wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:54

Cyrilletje schreef:
In gezelschap zijn en eigenlijk best nodig een scheet moeten laten maar ja, dat doe je niet zomaar dus je houd je netjes in...
Totdat je een hoestbui krijgt, je buikspieren zich dus aanspannen en je tegelijkertijd, in het ritme van het hoesten, ook knetterende scheetjes laat. :oo

Dan worden de wangetjes toch wel even rood en krijg je er gelijk de slappe lach bij achteraan.
M'n zusje kon je oprapen... _O-

dat had ik ook een keer, op mijn sweet 16 -O-

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:57

Cyrilletje schreef:
In gezelschap zijn en eigenlijk best nodig een scheet moeten laten maar ja, dat doe je niet zomaar dus je houd je netjes in...
Totdat je een hoestbui krijgt, je buikspieren zich dus aanspannen en je tegelijkertijd, in het ritme van het hoesten, ook knetterende scheetjes laat. :oo

Dan worden de wangetjes toch wel even rood en krijg je er gelijk de slappe lach bij achteraan.

Heb ik zoveel meegemaakt! als je dan plots heel hard moet lachen gebeurt het ook opeens :+ *schaamt zich mee*

996981

Re: wat is jou gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 19:10

ik had vanochtend weer een ongelofelijke blunder.
De broer van een vriendin van mij woont 2 huizen verderop. Aangezien ze daar had gelogeerd zouden we samen fietsen. Dus ik zou haar vanochtend ophalen en bel aan. Vraag of R. er ook is. ''nee, die woont op het hoekje!'' dus ik: ''eeeeuwh nee, daar woon ik'' dus ze keken me een beetje schaapachtig aan. waarop ik zeg ''ze is bij T. aan het logeren'' ineens begint die man vet hard te lachen... was ik een huis te ver :') ach het was nog vroeg..

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 19:32

Chasey schreef:
Hebben jullie wel eens 'kwaad' over iemand gesproken terwijl diegene achter je stond? :') :o Of nog net niet ver genoeg uit je buurt was? :+
Ik wel, en dan wil je ook wel door de grond zakken :Y)

Over een docente :') haha en later nog gevraagd of ze ons had horen praten _O- gelukkigniet

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 19:37

Blarhiminn schreef:
Dat ik heel hard aan het zingen was op de fiets in de veronderstelling dat er niemand achter me fietste..
Komt er ineens een jongen langsfietsen, heel hard lachend :+

Aiii, héél herkenbaar :o

Fielychi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 20:59

Cyrilletje schreef:

hahahahahaha! Ik beken! _O- := :))
Hier kan ik echt helemaal slap van liggen van de lach!!

kimmekuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 21:00

Een vriendin en ik gingen vaak vlak bij school bij een vijver gitaar spelen daar had je een soort plato'tje heerlijk in de zon. Omdat we daar regelmatig zaten hadden we er een werkwoord van gemaakt vijveren. Nu zijn we allebei geslaagd en zien we elkaar niet heel vaak meer dus wilde ik weer eens afspreken, zij had niet veel tijd en ze woonde vlakbij dat vijvertje. Dus ik vroeg via what's app zullen we ff gaan v*ngeren het is lekker weer buiten. Waarop zei reageerd uhmm... Kim autocorecct hoop ik? Ik kwam niet meer bij van het lachen in die metro poedersuiker autocorrect :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 21:03

kimmekuh schreef:
Een vriendin en ik gingen vaak vlak bij school bij een vijver gitaar spelen daar had je een soort plato'tje heerlijk in de zon. Omdat we daar regelmatig zaten hadden we er een werkwoord van gemaakt vijveren. Nu zijn we allebei geslaagd en zien we elkaar niet heel vaak meer dus wilde ik weer eens afspreken, zij had niet veel tijd en ze woonde vlakbij dat vijvertje. Dus ik vroeg via what's app zullen we ff gaan v*ngeren het is lekker weer buiten. Waarop zei reageerd uhmm... Kim autocorecct hoop ik? Ik kwam niet meer bij van het lachen in die metro poedersuiker autocorrect :')

_O- _O-

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 21:08

Omg ging helemaal stuk. Autocorrect heeft hele foute woorden.

