De Blunder's van je mede-mens die je dan net weer ziet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 14:17

GamblersCup schreef:
WhySoWhite schreef:
Stond in de drive bij het 2e raam had 2 zakken vol met eten. dus ik wil zak 1 aan geven.. Meneer verwachtte denk ik dat ik eerst half uit de raam ga hangen om die zak aan te geven.. Niet dus, al lui genoeg om door de drive te gaan, en dan is het ook al teveel gevraagd om je klauw even uit te steken waarop ik dus mijn hand uitsteek met die zak waar die man net niet bij kan en waarop hij die zak heel hard uit mijn hand TREKT. Da's er nou net een voor mij! ik geef zak 2 knijp er even stevig in.. Je voelt hem al aan komen.. Meneer trekt die zak uit mijn hand, njha probeerde dat. Aangezien ik die zak dus stevig vast had trok die zo die zak doormidden :') al die friet en die broodjes op de grond... Vent schrikt zich dood waarop ik zeg.. Ja dat krijg je er van :( meneer werd er stil van :')

Als jij in mijn bedrijf zo "klantvriendelijk" en hondsbrutaal was, was je er zonder pardon uitgevlogen.

Idd zeg. -O-

Hoop dat die man wel nieuwe friet en broodjes heeft gekregen..

_aussi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 14:23

Tijdens de kerst gingen we gourmetten. Mijn zus pakte enthousiast de cocktailsaus en schud met de fles. Tijdens het schudden vloog de dop eraf en zat heel haar gezicht onder de cocktailsaus. Ik moet nog steeds lachen als ik terug denk aan haar onnozele gezicht.

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 14:29

vuurneon schreef:
Wij hebben wel eens stagaires laten zoeken naar vergietdopjes :D omdat wij het zo onhandig vonden dat het water er de hele tijd uit het vergiet liep hahhahaha :D
Gek genoeg konden ze het nooit vinden :D

Ojá zoiets ken ik ook nog wel. Ik dacht nog, dat kan nieeeeeeeet. Ik moest zoeken naar een kopermagneet. *zucht* :z

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 14:31

GamblersCup schreef:
WhySoWhite schreef:
Stond in de drive bij het 2e raam had 2 zakken vol met eten. dus ik wil zak 1 aan geven.. Meneer verwachtte denk ik dat ik eerst half uit de raam ga hangen om die zak aan te geven.. Niet dus, al lui genoeg om door de drive te gaan, en dan is het ook al teveel gevraagd om je klauw even uit te steken waarop ik dus mijn hand uitsteek met die zak waar die man net niet bij kan en waarop hij die zak heel hard uit mijn hand TREKT. Da's er nou net een voor mij! ik geef zak 2 knijp er even stevig in.. Je voelt hem al aan komen.. Meneer trekt die zak uit mijn hand, njha probeerde dat. Aangezien ik die zak dus stevig vast had trok die zo die zak doormidden :') al die friet en die broodjes op de grond... Vent schrikt zich dood waarop ik zeg.. Ja dat krijg je er van :( meneer werd er stil van :')

Als jij in mijn bedrijf zo "klantvriendelijk" en hondsbrutaal was, was je er zonder pardon uitgevlogen.

Oef...ik werk ook bij de mac maar dit is echt asociaal gedrag hoor! Dit doe je gewoon niet. Hoe sjaggo of asociaal de gast ook is. In bepaalde gevallen haal je er een manager bij maar je gaat de gast gewoon niet ''pesten''.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 14:33

_brunette schreef:
Tijdens de kerst gingen we gourmetten. Mijn zus pakte enthousiast de cocktailsaus en schud met de fles. Tijdens het schudden vloog de dop eraf en zat heel haar gezicht onder de cocktailsaus. Ik moet nog steeds lachen als ik terug denk aan haar onnozele gezicht.

_O- Kan ik mij heel goed voorstellen!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 14:33

In Oostenrijk stonden strandstoelen op het balkon,je weet wel van hout en stof in het midden.De buurman probeerde hem uit te klappen,was al een kwartier bezig.Wij kwamen niet meer bij en probeerde dat niet te laten merken.Ik liep naar binnen,en vraag aan mijn moeder. Die stoelen die buiten staan die had jij toch vroeger ook? Ja zegt zij,o dus je weet hoe je die op moet zetten? Ja hoor is heel simpel, dus ik vertel het verhaal van de buurman.Loopt mijn moeder het balon op, pakt een stoel,klapt hem uit en gaat zitten.Zo lekker hoor die stoelen, buurman vuurrood en liep snel naar binnen.

