Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Helemaal met m'n paard waar toch vrij veel geld heen gaat is het van mijn kant geeneens haalbaar. Mijn vriend kan gemakkelijk het huis uit en zich dan redden, maar gemak dient de mens!
Ik ga naar hem toe, bij nijmegen. Hij is dan klaar met z'n studie en heeft dus een fulltime baan, hij mag dan bij het bedrijf blijven werken waar hij nu ook al werkt. Ik ben van 19 en hij is 20 en we zijn dan 2 jaar bij elkaar. Het is best vlot, maar hij woont bij Nijmegen en ik bij Utrecht, we zien elkaar alleen in het weekend en als we heel erg pech hebben 2 weken niet. Ik begin dan met mijn studie en wil in Nijmegen gaan studeren, al snel kwam het plan om dan maar meteen samen te gaan wonen
pinuts schreef:waarom toch zo snel eig? Als je nog lekker op jezelf kan wonen
En ik vind persoonlijk ook niets fijner dan samen op een doordeweekse avond lekker te koken en daarna op de bank te kruipen en een filmpje te kijken. En dan zitten er ook nog praktische voordelen aan; financieel is het bijvoorbeeld aantrekkelijker om samen te wonen, want de lasten worden nu door twee gedeeld. En omdat we met zijn tweeën zijn (met verschillende dagschema's) is het mogelijk om een hond te hebben, dat zou alleen niet gaan.
Ik heb me nog geen moment beperkt gevoeld in mijn vrijheid ofzo. Ik spreek gewoon af met vrienden, ook bij mij thuis, en mijn vriend hoeft daar niet altijd bij te zitten ofzo. We gunnen elkaar gewoon heel erg ons eigen ding. Het scheelt wel dat wij goed klikken
haast nooit ruzie.

Martine123 schreef:ik ben eigenlijk ook meer bij hem dan thuis, hij huurt een huis samen met een vriend.. Ik woon thuis, het punt is alleen dat ik zodra ik uit huis ga ik ook niet meer terug naar huis mag. daar zijn mijn ouders nogal duidelijk in zegmaar, dus dan is het nog net een iets grotere stap