Wat kostte de trouwerij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 13:21

Heb haar meteen opgezocht en opgeslagen ;)

Lottie84

Re: Wat kostte de trouwerij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 13:21

Nee dat huwelijk was overdag, we zijn alleen naar de plechtigheid zelf geweest.

wph1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 13:22

[Alleen de kinderen van broes en zussen. Voor de rest moeten ze maar een oppas zoeken :)
[/quote]

En hoe maak je dat kenbaar? (is ooit topic over geweest trouwens :j )[/quote]

Geen idee. Ludieke tekst in de kaart?[/quote]

Als je GEEN kinderen op je bruiloft wilt is het de bedoeling dat je dat niet in een tekst op je kaart zet maar op de envelop.
Dus als de kids meemogen staat er Fam. ..... op en als de Kids niet meemogen zet je neer aan Anita en Willem ......
Dat is een regel die eigenlijk iedereen moet kennen en dan weet je of het hele gezin is uitgenodigd of alleen de volwassenen.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 13:22

Ik zou als ik ging trouwen het geen probleem vinden als er kinderen overdag bij waren.
Ook op de receptie geen probleem. Maar bij voorkeur niet op het feest savonds.

wph1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 13:23

Evelli schreef:
wph1 schreef:
Ik zie al een heleboel langskomen maar wat ik niet zag en wat je wel vraagde was een trouwambtenaar.

Vraagde?

:o

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 13:23

Wat kostte Pauline Krom?

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 13:23

Interessant topic! Trouwen is echt zoiets wat je zo duur kan maken als je zelf wilt.

Ik ben nog niet getrouwd, hoop in de toekomst wel te trouwen! De juiste man heb ik ookal gevonden <3 Er zijn een aantal dingen waar ik niet op de prijs zou willen beknibbelen, de jurk, het pak, de ringen (die draag je een heel leven. Ik zou een prof willen voor de belangrijke foto's en een amateur met ambitie voor de hele dag. Dat laatste doe ik zelf ook wel eens en dat is erg leuk en geeft leuke reacties. Over wegwerpcamera's en ongedwongen sfeer, als fotograaf hoef je in de massa helemaal niet op te vallen en kan je ook op het feest leuke foto's maken! (bv in een hoek/rand op een ladder, krijg je mooie overzichtsfoto's van ook), de fotograaf (je zal die dag zelf misschien heel wat dingen niet bewust meemaken en zo kan je alles nog een keer rustig aan je voorbij laten gaan) en vooral het ETEN! Goed eten is al de halve sfeer denk ik.

Trouwvervoer wordt bij ons makkelijk, met de trekker! 's avonds feest lijkt me mooi omdat gezellig in de schuur te doen. Niet al téveel mensen maar gewoon die die ons dierbaar zijn en die we er graag bij willen hebben. Verder hoeft het van mij niet teveel poeha, maar mooie kleding/ringen, goede fotograaf en goed eten vind ik belangrijk. De basis moet goed zijn. Dat hoeft helemaal geen heel bijzonder eten te zijn maar het moet gewoon van goede kwaliteit zijn. Wat de boer niet kent dat eet hij niet zal nogal goed vertegenwoordigd zijn dus dan is gewoon een beetje normaal wel handig haha

Verder vind ik dat iedereen zoveel aan zijn trouwerij moet uitgeven als hem/haar lief is, als je lowbudget wilt/moet dan moet je dat doen, als je high budget hebt en dat eraan wilt uitgeven, moet je dat ook vooral doen! Als je maar dat doet waar je jezelf goed bij voelt :D

@wph1: maar die regel kent lang niet iedereen! In dat topic waren heel wat teksten die op de kaart konden, ik denk dat dat wel zo duidelijk is voor iedereen, ookal zou je die regel van de envelop moeten kennen.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 13:24

Deze heb ik uit het andere topic, vond hem wel leuk:
wij hebben geen k3, clown of ballenbak
graag uw kind bij de oppas voor ons en uw gemak

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 13:26

Ilsemarie, ben het 100% met je eens!

