Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

)[/quote]
Er zijn een aantal dingen waar ik niet op de prijs zou willen beknibbelen, de jurk, het pak, de ringen (die draag je een heel leven. Ik zou een prof willen voor de belangrijke foto's en een amateur met ambitie voor de hele dag. Dat laatste doe ik zelf ook wel eens en dat is erg leuk en geeft leuke reacties. Over wegwerpcamera's en ongedwongen sfeer, als fotograaf hoef je in de massa helemaal niet op te vallen en kan je ook op het feest leuke foto's maken! (bv in een hoek/rand op een ladder, krijg je mooie overzichtsfoto's van ook), de fotograaf (je zal die dag zelf misschien heel wat dingen niet bewust meemaken en zo kan je alles nog een keer rustig aan je voorbij laten gaan) en vooral het ETEN! Goed eten is al de halve sfeer denk ik.
wph1 schreef:Als je GEEN kinderen op je bruiloft wilt is het de bedoeling dat je dat niet in een tekst op je kaart zet maar op de envelop.
Dus als de kids meemogen staat er Fam. ..... op en als de Kids niet meemogen zet je neer aan Anita en Willem ......
Dat is een regel die eigenlijk iedereen moet kennen en dan weet je of het hele gezin is uitgenodigd of alleen de volwassenen.
LCharlotte schreef:Paar dagen geleden prijsinfo opgevraagd voor de feestzaal hier in het dorp, is echt heel mooi, niet te groot en super sfeervol. Krijg alleen geen antwoord ZUCHT..
En vind het dom om het persoonlijk te vragen want we hebben nog geen concrete plannen

Lijkt me wel heel leuk zoiets. Evelli schreef:Vaak doen ze geen prijs geven omdat het van evel dingen afhankelijk is. Doen ze liever in een persoonlijk gesprek
Dus je kan beter even bellen