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 14:34

Ik zat in de auto voor een rood stoplicht. Stond aan de stoep een vrouw met een grote Sint Bernard. Voetgangerslicht sprong op groen. Vrouw ging lopen, maar hond bleef netjes zitten :Y) Dan weet je ongeveer wel hoe dat eruit zag :P

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 14:39

Ik werk bij een supermarkt die ook op de zondag open is, tussen 16:00 - 20:00 uur.

Echter beginnen wij om 15:30 om de boel gereed te maken wat wel eens voor verwarring zorgt bij te vroege klanten.
Heb nu al meerdere mensen voor 4e tegen de schuifdeur op zien lopen.
Om vervolgens of boos naar één van de medewerkers kijkt, zo van "Hoe kom jij wel binnen? >;)"
Of met een roodhoofd paniekerig om zich heen kijken van "Wie heeft dit gezien? }:0 " en er dan als een haas vandoor gaan.

Moet elke keer weer m'n best doen om die mensen niet uit te lachen, of een opmerking te maken erover wanneer ik werkelijk om 16.00 uur de deuren open.

Donkerblauw

Re: De Blunder's van je mede-mens die je dan net weer ziet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 16:52

_O- Ik ben ook wel eens tegen een dichte schuifdeur bij de Albert Heijn aangelopen ja. Net zoals tegen de dichte draaideur van het gemeentehuis. Erg charmant altijd. :))
Over het algemeen blunder ik gigantisch als er andere mensen bijzijn. Als ik alleen ben gaat alles vlekkeloos.

Mijn meest beschamende moment in m'n hele leven was toch wel in de keuken van m'n schoonouders. Toen kon ik wel door de grond zakken.. Heb mij nog nooit zó erg geschaamd, en alle anderen konden er heel hard om lachen, maar ik kon wel ter plekke in huilen uitbarsten.
Het is ook een standaard verhaal, die op iedere verjaardag en alle familie-feestjes minimaal 1 keer voorbij komt, soms inclusief foto's.

Was bij m'n schoonouders thuis, en stond voor de lunch spiegeleitjes te bakken voor m'n vriend en schoonvader. Nou, dat ging allemaal prima, totdat ik het zoutvaatje uit 't kastje boven de kookplaat pakte.. Laat die dop los (die had ik nog in m'n handen), dat glazen busje valt, *beng!* en maakt zo een dikke ster in de (splinternieuwe!) keramische kookplaat. :oo Oh my.. Heb serieus bíjna staan huilen daar in de keuken, mén wat schaamde ik mij dood.. Schoonvader en schoonmoeder vonden het niet erg, maar echt, ik heb ze bijna een maand niet recht aan durven kijken.. :=

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 16:59

Ik vind wel dat als je iemand ziet vallen (vlakbij dan) je eerst even mag lachen, maar daarna wel eventjes moet vragen of het goed gaat en eventueel spulletjes helpen oprapen :o zo ben ik dan ook wel weer.

Mensen van de TU Delft kennen waarschijnlijk wel het zwarte gat bij EWI, door een architectonisch foutje (waar zij zelf geen last van hebben want zij hoeven daar niet langs te fietsen :o ) staat daar als het waait een plotselinge gigantische luchtstroom. Met grote regelmaat vliegen daar dan ook de wat lichtere aziaten over het grasveld :o . Mooi, want dan weet ik dat ik op moet passen O:)

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 17:05

Ik zie nog wijlen Georg Theodorescu voor me die bij een clinic met zijn dochter Monica het commentaar zou geven per microfoon. Hij kreeg de microfoon in zijn handen, draaide eens met het ding en besloot toen hoe hij het ging gebruiken: alsof het een telefoon was hield hij hem aan zijn oor en begon te praten. Iedereen lag in een stuip en de organisatie wist niet hoe snel ze hem moesten vertellen dat je hem anders vast moest houden.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 17:08

Een niet helemaal eerlijke of legale blunder.

