Iemand zin om vanavond mee te gaan stappen in Utrecht?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 21:20

Menino schreef:
jaaaaa man. 8 jaar geleden ofzo :') echt ziek eigenlijk. Dat was in mijn paars-haar-periode ;( ... En ik weet nog dat we echt heel erg de slappe lach hadden. We zijn ook nog een keer naar snowfever (die film ja :') ) geweest met een groepje, maar weet niet meer of dat er voor of er na was.

Dacht dat ik je mss nog wel tegen zou komen op lowlands :)) Ik was daar met oa. het zusje van ghislaine :D !

pfff ik ben echt in een party-mood nu :') ......

Ja, en maite enzo! Ik zag het op Facebook, zo grappig! Iedereen kent iedereen! Zo ken ik Babette van de Toerisme-opleiding, zag tussen jou en haar ook wel eens berichtjes langsvliegen. Kleine wereld!
Was ik meegegaan naar Snowfever? Can't remember! De slappe lach weet ik wel nog, en dat we patat aten achteraf. Leuk joh, die tijden :D

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 21:24

Laatst bijgewerkt door _Tara_ op 23-08-12 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 21:28

jaa Babette is een goede vriendin van mij :D En om de een of andere reden hebben we altijd waar we heen gaan (vakantie, school en alles)connecties met elkaar lopen :+ En idd nog met Maite, Trisha en Tosca (die ik weer toervallig tegen kwam in Australie en dus kende via Rachelle. Hoe bedoel je kleine wereld idd :P )

je was ook mee naar snowfever volgens mij, want toen had je nog hetzelfde vest aan als Daphne meen ik me te herinneren (turkoois blauw, van de coolcat :') ) of zie ik nu spoken :') ?

niet via facebook Emma, via bokt :') ....... Maar idd off-topic, sorry :P kom alleen verder nooit in dat utrechters-topic :P

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 21:29

Facebook, waar zei ik facebook? O:) Ik ben weer te veel tegelijk aan 't doen :')

Die link was ook zo bedoeld van: kom allemaal in 't topic! Er wordt nu nog niet zoveel gepraat namelijk :P

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 21:52

Menino schreef:
jaaaaa man. 8 jaar geleden ofzo :') echt ziek eigenlijk. Dat was in mijn paars-haar-periode ;( ... En ik weet nog dat we echt heel erg de slappe lach hadden. We zijn ook nog een keer naar snowfever (die film ja :') ) geweest met een groepje, maar weet niet meer of dat er voor of er na was.

Daar was ik volgens mij ook nog bij :+

Anoniem

Re: Iemand zin om vanavond mee te gaan stappen in Utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 22:02

klopt, inderrdaad :') ..............

anneM_Ajax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 20:33

Ik kom ook met de auto, heb alleen geen idee waar ik dat ding het beste neer kan zetten. Weten jullie wat? Hmm mss ff broertje vragen voor die tijd.

manonetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 22:22

Bij het Tolsteegplantsoen kun je gratis parkeren in Utrecht. Dan moet je daarna nog wel onder het spoor door en een stukje lopen langs het spoor richting de stad (schat 20 minuutjes). Of in een parkeergarage, die onder Hoog Catharijne is in ieder geval 24 uur per dag geopend.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 22:39

Cher, ik heb aankomende week vakantie dus ik kan nog wel mee naar amigo. Het is alweer té lang geleden dat ik gereden heb! :D En dat ik jou gezien heb... :D

Ik heb nog niets weten te roggelen met werk voor volgende week zaterdag.. Ik moet eigenlijk dan de hele dag werken en mijn collega's zijn zo flexibel als een stuk beton dus niemand die wil komen invallen. Helaas dus voor mij geen Lief-festival Cher... ;(

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 23:52

Adamootje schreef:
Cher, ik heb aankomende week vakantie dus ik kan nog wel mee naar amigo. Het is alweer té lang geleden dat ik gereden heb! :D En dat ik jou gezien heb... :D

