Wat kan jij zowel?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 16:25

WhySoWhite schreef:
Haha voeten TEGEN elkaar en helemaal plat houden dus ook de hak op de grond.. met maatje 46 en 190 lang gaat het niet echt simpeltjes hahah! :')

hier maatje 42 en 1.87. :+
gaat prima! :')

johanna_

Re: Wat kan jij zowel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 16:42

Dat lukt mij ook! Mijn zus kan het niet

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 16:54

Ik heb ook wel achtelijk lange benen, is een jaar geleden dat het niet lukte, en nu weer niet hahaha

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 23:25

Ik kan met mijn duim mijn pols aanraken, mijn duim soms ontwrichten en terug laten schieten, rolletje met mijn tong maken, tong beide kanten op draaien en ik kan een alien groet maken en dan der gelijk achteraan wijs-/ en middelvinger en pink en ringvinger aan elkaar doen en dat de hele tijd omwisselen.

PippaLuca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 23:33

Ik voel me nu echt een nietsnut, ik kan niks.:(

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 23:37

Ik kan mijn heup en schouder 'uit de kom' doen :P Zal wel niet echt zo zijn maar het lijkt er iig op, hoe het kan weet ik niet ik heb gewoon soepele gewrichten denk :P

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 23:37

T_hijs schreef:
Ik voel me nu echt een nietsnut, ik kan niks.:(

Je kan vast wel iets, maar je merkt pas wanneer iets anders is waneer je merkt dat een ander het niet kan ;)

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 23:39

WhySoWhite schreef:
Õke hier iets wat ik dus NIET kan maar iemand die ik goed ken kan dit wel.

Die kan dus op zijn hurken zitten met zijn voeten plat op de grond en voeten tegen elkaar. Dit ZONDER om te vallen... Heb het een half jaar geprobeerd maar heb het opgegeven.

dit snap ik niet, heb je een foto ofzo? :D

ik kan trouwens het puntje van m'n neus aanraken met m'n tong, m'n grote teen stil houden en de rest van m'n tenen buigen, m'n kleine tenen heel ver naar buiten bewegen en voor de rest weet ik niet :+

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 23:40

Ik kan mijn oren iets naar achteren doen zonder mijn wenkbrauwen ermee te gebruiken.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 23:41

Cool allemaal zeg. Ik kan wel wat rare acties met mijn lippen en tong. :))
en mijn ellebogen en vingers zijn over-buigbaar, js vorige week getest toevallig.
Mijn linkerwenkbrouw kan wiebelen en optrekken, ik oefen nu met rechts maar dan gaat links steeds mee.
Lenig ben ik niet, mijn heupen schieten nogal snel op slot.
Huilen kan ik op commando, incl tranen en trillip. Haha..
Als mijn zonnebril op mijn hoofd staat en ik beweeg mijn oren dan valt ie op mijn neus!!!
Neusvleugels bewegeen kan ik ook, scheelkijken kan ik niet, te korte oogspieren...

Mijn zusje kan scheelkijken en dan om de beurten met een oog wegdraaien terwijl de andere scheel blijft kijken. Ze kan ook vanuit scheelkijken met links een rondje draaien terwijl rechts nog scheel kijkt en dan weer met twee ogen scheel eindigen. Dat ziet er zo gaaf uit!!!!!!!!!!!

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 23:43

Diertjec schreef:
WhySoWhite schreef:

Die kan dus op zijn hurken zitten met zijn voeten plat op de grond en voeten tegen elkaar. Dit ZONDER om te vallen... Heb het een half jaar geprobeerd maar heb het opgegeven.

ik kan trouwens het puntje van m'n neus aanraken met m'n tong, m'n grote teen stil houden en de rest van m'n tenen buigen, m'n kleine tenen heel ver naar buiten bewegen en voor de rest weet ik niet :+

Dat is een balansoefening. Hurk maar eens, dan zjjn je hakken van de grond. En dan dus oefenen met hurken met voeten op grond, plat.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 23:48

Chaos schreef:
Diertjec schreef:

Dat is een balansoefening. Hurk maar eens, dan zjjn je hakken van de grond. En dan dus oefenen met hurken met voeten op grond, plat.

ik snap het :D
het lukt wel, maar moeilijk, met een strakke broek aan :+
haha

ik kan trouwens ook m'n handen vast pakken achter m'n rug, terwijl m'n ene hand via m'n schouder gaat en de andere onderlangs, dan kan ik mezelf een hand geven xd
dat in dat filmpje met die onderbenen naast de bovenbenen kan ik bijna, kom net niet op de grond met m'n bovenbenen
en ja ik verveel me haha

Ik kan trouwens ook op m'n knieën lopen als je voeten op je benen liggen, op m'n handen lopen als m'n benen erop liggen
En als ik sta kan ik m'n onderbeen naast m'n lichaam vouwen en dan zo blijven staan, wel met een beetje hulp van m'n handen xd

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 00:32

Rebeccaa schreef:
Misschien ben ik nou wel heel erg saai, maar ik kan helemaal niks. :') Geen gootje in m'n tong maken, m'n neus, wenkbrauwen of ogen of duimen niet raar bewegen.. gewoon echt niks. ;(

Dat is ook knap, dat je helemaal niets kunt! :j dat kun je dan weer wel, niets :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 00:35

Ik kan mijn vingers achterover buigen tot er als het ware een driehoekje ontstaat, dus echt recht achterover.