Maar ik had een vriendin waar haar fiets van was gestolen. Zij wou dus ook een nieuwe fiets stelen. Ze ging dus bij onze fietsenstalling van de middelbare school fietsen zoeken waar het sleuteltje nog in zat. Ze had er 1 gevonden en probeerde weg te rijden, toen het spatboord helemaal loskwam. Zij zat te prutsen met het spatbord, toen de eigenaar ( brugklassertje) van de fiets aan kwam gelopen :P
Ik heb niet gehoord wat er allemaal werd gezegd, maar het was behoorlijk akward hahahaha

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 17:19

Vandaag was er een meisje in de bus, en haar broek hing echt half over haar kont heen.. Gewoon een spijkerbroek. Heel de bus kon mee genieten van serieus haar halve bil, je zag haar gat nog net niet :x . Bleef ze ook nog lekker zo staan met d'r kont naar iedereen gericht, bukte ze nog eens, ging weer eens staan en na een tijdje ging ze weer zitten. Heel apart en ranzig om te zien..

Voor de rest ben ik normaal degene met de meest stomme blunders. Ben echt een kluns :D

Firebug

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 17:23

_brunette schreef:

haha zo'n actie had ik ook eens...
was in een of ander restaurant toen ik nog klein was. ik had frietjes en wilde daar graag mayonaise bij. Die kon je halen bij zo'n karretje, en ze zaten in kleine 'zakjes'. die moet je dan aan de bovenkant openscheuren en dan kun je de mayonaise op je bord doen. als een soort tube. Nu had ik dus dat zakje niet goed opengemaakt, dus ik bleef maar knijpen, springt op een gegeven moment de andere kant open. al die mayonaise eruit op mijn vaders hoofd :')
ik en mijn moeder en mijn broertje kregen zo ongeveer de slappe lach, maar mijn vader was er niet echt blij mee :p

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 17:28

Toen we gingen rennen met gym stonden er banken schuin in de hoek zegmaar. Toen ging een jongen heel uitsloverig superhard rennen en sprong steeds over die banken om anderen in te halen. Na een paar keer ging die toch hard op z'n bek :') Hij had niets gelukkig maar hij heeft nooit meer zo hard gerend :P

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 17:30

Voor het eerst chinees bij je schoonouders eten (25 jaar geleden) en dan tijdens de nasi maakte ze een opmerking waardoor ik zo in de proest schoot dat alle nasi over de tafel vloog. Heb me weken lang dood geschaamd.

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 17:32

Oja, mijn vriendin pakte mijn colaflesje en wilde er mee schudden, maar de dop zat niet goed dicht en er kwam een cola fontijn :+

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 17:54

hier ook een mayoneseblunder.
we gingen voor het 15 jarig huwelijk van mijn ouders met de hele familie bij de chinees eten.
dus wij zaten met z'n allen aan zo'n huge ronde tafel, en bij de kinderen lag er mayo naast de borden voor bij de frietjes.
dus mijn oma begint te geinen tegen m'n neefje (die er tegenover zat) 'ik schiet hoor!'
dus die legt een zakje mayo voor haar neer, en wil m'n neefje laten schrikken door te doen alsof ze schoot, maar in plaats van dat ze er naast slaat, slaat ze vól met haar vuist op het zakje mayo.
mayo vloog in een rechte straal dwars over de tafel heen precíes in het gezicht van m'n oom, die naast m'n neefje zat :')
nou je kon iedereen echt opvegen _O-

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 18:10

Hahhaha echt lachen dit topic :+

vandaag een meisje die moest lachen om iets en naar achteren naar haar vriendin keek en tegen een snoepmachine aanliep :+
En we gingen schaatsen, er was een jongen die van de baan af wilde, heel stoer aan kwam scheuren, stopte, op het opstapje stapte en keeeeihard op zn smoel ging _O-
Daarna nog een groep jongens, een viel, probeerde op te staan en die daarachter knalde weer op hem, lagen ze met z'n 2en voor een groepje meisjes _O-

BSSK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 18:16

Happinez schreef:
iemand die in giethoorn een brug op fietste ... alleen het niet haalde en vervolgens achteruit de brug af het water in reed _O-
ik moet er nog om lachen als ik er aan denk.

