Suffe, pijnlijke ongelukjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xMalouu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 15:30

Op een bureau stoel zitten, en blijkbaar ben ik op m'n been gaan zitten, en op staan. Vervolgens proberen te lopen en zo voorover vallen. M'n been 'sliep' dus, en ik zakte dus gewoon door m'n been heen. :P

Ook toen ik een jaar of 8 (?) was bij een vriendje thuis koprollen op de bank maken, ik ging natuurlijk scheef waardoor ik met m'n hoofd tegen de (bijzet)tafelpunt viel. Resultaat; gat in m'n hoofd en nu een mooi litteken boven m'n wenkbrouw...

En in Turkije wilde ik m'n voeten afspoelen en ik ging een beetje scheef op 1 been staan. Ik glijd natuurlijk uit, en val met m'n hoofd op het kraantje... Gat in m'n hoofd. Jippie, nog een litteken! :7

Anoniem

Re: Suffe, pijnlijke ongelukjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 15:38

Ik hing een keer met mijn hoofd half uit het raam van de auto van [***], doet ze het raam dicht. |o
Ik zat dus klem, maar nee raampje móest dicht, ik gillen: MAM DOE DAT RAAM OPEN. en zij maar roepen: NEE HET IS KOUD.

Bloedneus en een blauw oog, tof :')

En áltijd als ik val van een paard op mijn voeten landen (gelukkig) en door mijn enkel gaan.

Een ontsteking hebben in je been waardoor je met jodphurs en chaps moet rijden, ipv met laarzen, maar dat gewoon vergeten en dan denken: Kan wel voor 1 x.
Vervolgens weer een paar dagen mank, top :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 15:39

xMalouu schreef:
Op een bureau stoel zitten, en blijkbaar ben ik op m'n been gaan zitten, en op staan. Vervolgens proberen te lopen en zo voorover vallen. M'n been 'sliep' dus, en ik zakte dus gewoon door m'n been heen. :P

Ook toen ik een jaar of 8 (?) was bij een vriendje thuis koprollen op de bank maken, ik ging natuurlijk scheef waardoor ik met m'n hoofd tegen de (bijzet)tafelpunt viel. Resultaat; gat in m'n hoofd en nu een mooi litteken boven m'n wenkbrouw...

En in Turkije wilde ik m'n voeten afspoelen en ik ging een beetje scheef op 1 been staan. Ik glijd natuurlijk uit, en val met m'n hoofd op het kraantje... Gat in m'n hoofd. Jippie, nog een litteken! :7

's Nachts blijkbaar op je arm hebben gelegen en hem optillen als je wakker wordt waardoor hij dus fijn in je gezicht valt? Check!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 15:46

Nodig naar het toilet moeten en vergeten dat je been in het gips zit... Gooit been uit bed, stapt op gipspoot en... Lig plat op de grond te jodelen van de pijn haha.

Met dezelfde gipspoot en krukken naar een bruiloft en daar naar de wc, ik denk; kan wel met 1 kruk :j ging ook goed, totdat het rubberen dopje onder de kruk eraf viel en het aluminium op de gladde vloer kwam. Sjoef daar ging de kruk, en sjoef daar lag ik :D kruipend het dopje weer gevonden haha en the walk of shame naar de groep terug, die hadden het mooi zien gebeuren :')

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 16:00

Ik heb een goeie!

Paardje zijn modderpootjes poetsen, want zand onder een bandage, dat kan niet hé.
Merken dat hij zichzelf weer heeft aangetikt in de weide en om zijn been willen kijken, dus dan zit je tussen hoef en buik.
En toen kreeg paard 't ge-ni-ale idee van naar die vlieg op z'n buik te slaan :)*

KNAL
Vol tegen m'n wenkbrauw aan, bloeden als een rund.
Daar maar het laatste stukje propere handdoek tegen geduwd, paard terug in de stal en naar de spoed gereden.
4 hechtingen, wel stoer :D

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 16:10

laatst op vakantie gingen we hindi kopen, maar ik dacht dat alleen in een cactus van die naaldjes zaten, dus ik pak met een stuk of vier van die dingen, en vervolgens had ik allemaal naaldjes in mn hand, en denk maar niet dat je die er zo makkelijk uit krijgt, dus elke keer als k wat deed voelde ik die naaldjess. :+

