WhySoWhite schreef:Haha voeten TEGEN elkaar en helemaal plat houden dus ook de hak op de grond.. met maatje 46 en 190 lang gaat het niet echt simpeltjes hahah!
hier maatje 42 en 1.87.

gaat prima!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zal wel niet echt zo zijn maar het lijkt er iig op, hoe het kan weet ik niet ik heb gewoon soepele gewrichten denk
WhySoWhite schreef:Õke hier iets wat ik dus NIET kan maar iemand die ik goed ken kan dit wel.
Die kan dus op zijn hurken zitten met zijn voeten plat op de grond en voeten tegen elkaar. Dit ZONDER om te vallen... Heb het een half jaar geprobeerd maar heb het opgegeven.

Diertjec schreef:WhySoWhite schreef:Õke hier iets wat ik dus NIET kan maar iemand die ik goed ken kan dit wel.
Die kan dus op zijn hurken zitten met zijn voeten plat op de grond en voeten tegen elkaar. Dit ZONDER om te vallen... Heb het een half jaar geprobeerd maar heb het opgegeven.
dit snap ik niet, heb je een foto ofzo?
ik kan trouwens het puntje van m'n neus aanraken met m'n tong, m'n grote teen stil houden en de rest van m'n tenen buigen, m'n kleine tenen heel ver naar buiten bewegen en voor de rest weet ik niet
Chaos schreef:Diertjec schreef:dit snap ik niet, heb je een foto ofzo?
ik kan trouwens het puntje van m'n neus aanraken met m'n tong, m'n grote teen stil houden en de rest van m'n tenen buigen, m'n kleine tenen heel ver naar buiten bewegen en voor de rest weet ik niet
Dat is een balansoefening. Hurk maar eens, dan zjjn je hakken van de grond. En dan dus oefenen met hurken met voeten op grond, plat.

WinSel schreef:Ik kan mijn neus net zo doen als een konijn
Heb een keer een tas op mn neus gekregen, hard... en sinds dien kan k dat
Dus zeg maar het puntje van je neus naar beneden duwen en weer omhoog
) Diertjec schreef:WhySoWhite schreef:Õke hier iets wat ik dus NIET kan maar iemand die ik goed ken kan dit wel.
dit snap ik niet, heb je een foto ofzo?
Joelle1996 schreef:WinSel schreef:Ik kan mijn neus net zo doen als een konijn
Heb een keer een tas op mn neus gekregen, hard... en sinds dien kan k dat
Dus zeg maar het puntje van je neus naar beneden duwen en weer omhoog
me2
en ik kan mijn ogen trillen
mijn buik in golfjes bewegen
mijn knieschijf verplaatsen
mijn teen likken![]()
mijn tong omdraaien en in een klavertje 4 vormen (met tongpiercing)
heb echt heel lang gedacht dat dat een soort fabeltje was.