Ik heb nog niets weten te roggelen met werk voor volgende week zaterdag.. Ik moet eigenlijk dan de hele dag werken en mijn collega's zijn zo flexibel als een stuk beton dus niemand die wil komen invallen. Helaas dus voor mij geen Lief-festival Cher... ;(

Aaah ! :( Da's balen! Moeten we ff kijken wanneer we afspreken :):)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-12 14:17

anneM_Ajax schreef:
Ik kom ook met de auto, heb alleen geen idee waar ik dat ding het beste neer kan zetten. Weten jullie wat? Hmm mss ff broertje vragen voor die tijd.

Iemand waarmee ik wel eens ben gaan stappen, zette z'n auto altijd bij de Dom in de buurt. Dat kon daar gratis. Geen idee waar precies... Ik weet wel dat op utrecht.nl er ergens kaarten staan vande parkeergebieden enz.

anneM_Ajax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 21:05

Top! Dank jullie!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-12 21:10

Gaat iedereen nog mee volgende week? :D

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 21:14

Ikkk heb BBQ bij m'n vader (ze hebben het voor mij van vrijdag naar zaterdag verplaatste met de hele familie, dus beetje zielig om nu alsnog af te zeggen := ) ! Hoelaat gaan jullie, want ik weet daardoor niet of ik wel optijd terug ben voor het eerste gedeelte!

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 08:17

Ik moet afzeggen :(

Financiele crisis

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-12 08:45

Jammer Maritje!

Ik weet nog niet hoe laat we gaan Cher... Denk dat dat ook afhangt van wie er nog mee gaan en hoe laat die mensen kunnen.

anneM_Ajax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 11:17

Ik ben er, en maakt niet uit hoe laat.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 12:02

Ik ben er niet bij maar dat wisten jullie als het goed is al.

manonetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 12:51

Ik ben er ook! Qua tijd maakt het voor mij ook niet uit.

Edit: Ik hoorde trouwens van mijn zusje dat je ook ergens gratis bij Jans Kerkhof kan parkeren, dat doet een vriendin van haar ook altijd. Ik weet niet precies waar, maar kan het even navragen als iemand dat wil weten.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 13:50

Dat is pas vanaf 1 uur op zaterdagavond geloof ik.

anneM_Ajax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 15:50

Volgens mn broerje moet ik hem gewoon in Paardeveld gooien. Hij was 12 euro kwijt.
En dan een stukje lopen, haha dat wordt wat...hebben jullie niet toevallig zin mij daar te halen? Haha

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-12 17:53

Dus dan zijn we iig al met z'n 4en :D

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:20

Ik kan tot nu toe ook nog! Is er nog iemand uit Utrecht die richting tuindorp/ overvecht fietst? Tijd maakt mij opzich niet uit, heb m'n evenementen die dag in de ochtend kunnen plannen tot nu toe!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-12 17:13

Verandering van het plan :D Ik heb last-minute besloten om toch zondag naar horse event te gaan en dan moet ik zondag dus vroeg weer op... Ik heb het er met AnneM_Ajax en Dreamy al over gehad en het leek ons leuk om naar een cocktailbar te gaan rond 9/10 (geen idee wat een normale tijd is om zoiets te doen :P ) en dan op tijd weer naar huis te kunnen gaan. Al wist Dreamy dan nog niet goed of ze wel kon komen maar AnneM_Ajax iig wel!
Manonetjuh en M_Vainqueur, jullie gaan dan hopelijk ook nog steeds mee?

Uiteraard kunnen we het echte stappen verplaatsen! Is volgend weekend een optie voor iedereen?

anneM_Ajax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 17:31

Ik vind het een strakplan, dan kan ik met de trein en drinken :P Mn tante had het over Sisters, dat was volgens haar een leuke cocktail bar.

Stappen volgende week, weet ik pas de dag zelf. Moet hele dag werken en dan nog Ajax doen. Als ik dan fut over heb, dan ga ik mee.