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 16:12

Heel gezellig pratend door de school lopen en dan over een brandkraan vallen die aan een muur hangt... Check
Teveel waterkoken en alles in de theepot gieten waardoor het uiteindelijk op je blote voeten begint te branden... Check
Iets om het hoekje in de prullenbak willen gooien en recht met je hoofd tegen de ijzeren deurpost aanlopen... Check
De bocht te kort nemen en over een bordesje vallen... Check
Ballen opvangen met je hoofd... Check
Met je scheen tegen de rand van een ijzeren bed aanlopen met een deuk in je been... Check
Op de trampoline die uit bescherming is ingegraven een handstand maken en vervolgens de verkeerde kant op door je elleboog zakken... Check
In de keuken proberen te zwaaien tussen het aanrecht, er niet aan denken dat de afstand te breed is en vol op je buik tussen de 2 aanrechten liggen... Check
Vallen opvangen met het hoofd in plaats van de handen... Check
Tegen de lamp aanlopen... Check
In de supermarkt iets van de hoogste plank af willen pakken waarna de helft uit het schap valt... Check
Een boek willen pakken in de bieb terwijl er net een leuke vent langsloopt en dan het boek zo uit je handen laten vallen... Check
Struikelen over elke losse tegel... Check
Drempels over het hoofd zien, na expliciet te zijn gewaarschuwd... Check
Tegen de trap opvallen... Check
Ski's huren omdat je te pijn hebt om nog te snowboarden, om halverwege de helling weer naar boven te lopen omdat je toch niet durft te skiën meer, en terug te gaan een snowboard te halen... Check

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 16:15

Kennen jullie nog fietsen met school of een club? Dat de voorste paaltje roept en de rest het doorgeeft?
Ik gaf het ook door en knalde vervolgens vol op het paaltje hahaha :D

Er is mij wel eens tijdens gym gevraagd of ik werd mishandeld thuis, ik zat zo vaak onder de blauwe plekken := maar tijdens gym heb ik vaak genoeg laten zie hoe onhandig ik was :j dus niemand maakte zich meer zorgen hahaha :D hoogtes van bankjes verkeerd inschatten, tegen de paal oplopen, struikelen over mijn eigen voeten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 16:20

vuurneon schreef:
Kennen jullie nog fietsen met school of een club? Dat de voorste paaltje roept en de rest het doorgeeft?
Ik gaf het ook door en knalde vervolgens vol op het paaltje hahaha :D

Er is mij wel eens tijdens gym gevraagd of ik werd mishandeld thuis, ik zat zo vaak onder de blauwe plekken := maar tijdens gym heb ik vaak genoeg laten zie hoe onhandig ik was :j dus niemand maakte zich meer zorgen hahaha :D hoogtes van bankjes verkeerd inschatten, tegen de paal oplopen, struikelen over mijn eigen voeten...

Oef,die zijn herkenbaar.
Om die laatste reden draag ik als ik iets héél doms heb gedaan meestal een lange broek met de gym :')

Laatst op de mountainbike dacht ik wel tussen twee bomen door te kunnen,niet dus. Baf,lag ik tegen die boom aan. Benen helemaal blauw :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 16:22

Als ik denk dat iets kan, dan weet ik dat ik het maar niet moet proberen :')

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 17:00

In de zomer over het strand huppelen nadat je iets te veel gedronken had... Ik kon niet meer lopen en moest nog 20 min. naar mijn tent lopen. Gelukkig waren de italianen zo lief mij van het strand af te dragen, andere jongen een fiets gehaald en toen ben ik bij mijn tent gedropt. 's Ochtends naar het ziekenhuis, voet zwaar gekneusd! Auw...

Handdoek in de hoek van de badkamer schoppen om het daar nog even droog te maken na het douchen. Wij hebben een randje van het bad dat iets uitsteekt, stoot ik daar super hard m'n voet aan. Gevolg: heel veel bloed (omdat ik net uit de douche kwam, dus nog wat natte voeten had) en uiteindelijk een helemaal blauwe voet.

's Nachts gaan slaapwandelen, de weg kwijtraken en op handen en knieën je bed terug zoeken. Wil ik op bed stappen, stap ik mis en val ik super hard met m'n gezicht tegen de houten rand aan. Had de volgende ochtend een heel blauw gezicht!