Ik zie het zo voor me :')

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 18:30

Magrathea schreef:
Ik vind wel dat als je iemand ziet vallen (vlakbij dan) je eerst even mag lachen, maar daarna wel eventjes moet vragen of het goed gaat en eventueel spulletjes helpen oprapen :o zo ben ik dan ook wel weer.

Dit is altijd zo een lastige he. Eigenlijk wil iedereen onzichtbaar zijn, maar het is niet netjes om iemand te laten liggen. Ik ben vorige winter keihard met de fiets in een bocht onderuit gegaan. Was niet grappig zeg maar, bleven allemaal mensen staan kijken maar niemand hielp me overeind. Ik heb toen ik overeind gekrabbeld was wel heel hard gezegd 'bedankt allemaal voor jullie hulp!' Was echt nijdig dat iedereen keek maar niks deed. Dan heb ik liever dat iedereen doorloopt en net doen alsof ze niks gezien hebben. (wel gekneusde ribben aan over gehouden)

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 18:34

Een best wel beschamende :o

Ik moest even wat boodschapjes doen in de supermarkt. Ik stond bij de kassa, een moeder met 2(?) kinderen achter mij. Ineens komen er een man aan die het gezinnetje blijkbaar kende. 'O, .... (naam), wat ben je groot geworden' zei hij. Maar hij sloeg geen arm om zijn kleindochter(?) heen, maar om mij. Best wel genant, maar we konden er wel om lachen :+

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 18:47

Sleeper schreef:
Magrathea schreef:

Dit is altijd zo een lastige he. Eigenlijk wil iedereen onzichtbaar zijn, maar het is niet netjes om iemand te laten liggen.

Ik kijk eigenlijk altijd als eerst of diegene die viel hulp nodig heeft, en of alles oké is. Mocht dat zo zijn, dan lach ik er later om, maar mocht diegene zich toch bezeerd hebben, dan lach ik niet.
Weet namelijk hoe het voelt, als je ergens op een druk punt onderuit gaat, en vervolgens iedereen als een kudde geiten je aan zit te staren, zonder je te helpen.. :=
Ben een keer in een redelijk volle bus onderuit gegaan, toen ik op krukken liep (operatie aan m'n kruisbanden). Niemand wilde zijn plaatsje afstaan, dus moest blijven staan, en op een onbewaakt moment viel ik dus om. En niemand die er maar aan dacht om mij overeind te helpen (op de buschauffeur na, die remde meteen, en kwam mij oprapen).

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:48

Donkerblauw schreef:
Dit is altijd zo een lastige he. Eigenlijk wil iedereen onzichtbaar zijn, maar het is niet netjes om iemand te laten liggen.
Ik kijk eigenlijk altijd als eerst of diegene die viel hulp nodig heeft, en of alles oké is. Mocht dat zo zijn, dan lach ik er later om, maar mocht diegene zich toch bezeerd hebben, dan lach ik niet.
Weet namelijk hoe het voelt, als je ergens op een druk punt onderuit gaat, en vervolgens iedereen als een kudde geiten je aan zit te staren, zonder je te helpen.. :=
Ben een keer in een redelijk volle bus onderuit gegaan, toen ik op krukken liep (operatie aan m'n kruisbanden). Niemand wilde zijn plaatsje afstaan, dus moest blijven staan, en op een onbewaakt moment viel ik dus om. En niemand die er maar aan dacht om mij overeind te helpen (op de buschauffeur na, die remde meteen, en kwam mij oprapen).

ik vind het eigenlijk ronduit schandalig dat de buschauffeur de bus in moest komen om jou te helpen.
best wel asociale mensen tegenwoordig :n

edit: quotefaal

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 20:01

Vandaag ook op school, er zit een jongen bij mij in de klas, hij moet nog twee weken in een rolstoel en hij zit er nu al zo'n 3/4 weken in. Rijd hij langs mijn tafel en denkt cool te zijn en slaat op mijn tafel en kijkt even indringend. Degene die hem voorduwde lette niet op hem en knalde met de rolstoel tegen de verwarming aan. Het zag er zo droog uit, ik zeek bijna in mijn broek van het lachen :')
Nee ik lach geen invalide mensen uit, hij had ook geen pijn, hij moest er zelf ook om lachen.