Vind het nogal wat om telkens terug te moeten naar de winkel ervoor.

Kan je ook uitvinken naar welk land je niet wil versturen eigenlijk?
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
gemske schreef:Je kunt in je profiel iets aanvinken, dan krijg je geen dubbele landen tegelijk.
Dus dan gaan alle kaarten die tegelijk onderweg zijn naar een verschillend land.
edit - je moet het vakje met "repeated countries" uitzetten.
Btw Magrathea, stuur jij alle kaarten in een envelop? Want daar zijn mensen meestal niet blij mee
Ik sta nu op 14/16 met nog 6 onderweg. Echt super leuk, ik heb ook heel veel lol in het versturen, meer dan dat ik verwacht had eigenlijk!
Steentje schreef:Ik meld me hier ook.
Ik ben nu bezig met mijn eerste twee brieven te schrijven naar een twee meisjes uit Amerika.
Ik heb ze leren kennen via Interpals.
Ik heb net bij het postkantoor wereldpostzegels gekocht, een collegeblok + enveloppen.
Dus ik heb alles op voorraad, alleen nu nog beginnen te schrijven.
Ik vraag me af hoelang het ongeveer duurt voordat zo'n brief bij de ontvanger terecht komt..
eslixapie schreef:Ik ben erg aan het twijfelen of ik ook een gevangene zal schrijven. Het lijkt me erg interessant om dit te doen, maar ook een beetje eng aan de andere kant.
Magrathea schreef:eslixapie schreef:Ik ben erg aan het twijfelen of ik ook een gevangene zal schrijven. Het lijkt me erg interessant om dit te doen, maar ook een beetje eng aan de andere kant.
Tja, hij kom je echt niet opzoeken hoor(Of zij)
Edit: nee even zonder gekkigheid, wat ik heb begrepen (en ook van mijn mevrouw) is dat die gevangenen altijd onwijs dankbaar zijn voor de brieven, zeker degenen die lang zitten. Velen hebben geen familie of vrienden meer die naar ze omkijken, probeer het je zelf maar eens voor te stellen, dat iemand gewoon omdat ie het leuk vind jou wil schrijven
eslixapie schreef:Ik weet dat ze ook voor milde dingen kunnen zitten daar, maar ik denk dat iemand die langer zit er juist meer aan heeft.
Bedankt voor de links, die had ik nog niet gelezen
carineken schreef:wat misschien wel leuk is voor je is http://www.postcrossing.com dat is postkaartjes naar ergens ter wereld sturen en jij krijgt dan van iemand anders een postkaartje terug, ik persoonlijk vind dit erg leuk.
Ook schrijf ik met 2 Amerikaanse gevangenen ik weet niet of dat iets voor je is, je kan bij die gevangenen ale de site die ik gebruik toch op voorhand zien waarvoor ze in de gevangenis zitten, zo kan je ook specifiek zoeken naar mensen die levenslang zitten of op death row zitten, dit laatste doe ik via http://www.writeaprisoner.com