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 17:21

Je stijltang proberen te vangen als hij valt, hem dan vervolgens bij de gloeiend hete kant vast pakken :=

Op de een of andere manier een gloeiend hete lamp die al een paar uur aanstaat vastpakken
gevolg: hele grote blaar op twee vingers :=

Met je hoofd heel dicht bij de magnetron staan, hem dan vervolgens open drukken als hij piept en dan dus de magnetron deur heel hard tegen je hoofd aan krijgen :')

Mijn teen 20 keer op de zelfde plek stoten of over mijn eigen tenen heen rijden met mijn bureau stoel.

Oh ook nog zoiets, op mijn stijltang gaan staan terwijl die nog gloeiend heet is :')

en zo kan ik nog wel even doorgaan _O-

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 17:24

Ik wéét dat het antisliprandje van de middelste traptrede los zit... En denk steeds "Oh ja, dat timmer ik zo even vast! :j". Om het vervolgens niet te doen en voor de zoveelste keer iets sneller beneden te zijn dan handig is. :Y)

Het opvangen van het ovenrooster zonder handschoenen is trouwens ook een bekende. Of na het eraf pakken van de broodjes het rek met de wreef van mijn voet terug de oven in willen duwen... Want ja, dat doe ik bij de "la" van de vaatwasser ook altijd! :j 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 17:24

een paard gaan scheren die tussen 2 kettingen staan. Paard gooi hoofd omhoog en ik sta net met mn kop boven die ketting. AUW..... bult net boven mn wenkbrauw :')

En vanuit de badkamer met natte voeten op het laminaat stappen, BAM! Ook al tevaak gebeurd :+

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 17:25

Ohja, iets los proberen te peuteren en dan vervolgens jezelf met je hand in je gezicht meppen omdat je het niet los krijgt :')

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 18:12

Volgensmij ben ik morgen nog bezig :+

Bij de sealautomaat voor rozen, even het plasticje goed doen maar vergeten dat je voet op het pedaal stond en iets naar voren leunen, hallo brandwond :')

Kwaad zijn als je hoort dat je langer moet werken en dan bij de haakjes van de sorteermachine een roos hardhandig ophangen en het haakje eraf slopen.. nooit meer geprobeerd, die krengen zijn 6 euro :+

De enorme waterbak bij mijn werk waar de bakken met rozen instaan, vooruit duwen en opeens stoppen, zodat het water alle kanten opklotst, ook over mijn baas O:)

Die mensen vergeten mij nooit meer :Y)

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 19:30

JessAndHope schreef:
Jawel... wil ik wél weten >;) ~~}>
Laten we het er maar op houden dat het soms handiger is dingen pas los te laten als ze hun opbergplek daadwerkelijk hebben bereikt. Hoe ik elke keer mijzelf met zwepen sla is me nog steeds een raadsel en dé reden waarom ik zelden zwepen gebruik.
Adindaa schreef:
Op de een of andere manier een gloeiend hete lamp die al een paar uur aanstaat vastpakken
Dit is nog steeds een leermoment voor mij. Ik blijf me verbazen over het feit dat lampen zo heet kunnen worden...

Ook zo'n leuke...Ineens op het idee komen om een pepermuntje te verbranden, dat geeft van die leuke blauwe vlammetjes. Dat is dus idd zo. Maar dat ze kunnen lekken en dat dat erg interessante gaten in je vingers brandt heeft nooit iemand er bij verteld. >;)

Struikelen? Ach, het vermelden niet eens waard. Ik doe niets anders en ben over zo ongeveer alles weleens gestruikeld. Inclusief tuinbankjes, winkelwagentjes en ja hoor, het is me gelukt om over een paard te struikelen. Meerdere malen zelfs := .
En wat dat aan gaat...net nog. Even de kliko buiten zetten (vorige week al een giller toen ik met een in de modder vastgereden kliko en een iets te grote plu vastzat in de deuropening van de schutting :') ). Ging helemaal vlekkeloos, ik loop terug en ga een partij op m'n snufferd omdat mijn veters los zaten en die zich hadden vastgehaakt aan mijn schoenen (ingewikkeld, letterlijk en figuurlijk ;) ), net zoals gisteren toen ik ergens op die manier letterlijk met de deur in huis kwam vallen en in de garderobe terecht kwam.
Doet me denken aan die keer in een Parijs restaurant waar ik over de kapstok struikelde die omviel en midden op een lange tafel met een dinerend Frans gezin terecht kwam. Was ook al zo'n verpletterende indruk. _O-

Liseleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 19:34

Kindje helpen met gaan zitten op het stoeltje, een erg laag stoeltje waardoor ik dus bukte om hem beet te pakken... BAM... vol dat hoofd van het ventje tegen mijn neus! := Neus heeft de rest van de dag pijn gedaan, haha.

