Ik zou 't liefste een man hebben die heel lief is, zorgzaam, begripvol, met humer, mijn grote passie voor paarden en de paardensport begrijpt en die zelf ook rijdt, verder wel goed kunnen leren en een goede baan hebben zodat we wel wat te besteden hebben. (paardrijden is niet goedkoop haha). Maar ook zeker iemand die het niet áltijd over paarden heeft maar 't ook lekker ergens anders over kan hebben. en natuurlijk moet ie er ook nog leuk uit zien en leuke kleding dragen. zonder borsthaar, dat vindt ik persoonlijk echt lelijk.
zullen we maar een gok doen dat we deze ideale (in mijn ogen dan) man nooit tegen gaan komen. haha
Ik bestel gewoon mijn vriend! Ik ben voor zijn uiterlijk gevallen, en bij hem gebleven door zijn innerlijk. Hij heeft gewoonweg alles wat ik zoek in een man.
Ir1ne
Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-11 07:34
mayniac_val schreef:
Ik ken een hele mooie man die ze hier wel even af mogen leveren
Hier afleverenn???
Ik weet niet wie et zei, die voelt t aan zn water, dat ze een man nodig heeft? Soms... ik ben hartstikke gelukkig zo hoor, maar soms wou ik wel eens wat gezelschap hebben
tante_trien
Geplaatst: 13-12-11 08:04
1.85-1.90 lang, brede schouders, klein kontje, gespierde borsten , wel een strak buikje maar hoeft niet persee een sixpack, wat langer haar tot op schouders ongeveer, mooie ogen kleur maakt me niet zoveel uit.