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 00:37

Ik weet niet of hij al genoemd is.. maar ik kan dus mijn hele vuist in mijn mond stoppen.. :')
en ja dan krijg je dus altijd rare reacties..

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 00:38

anoukkk. schreef:
Ik weet niet of hij al genoemd is.. maar ik kan dus mijn hele vuist in mijn mond stoppen.. :')
en ja dan krijg je dus altijd rare reacties..

Wow, ik heb dat net effe geprobeerd :') pijnlijk :')

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 00:40

Hm, ik ga het proberen uit te leggen xD

M'n ene arm onderlangs op m'n rug en de andere bovenlangs op m'n rug en dan de handen vast houden. (is zo'n rek oefening) dan kan ik met mijn hoofd door mijn gebogen arm, om m'n schouder heen, de ene arm over de elleboog van de andere arm halen en dan m'n armen weer strekken (uiteraard zonder m'n handen los te laten)
Kort gezegd, als ik m'n armen op die manier op m'n rug heb kan ik zonder mijn handen los te laten ze uitgestrekt naar de voorkant brengen ^^

Dan kan ik mijn duim onder de knokkel van m'n wijsvinger draaien. M'n pink zonder pijn (moet hem wel vasthouden) in een perfecte hoek op de knokkel van m'n ringvinger halen. En kan 4 vingers recht opsteken zonder dat ik m'n pink gebruik (dus duim, wijsvinger, middelvinger en ringvinger) dit kan ik overigens alleen met links xD

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 00:40

hahaha, iedereen probeert het idd ook en niemand lukt het, super grappig..
ik zit me nu alleen net te bedenken hoe ik ooit op het idee ben gekomen om dat te gaan proberen..? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 00:43

Echt alles, maar dan ook alles kraakt mij bij :=

Verder kan ik allemaal rare dingen met mijn tong :+

Joelle1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 00:46

WinSel schreef:
Ik kan mijn neus net zo doen als een konijn
Heb een keer een tas op mn neus gekregen, hard... en sinds dien kan k dat
Dus zeg maar het puntje van je neus naar beneden duwen en weer omhoog

me2

en ik kan mijn ogen trillen
mijn buik in golfjes bewegen
mijn knieschijf verplaatsen
mijn teen likken 8-)
mijn tong omdraaien en in een klavertje 4 vormen (met tongpiercing :j )

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 00:50

Diertjec schreef:
WhySoWhite schreef:

Haha, je gaat gewoon op je hurken zitten. Voeten en knien houd je tegen elkaar aan., en dan je gehele voet op de grond houden dus niet je hakken optrekken. Niets moeilijks aan:)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 12:25

Joelle1996 schreef:
WinSel schreef:
Ik kan mijn neus net zo doen als een konijn
Heb een keer een tas op mn neus gekregen, hard... en sinds dien kan k dat
Dus zeg maar het puntje van je neus naar beneden duwen en weer omhoog

me2

en ik kan mijn ogen trillen
mijn buik in golfjes bewegen
mijn knieschijf verplaatsen
mijn teen likken 8-)
mijn tong omdraaien en in een klavertje 4 vormen (met tongpiercing :j )

Ik ook :')

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 12:26

Ik kan met me tong me neus aanraken :D

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 12:38

Tandenborstel heel ver in mijn keel steken zonder te kokhalzen. :+

Kietelt alleen een beetje en kon ik als kind al. Ik snapte ook nooit hoe iemand kon kotsen door een vinger in zijn keel te steken. :? heb echt heel lang gedacht dat dat een soort fabeltje was. :=

En ik kan mijn linkerduim op mijn hand buigen. Dus als mijn hand plat op tafel ligt kan ik mijn duim zo buigen dat die op het botje onder mijn wijsvinger ligt. Wel met mijn andere hand erbij.

En : http://i41.tinypic.com/6psqox.jpg

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 20:29

Ik kan 6 van mijn vingers op comando uit de kom laten schieten.. Mijn knie heel erg laten kraken en dan ook echt heel erg! (beschadigt kraakbeen) mijn duim op me pols leggen, mijn nek kraken, etc. :D