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 19:47

Zo een had ik vandaag! Had me beugels niet opgestoken dus trek ze zadel uit de kast ( hoge kast) klapt vol die beugel tegen me knie.. AUW!! {:)-:(

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 20:27

Hier viel de meter hoge plant in de vensterbank om. m'n vader probeerde hem uit reaktie met wijd-gespreide armen op te vangen. helaas had hij te laat door dat het de cactus was die omviel _O-
Heeft even geduurd voordat alle naalden verwijderd waren.

Ik ging even voelen of m'n paard haken op z'n kiezen had. had er alleen niet aan gedacht om z'n tong tussen z'n kaken te klemmen :oo :\ Meneer knalde z'n kaken op elkaar en ik heb daarna 10 min. staan te jodelen en springen van de pijn. nagel van m'n duim eraf.

van m'n paard af springen en daarbij per ongeluk de stijgbeugel een zwieper geven waardoor hij precies in m'n kruis terecht komt O:)

ponylief die i.p.v. de wortel, m;n vinger tussen z'n tanden neemt en vervolgend achteruit loopt (met vingers nog stevig beet). helaas voor mij zat er nog een hek tussen ons in dus daar heb ik nog even overheen moeten "springen". lees, duikelen :o

wat hier ook nog regelmatig gebeurd: ik loop met kind op m'n arm door de deuropening maar vergeet alleen dat ik met kind nog iets uitsteek. dus ik ga door de deuropening en kind tegen de muur/deur :o

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 20:46

Bovenaan de trap gaan zitten, hierbij terwijl je (voorzichtig) gaat zitten op je hand steunen en zodoende je pols zwaar kneuzen.... }:0

RoxyVip

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 21:15

s_casper schreef:
Wat ik ook zo dom vind altijd. Dan loop je in huis en wil je even snel in een andere kamer iets pakken. In je haast doe je de deurhendel niet ver genoeg naar beneden, waardoor de deur blijft hangen, maar je gaat ervan uit dat ie open gaat, en BAF, loop je vol tegen die deur aan.
Hahahaha lach mezelf dan altijd zo hard uit haha.
Of blijven hangen aan de deurhendel met de wijde mouw van je slaapshirt, niet echt pijnlijk, maar wel dom:p

Whahahaha ja deze dingen heb ik ook altijd inderdaad!!!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-11 18:38

Staan weer hilarische (en pijnlijke :(:) ) dingen tussen. :')

Ik heb er ook nog wel een.... ren altijd veel te hard de trap op en hijs me daarbij extra omhoog aan de leuningen (trap met bocht, dus 3 'losse' leuningen). Ben ik bij de bovenste... laat de leuning los :oo ik viel gelukkig niet hard, maar lag daar wel met de leuning in mijn hand _O-

Enya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 18:41

Zo kom ik dus net met een dikke voet thuis, paardje schrok, sprong opzij, en de onderste waren van mij :o
Dus loop nu als een of andere mankenelis -O-

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 18:50

RoxyVip schreef:
s_casper schreef:
Wat ik ook zo dom vind altijd. Dan loop je in huis en wil je even snel in een andere kamer iets pakken. In je haast doe je de deurhendel niet ver genoeg naar beneden, waardoor de deur blijft hangen, maar je gaat ervan uit dat ie open gaat, en BAF, loop je vol tegen die deur aan.
Hahahaha lach mezelf dan altijd zo hard uit haha.
Of blijven hangen aan de deurhendel met de wijde mouw van je slaapshirt, niet echt pijnlijk, maar wel dom:p

Whahahaha ja deze dingen heb ik ook altijd inderdaad!!!

Blijven hangen aan de deurklinkt ken ik..... alleen ik blijf vaak hangen met het lusje van mijn broek. En als je een beetje tempo hebt, maak je een rare beweging die je door je hele lichaam voelt