Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:wat voor streepjes code heeft hij? (ras) en wat is zn naam
Citaat:Ho ( o )i!!
ik vroeg me net iets af, ik zag een mooie shetlander, die nog niet ingereden was.
en net schoot er iets in mn hoofd!
Zou een shetlander Z kunnen rijden?????? (met dresuur of springen?)
of wat is het allerhoogste dat een shetlander ooit heeft gereden?
* ik denk het niet, maar als het wel zo is zou ikwel een foto willen zien )
ik vroeg me nog iets af, zou een haflinger ooit Z kunnen rijden??
*ik denk het wel*
Nou reacties zijn welkom!
xMonsterr schreef:Heb ongeveer 2 jaar terug een topic geplaatst met een belg die bij mijn opa stond.
In het topic staat dat het een merrie was, wat hij dus niet was.
En dat hij van mij zelf was, dat ook niet want ik heb hem in mijn hele leven maar een keer gezien.![]()
En dan moet je eens veder naar onderen scrollen, daar heb ik snel gezegd, dat ik alles fout geschreven had.
En toen heb ik snel een naam/leeftijd bedacht.![]()
[ITP] Voor het eerst ITP
Citaat:Hoi!
Ik heb een paardenspel,op internet en daar op ga ik een rassenkeuring houden voor alle leden.Nu is mijn vraag wie van jullie wil een keurmeester zijn op die keuring,je mag de foto's vergelijken en de mooiste op nummer 1 zetten,en voor elk paard wat je keurt een soort keurverslagje maken met op en aanmerkingen.Voor meerdere info mijn msn ---@hotmail.com,en anders zie ik je in het forum van mijn club terug:[/url]http://game.clubs.nl/fantasyhorsesbl
Dus wil je je lievelingsras keuren,geef je dan gauw op!
Nadia
Citaat:Ik heb een paardensimulatiespel op internet en daar organiseer ik een grote rassenkeuring,ik zoek nog iemand die quarters en paints wil keuren en de new forests.Heb je interesse?Mail mij dan zo snel mogelijk:---@hotmail.com of voeg me toe op msn.Alvast heel erg bedankt,het beloofd echt leuk te worden!
Nadia
M_ariskaa schreef:Heeey!
Wie gaat er zaterdag naar Dance Valley?
Als je erheen gaat zal je wss langs m'n manege moeten lopen
Die ligt nl. naast de vallei.
Er staan al twee grote tenten in de wei en allemaal hekken rond het erf.
Nja kan je ook is me manege zien: de Groene Heuvel![]()
Groetjes.
M_ariskaa schreef:Whaha idd,
maar ik vind die 3 in 1 dingen zo vet!
ik heb geen eigen paardje helaas maar ik zal toch peesbeschermers moeten kopen voor me lievelingspaard van de manege...
maar nu vroeg ik me af of ik dan ook 3 in 1 beschermers kon kopen.
M_ariskaa schreef:Echt cool het is nu al de 2e keer in 1,5 jaar![]()
Nouja dat was het wel weer.
Voor vragen of whatever kan je hier reageren
Vraag schreef:Ik heb een fjordenmerrie van 13 jaar oud met een wit voetje en een witte kol. Toen ik haar kocht waren witte aftekeningen bij fjorden toegestaan, omdat van oudsher al witte aftekeningen bekend waren. Ik heb het gevoel dat daar tegenwoordig anders over gedacht wordt. Heeft het nog wel zin om met mijn fjord naar een keuring te gaan? (ze staat nog steeds alleen maar ingeschreven in het veulenboek en ik zou haar wel eens in het stamboek op willen laten nemen)
Antwoord schreef:Ik ken ook een Fries met een Kol...
Dat is ook gewoon een echte Fries, met een bekende vader. En Friezen met Kol worden soms ook niet als een echte Fries gezien
Vraag schreef:Zijn er mensen met een arabo-fries? Ik bedoel dan wel een arabo-fries uit gekeurde dekhengsten. Mijn merrie krijgt dit jaar een veulen van Dark Ynte. En hoe bevallen deze veulens / paarden? Zijn ze heel anders dan friezen? En waarom kies je voor een arabo-fries? Ben heel benieud naar de reacties!
Antwoord schreef:Nou, ik héb ze niet. Maar mijn verzorgpony's staan naast een weiland met 4 Arabo-Fries hengsten.
Ze hebben een beetje het vurige arabier karakter en de sierlijkheid van Friezen. Verder heb ik er geen ervaring mee;)
Vraag schreef:Ik kom vanuit het western en ben overgestapt op dressuur. Heb nu een doodsimpel zwart hoofdstelletje en wil wat anders. Maar nu komt het..... Ik vind die engelse hoofdstellen allemaal zo saai...
In de western had ik bruin met een knoop frontriem, of met een rawhide vlechtje, of een een-oor...
Van die hele brede neusriemen hou ik niet van, wit onderlegd ook niet. Moet een zwart hoofdstel worden aangezien ik ook een zwart zadel heb..
iemand tips?