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 21:20

Ik werk bij de mac, en maak elke keer wel wat genants mee. _O-

- Mensen bij de kassa deden bestelling. Dus ik vraag: meenemen of inpakken? :)
Die mensen zo: weinig keus he? :') Moest natuurlijk ipv inpakken hier op eten zijn.

- Stond 2e raam op de drive. Die afrekenbonnen komen uit de printer, ik pak ze. Maar ze vielen op de grond. Dus ik zeg: lijk net op Sinterklaas. Stonden er net mensen voor het raam. :+

- Moest wat wegbrengen in de lobby. Collega had gedweild maar had geen bordjes neergezet. Dus ik ga KEI hard onderuit en val tegen de tafelpunt aan - gevolg bloeduitstorting in mijn zij. Kon wel janken want paar dagen daarvoor kreeg ik ook al een deur in mijn rug gegooit per ongelijk.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 02:38

Oh ja, ik ben ook zo'n kluns... :')

Hier een kleine selectie:

- Glazen deur van de H&M knuffelen... Op een keidrukke koopzondag. :')
- Tussen de deuren van de metro komen... Op een bomvol station Beurs. :+
- Heel vrolijk uit de trein springen en bij de landing ontdekken dat het hele perron één grote ijsbaan is. }:0
- Midden in de kantine struikelen, zodat je Cup-a-Soup overal heen vliegt. :')

Zingen op de fiets en niet alleen blijken te zijn, het verkeerde lokaal in lopen en antwoorden op een vraag die niet aan jou gesteld wordt maak ik ook nogal vaak mee. :P

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 03:20

- de deur van de wc opentrekken bij een vriendin thuis, bleek haar vader dus te zitten, die dacht dat wij er niet waren, oeps
- op zo'n ferry naar engeland was ik op de dames toiletten en ik wilde naar buiten, maar liep per ongeluk zo achter iemand aan de wc in.. arme vrouw schrok zich wild en ik schrok nog erger
-ik werkte bij BRUNA en vraag doodleuk aan iemand (ik draaide kassa) of ze een boekenbon of een HEMA cadeau kaart wilde.. mijn baas heeft me er lang mee gepest..
-tegen een meisje vertellen dat ik een bepaalde spreker zo'n oetlul vond, zegt ze dat dat haar vader is
- per ongeluk mayonaise gooien over de schoenen van een jongen die tegenover me zat in de trein..
- een rok aan hebben en dat dan de rits aan de achterkant openknalt... gelukkig zei een onbekende mevrouw op het station het tegen me..
en zo zijn er nog veel meer, maar ik vergeet ze gelukkig snel..

Morrie05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 08:32

Hahaha Ik lig echt in een deuk om sommige dingen!!!! Ik maak ook vaak dingen mee maar onthou het nooit!

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 08:36

Movement schreef:
haha verspreken is echt gênant.
Bij de macdonalds.
mag ik een eh.. eh eh ehhhh mac c eh chicken ding, hoe noemde je dat? *vriendin schiet te hulp* mac chicken xD

En toen ik aan tafel at van men mac chicken zweerde ik nooit meer iets te bestellen.

Joh zoveel mensen hebben dat! Kijken we echt niet meer gek van op hoor, kwam een klein jochie zelfs n keer een krabburger bestellen, Aangzien de mac waar ik werk in alkmaar staat en niet in bikinibroek moest ik m helaas gaan vertellen dat we die toch echt niet hadden hihi

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 08:49

Haha geweldig ! Ik plaats zelf later wel iets!

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 12:38

Chasey schreef:
Waar ik mij nog het meest voor schaam in mijn hele leven... Ik weet niet wat er met me aan de hand was.
Tijdens de begrafenis van mijn oma, kreeg ik de slappe lach. Dat gebeurde gewoon! Tijdens de afscheidsdienst kon ik niet meer op houden. Ik schaamde me heel heeeel erg diep... Ik kon er werkelijk NIETS aan doen. Want ik was alles behalve blij hoor!
Ik snap nog steeds niet hoe het kan. Ik hoop dat iemand dit herkend! Ze zeggen wel eens, lachen en huilen ligt heel dicht bij elkaar. Nou dat heb ik geweten. Maar wordt er nog raar door aangekeken.

Oh, dat gebeurde mij ook, in de kerk! Op een gegeven moment, bij de begrafenismis voor mijn oma, werden er enkele muzieknummers afgespeelt, onder andere een panfluitnummer. Maar toen moest ik ineens denken aan zo'n stukje van Bert Visser, waar hij een Peruviaan speelt. Tja, en dat in combi met zenuwen...