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 13:26

Dat is duidelijk haha!!

wph1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 13:27

wat ik ook zo leuk vond van onze trouwerij is dat een uil de ringen kwam brengen.
De gasten wisten van niets en we deden net of we de ringen vergeten waren ennn toen kwam er een uil naar binnen gevlogen met om zijn pootje onze ringen.

wph1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 13:28

Miseria schreef:
Deze heb ik uit het andere topic, vond hem wel leuk:
wij hebben geen k3, clown of ballenbak
graag uw kind bij de oppas voor ons en uw gemak

_O-

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 13:29

Oh er zouden ook nog wel collega's van vriendlief bijkomen.
Denk dat ik dan iedereen wel heb gehad..

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 13:29

wph1 schreef:
Als je GEEN kinderen op je bruiloft wilt is het de bedoeling dat je dat niet in een tekst op je kaart zet maar op de envelop.
Dus als de kids meemogen staat er Fam. ..... op en als de Kids niet meemogen zet je neer aan Anita en Willem ......
Dat is een regel die eigenlijk iedereen moet kennen en dan weet je of het hele gezin is uitgenodigd of alleen de volwassenen.

Ben ik het wel mee eens. Maar niet iedereen houd zich aan die regel en neemt dan alsnog zijn/haar kind mee.
Maar goed, eerst maar eens een aanzoek :+

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 13:32

Paar dagen geleden prijsinfo opgevraagd voor de feestzaal hier in het dorp, is echt heel mooi, niet te groot en super sfeervol. Krijg alleen geen antwoord ZUCHT..

wph1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 13:33

LCharlotte schreef:
Paar dagen geleden prijsinfo opgevraagd voor de feestzaal hier in het dorp, is echt heel mooi, niet te groot en super sfeervol. Krijg alleen geen antwoord ZUCHT..

Dat is zo waardeloos....
Gebeurd steeds vaker en ik vind als er gemaild word dat er binnen 2 dagen wel een antwoord kan komen.

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 13:36

Ik ook zeg :( En vind het dom om het persoonlijk te vragen want we hebben nog geen concrete plannen :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 13:38

Vaak doen ze geen prijs geven omdat het van evel dingen afhankelijk is. Doen ze liever in een persoonlijk gesprek :)
Dus je kan beter even bellen

wph1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 13:38

Bij haar op de site staan ook mensen hun reactie die ze getrouwd heeft http://www.paulinekrom.nl en dan bij home kan je op de foto van een stel klikken en dan komen de reactie's

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 13:40

Ja die had ik al gezien! Leuk hoor! Lijkt me ook een leuk beroep trouwens ;)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 13:40

Ben benieuwd wat het kost :j Lijkt me wel heel leuk zoiets.

Paardenmeis1

Evelli schreef:
Ben ik het wel mee eens. Maar niet iedereen houd zich aan die regel en neemt dan alsnog zijn/haar kind mee.
Maar goed, eerst maar eens een aanzoek :+

Ik ken de regel ook als algemeen bekend, maar ik zie hier toch anders. Dan toch maar een leuke tekst in de kaart :P

wph1

Evelli schreef:
Vaak doen ze geen prijs geven omdat het van evel dingen afhankelijk is. Doen ze liever in een persoonlijk gesprek :)
Dus je kan beter even bellen

Maar vaak weten ze wel wat de p/p prijs en wat je ervoor krijgt,dus dat kan je even mailen.
Ik ben er wel voor dat een persoonlijk gesprek makkelijker is maar je moet toch ergens beginnen en dan weet je zonder dat je ze teveel tijd kost wat ongeveer de kosten zijn als je het daar wilt houden.

wph1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 13:43

de prijs zet ik niet hierzo neer maar als je het wil weten pb ik de prijs

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 13:46

Hmmm op youtube staat interview met haar en ben inmiddels weer afgeknapt ;)