Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boras schreef:Ayasha niemand heeft mijn vertrouwen beschaamd. Wel ben ik alert en niet het type dat zich knollen voor citroenen laat verkopen.
Geen complotheorieën, wel een jongen die aan het begin van een relatie anders reageert dan ik zou verwachten.
Wat kan het voor kwaad om voorzichtig te zijn?
Het kan daarentegen wel kwaad om onvoorzichtig te zijn.
Ik weet niet zeker dat hij niet deugt, jij weet niet zeker dat hij wel deugt.
Zo liggen volgens mij de feiten. Voor de rest is het aan ts.
Edit: dat deugen kan ook worden vervangen door of hij wel of niet qua karakter bij ts past. En dat is wederom aan ts.
Ayasha schreef:Boras schreef:Ayasha niemand heeft mijn vertrouwen beschaamd. Wel ben ik alert en niet het type dat zich knollen voor citroenen laat verkopen.
Geen complotheorieën, wel een jongen die aan het begin van een relatie anders reageert dan ik zou verwachten.
Wat kan het voor kwaad om voorzichtig te zijn?
Het kan daarentegen wel kwaad om onvoorzichtig te zijn.
Ik weet niet zeker dat hij niet deugt, jij weet niet zeker dat hij wel deugt.
Zo liggen volgens mij de feiten. Voor de rest is het aan ts.
Edit: dat deugen kan ook worden vervangen door of hij wel of niet qua karakter bij ts past. En dat is wederom aan ts.
Ik ben opgevoed met "onschuldig tot het tegendeel bewezen is". Misschien ligt het daar aan, mensen krijgen bij mij altijd het voordeel van de twijfel.
Paddenpad schreef:Ben het helemaal met Boras eens,echt niet netjes van hem om er niet zelf mee te komen en niet eens zijn excuus ervoor aanbieden maar afdoen met,och meisje wist niet dat je er zo mee zat.
Ik vind dat hij wel eens wat beter zijn best mag doen voor je.
En dan zijn moeder die "vergeten"is om even kennis te komen maken terwijl jij al zit te bedenken wat de overeenkomsten/gezamelijke interesses zijn en je best doet door een boek uit te zoeken voor haar!
Ik hoop voor jou dat het in de toekomst allemaal verbetert en je niet al te veel teleurgesteld wordt omdat je op mij een indruk maakt een gezellige meid te zijn die er iets leuks van wilt maken,maar dat moet wel van twee kanten komen!Ik vind hem maar een gemakzuchtige krent,maarja zit ook niet op die roze wolk van jou!![]()
Ben benieuwd wie het avondje bowlen betaald zou hebben,jammer dat je die avond afgeslagen hebt,dan had je weer wat meer geweten.
Kan hij trouwens geen avondje uit zonder zijn vrienden bedenken maar met jou alleen een keer misschien of is hij gewend dat andere voor hem alles uitdenken en organiseren en hij alleen maar mee hoeft te gaan met de flow?
Paddenpad schreef:Ja misschien dat er door de openingspost nu wel een hele negatieve gedachtengang rondom hem hangt dus misschien kun je wat leuke spontane actie's van hem neerzetten zodat wij ook weer wat met die gedachtengang in balans kunnen komen.