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 13:04

Toen wij vroeger in spanje woonde, ik was 7 jaar. Toen gingen mijn moeder, mijn zus en ik,
een gegrild kipje kopen. In het spaans is een kip = pollo. Wij wouden er ook nog extra saus op.
Mijn zus en ik, we waren al redelijk bekend met het spaans, maar dan vooral met de scheldwoorden
die we op school leerden. 1 ervan was: Polla = L*l.

We komen de zaak in. Mijn moeder: "ik ga de bestelling doen vandaag he".
"Maar mama, je weet toch wat kip is in het spaans he?"
"Ja ja laat mij het nu maar eens proberen".

En toen bestelde ze 4 polla's met extra saus. :')
De mannen begonnen ontzettend hard te lachen, en mijn zus en ik zijn heel hard weggerend...

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 13:14

Ik ga jullie denk ik allemaal verslaan..

Ik had voor school een presentatie over een parfumflesje wat we hadden ontworpen. De presentatie was voor drie klassen dus ik was ontzettend nerveus. In het logo van het product hadden we een Franse lelie gebruikt. Aan het eind van de presentatie werd mij gevraagd wat die franse lelie betekende en ik kreeg een ontzettende black out en begon een beetje te stamelen en uiteindelijk oh god :') Schaam me nog steeds, zij ik van jaa.. Van Karel de Grote. En terwijl ik dat zij dacht ik ehh nee niet dat ehh, hoe kom ik daar bij?! :') En toen klapte ik helemaal dicht... Heb nog maanden moeten aanhoren; Karel de Grote iedere keer als ik de klas in kwam. :') Volgens mij is dat echt het domste wat ik ooit in het openbaar heb gezegd en dat bedoelde ik helemaal niet := Ik wou uitleggen dat ik een plaatje was tegengekomen waarop Karel de Grote was afgebeeld met een Franse lelie en dat ik hierna was gaan kijken naar of het paste bij ons concept etc. Alleen het lukte allemaal niet meer _O-

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 13:32

_O-

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 13:36

_Judith schreef:
Wij zijn ook een keer gesandwiched met de fietsen, ging nog hard ook :oo Gelukkig was ik de buitenste fiets haha..

Heel herkenbaar! Meisje naast me zat steeds voor de gein te slingeren etc. Ik deed mijn uiterste best om uit haar buurt te blijven zodat ik niet zou vallen dus toen ze bijna viel knalt ze tegen mij aan, blijft zelf staan terwijl ik keihard op de stoeprand klap en mijn pols breek #) Je kan je voorstellen dat ik not very amused was.

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-12 17:34

hahahaha geweldig. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 19:35

hi medebokkers,

meld me hier ook evenn ! geniaal dit topic! heb ook een keer iets heel genants mee gemaakt!

toen ik 10 was, in breda, er was een kerstmarkt. ik ging hier met me vader heen, het was heel gezellig enz. ik dacht dat mijn 'vader' bij een kraampje stond. dus ik daar vrolijk heenrennen; 'pap, je moet dit kraampje zien!' . ik pakte mijn 'vader' bij z'n hand en trok hem mee.. kwam ik erachter dat het niet mijn vader was! _O-

verder heb ik heel vaak dat ik wild naar mensen ga zwaaien met de gedachten dat ik ze ken.. :o

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 19:36

Hahahaha :')

Heb je even?

Tegen dingen aan fietsen, dingen bleren naar vrienden waarna je bedenkt dat anderen je ook nog kunnen horen, mensen imiteren als ze net achterom kijken.... :')

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 19:41

haha! heb ook een keer zo'n actie .

dan ben ik met me moeder aan 't shoppen, loop ik te babbelen ... gewoon doorlopen denk ik. hoor ik me moeder niet antwoorden.. kijk ik rond, zie ik haar helemaal aan de andere kant! iedereen keek me zo aan van; ehh , ja , juist.. :D

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-12 19:43

haha hardop tegen jezelf praten is best gênant ja xD
Een jongen bij ons op school doet dat aldoor in de les.
dan zeg ik altijd. Heee!! tegen wie praat jij??
En dan kijkt die jongen zo 0,o huuh??