geniaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LADPR schreef:Dat is inderdaad heel vervelend, je weet nooit of het nu echt verkocht is of dat je zit te wachten voor niks.
Heb het nou andersom, bod gedaan op iets wat ikgraag wil hebben, netjes dag erna mailtje gehad dat het akkoord is. Vroegen ze het adres voor het reserveren, netjes gegeven maar geen betaalgegevens gehad. Dus ik mailen voor de betaald gegevens, kreeg ik een mailtje terug met het totaalbedrag en 'ik had toch al gezegd wat het kost'.
Na nog een mailtje eindelijk de gegevens gekregen maar wel in heel gebrekkig nederlands het laatste mailtje.
Twijfel nu of ik er goed aan doe of niet en of ik het wel of niet moet overmaken.
Rinske schreef:Hihihi.
Ik zet sowieso mijn telefoonnummer er niet bij, heb wel eens mensen gehad die om kwart over elf 's avonds (!!!) belden! Idioten...
tita schreef:lifaya schreef:Als ik eenmaal een bod heb uitgebracht, houd ik me er ook aan
Ik heb op ongeveer 10 benches op MP gereageerd, niet ÉÉN die even terug reageerdeze willen ze schijnbaar niet kwijt
Ligt eraan mijn rambo staat ook op internet en daar komen biedingen op van 10-25 euro daar reageer ik niet eens op en ik wil hem echt wel kwijt hoor.
Rena100 schreef:Het is wel een paar jaar geleden, maar ik had ooit eens van die goedkope, rubberen paardrijlaarzen te koop staan op marktplaats. Kreeg ik een reactie dat hij er wel 100 euro voor wilde betalen, maar dan moest ik ze wel opeten!!
Flint05 schreef:Twee keer iets gekocht op MP en netjes betaald, helaas nooit ontvangen!!
upendo schreef:Rena100 schreef:Het is wel een paar jaar geleden, maar ik had ooit eens van die goedkope, rubberen paardrijlaarzen te koop staan op marktplaats. Kreeg ik een reactie dat hij er wel 100 euro voor wilde betalen, maar dan moest ik ze wel opeten!!
HAHAHAHA
Ik zou teruggemaild hebben:
'Ja hoor, prima! Als het geld overgemaakt is ga ik over tot actie! Verdient gegrild of gewokt de voorkeur?'