Dus die heeft nooit een rijbewijs gehaald... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dus die heeft nooit een rijbewijs gehaald...
... Maar ik zou er wel erg pissig om zijn...
suikermeisje schreef:gekvanfleur: zou het niet pikken hoor! Jij hebt net zoveel rechten als de anderen die er lessen... vind dat een instructeur wel minimaal 1x in de week moet kunnen lessen met je.
weet alleen niet hoe het zit met jou tijden die je kunt? Want dat verandert de zaak wel weer wat.
Ik ben ook een bange poeperd in de auto hoor, vandaag ook weer, keek niet goed kwam een auto aan, gelukkig zat vriendje naast me en die zei kijkuit die auto, keek nog wel naar rechts maar dan was het op dat kruispunt niet zo netjes gegaan. En inparkeren kan ik nogsteeds niet
gekvanfleur schreef:even een vraagje: is het normaal dat je instructeur zegt dat je pas over 3 weken weer kan rijden omdat zij eerder geen tijd heeft? Terwijl diegene gewoon een keer per week wil lessen. Drie weken is behoorlijk lang zeker als je nog niet zo lang lest.
.
.

Menino schreef:fenna1995 schreef:Achja, dan ga ik er maar gewoon voor.
Is zo'n pakket met gratis herexamen(s) aan te bevelen? Geen idee wat het allemaal kost hihi..
kweetnie. Maar als je dat doet bij een eenmansschool. En de instructeur blijkt een of andere banketstaaf te zijn. Zit je er wel mooi aan vast omdat je je pakket betaald hebt. Ik zou nooit een groot pakket in een keer betalen. Of het moet een grote rijschool zijn waarin je kunt switchen.
Ooh, en nog een tip, neem een rijschool die bij de BOVAG aangesloten is. Dan schijn je je geld nog terug te kunnen vorderen... En kan je ergens klagen als er vage toestanden zijn. Echt iedereen kan een autorijschool beginnen, en er zit nogal wat gajes tussen volgens mij. En je zit toch een uur of 40 met iemand ' opgesloten' in een kleine ruimte. Dus ja, better safe than sorry![]()
Telpeva, dat zuigt wel een beutje. Dat je gezakt bent. Maar kijk, als je kijkt naar dit topic ben je niet zo'n hele grote uitzondering met je lessen. Je instructeur wil gewoon zichelf ophemelen joh! zo van ' ik geef zo goed les, bij mij doen ze er echt geen 120 uur over' .... En degenen die er wel zo lang over doen stappen uiteindelijk toch wel over....
En de eerste keer zakken is al helemaaaal geen uitzondering. Zie het als een leer-moment. Heb je verder zinnig commentaar gehad van de examinator ? Ik had trouwens ongeveer hetzelfde tijdens mijn TTT... Maar kreeg er uiteindelijk niets over te horen bij feedback. Alleen over autobesturing. Vond ik nogal ruk, na 100 uur kan ik wel een auto besturen. (vond mijn instructrice ook) Maar stiekem bleek die toch wel een beetje gelijk te hebben toen ik ging lessen.. Dus nu gaat het alweer een stukje beterr....
Ik ga eerst ervaringen verzamelen over rijscholen in de buurt.
. Heb echt bijna huilend bij hem in de auto gezeten en als ik achterin zat als er iemand anders aan het lessen was had ik ook constant de neiging diegene te troosten ofzo..
. En geluk dat het niet druk was op de weg, en toen was ik in 1x geslaagd.Kaula schreef:Ik heb niet lang over mijn rijbewijs gedaan, alleen nu ik hem heb durf ik nog steeds niet alleen te rijden.
Had ik maar wat meer lessen gehad, want volgens mij ben ik echt op goed geluk geslaagd.
Het kan dus ook omgekeerd en dan had ik liever nog wat meer lessen gehad dan dat roze pasje
waar ik vrijwel niks mee doe.
De lessen die je krijgt zeggen dus niks over je kwaliteit van rijden, waarschijnlijk rijd jij beter dan ik.
Is het trouwens een idee om iets kalmerends bij de dokter te halen? Dat doen meer mensen voor hun
examen toch? En je instructeur kan mee met je examen als dat je een vertrouwd gevoel geeft.