Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Maar hij geeft wel een schok als je op de knop drukt, of je vasthoudt of niet. Ik ken iemand die er een opdonder van heeft gekregenmaar goed, misschien zijn de nieuwste generatie anders natuurlijk! Die tellen al voor je.
Sizzle schreef:Haha, ik moest er aan denken omdat ik ooit een paard gezien heb die geen lucht kreeg door een alergische reactie.
Wie weet zou ik het gewoon proberen als ik zie dat het paard tegen de vlakte gaat en de DA nog 20 minuten onderweg is.
vuurneon schreef:Hihi ik zie je al met een rietje in de weer of een stuk van een pen
Geen idee wat je ervoor moet gebruiken bij zo'n monster geval. Stuk van de stofzuiger slang?
Zwitsal schreef:Door een allergische reactie zal het probleem niet in de luchtweg zitten maar in de longen (door de allergische reactie kunnen de spiercellen om de longblaasjes ineens strak aanspannen waardpor je longen 'dichtgeknepen' worden. Of ze slijmcellen gaan ineens veel slijm produceren waardoor de luchtweg geblokkeerd raakt. In beide gevallen heb je niets aan een gat in de luchtpijp).