Voor de zoveelste keer gezakt..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

minikatje

Re: Voor de zoveelste keer gezakt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 11:38

never mind, heb iets teveel ongevallen gezien.
vandaar mijn iewat ongenuanceerde post.

hoop dat de ts haar leven beterd en een roze pasje gaat halenin de toekomst :)

Katniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 14:44

TS, ik heb in totaal 4x gedaan over mijn rijexamen. Ik heb enorm last van examen-angst. Helemaal als mensen mij het gevoel geven dat ik het "makkelijk moet kunnen". Ik heb dit uiteindelijk opgelost door examen te doen zonder het ook maar aan iemand te vertellen. Mijn instructeur was de enige die het wist. Hierdoor kreeg ik het gevoel dat ik niemand kon teleurstellen en ben ik geslaagd. Als ik 1 tip mag geven, mocht je wel betablokkers bestellen bij je huisarts, probeer er altijd eentje een aantal dagen voor je examen. Ik heb ze ook gekregen en ik voelde me vrij stoned. Heb uiteindelijk het examen zonder gedaan. Je moet dus wel even kijken hoe je lichaam erop reageert.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 14:48

Corona86 schreef:
TS, ik heb in totaal 4x gedaan over mijn rijexamen. Ik heb enorm last van examen-angst. Helemaal als mensen mij het gevoel geven dat ik het "makkelijk moet kunnen". Ik heb dit uiteindelijk opgelost door examen te doen zonder het ook maar aan iemand te vertellen. Mijn instructeur was de enige die het wist. Hierdoor kreeg ik het gevoel dat ik niemand kon teleurstellen en ben ik geslaagd. Als ik 1 tip mag geven, mocht je wel betablokkers bestellen bij je huisarts, probeer er altijd eentje een aantal dagen voor je examen. Ik heb ze ook gekregen en ik voelde me vrij stoned. Heb uiteindelijk het examen zonder gedaan. Je moet dus wel even kijken hoe je lichaam erop reageert.

Ik kreeg er wat meer voorgeschreven :) en dan moest ik opbouwen. Eerst een halve tablet per dag, en twee dagen en de dag van het examen een hele tablet.
Geen stoned gevoel bij mij trouwens, wel erg relaxed.
Had van de HA een heel doosje gekregen. Omdat ik nogal faalangst heb en vaker in stressvolle situaties zit. Heb er goede gebruiksaanwijzing bij gekregen. Maar heb een super fijna HA.

Toveren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:42

Quellian schreef:
Wilawander schreef:
Dat is appels met peren vergelijken en slaat nergens op. Wat een puinhoop zou het worden als iedereen dat zou doen. Ik was ook geen braaf iemand maar zoiets zou ik niet in mijn hoofd halen en ken ook niemand die dat zou doen. heeft met gezond verstand te maken volgens mij.

De een rijdt eens zonder rijbewijs, de ander gebruikt eens drugs, weer een ander jat wat uit een winkel, tja ach... ik kan me daar niet zo heel druk om maken hoor.
Ik zou er niet blij mee zijn als mijn kind dit gaat doen, maar denk dat ik stiekem wel moet lachen, want ik vind dat dit bij ontwikkelen hoort en ook de gevolgen gaan overzien.

Je kent niemand die het doet? Dan denk ik dat je maar eens goed om je heen moet vragen :D :D :D

Och wat een kul. Prima als je jezelf kapot wil maken aan de drank/drugs en dergelijke. Maar ga geen anderen in gevaar brengen door auto te rijden zonder rijbewijs? En daarbij, je riskeert levenslang opdraaien voor iemand zijn of haar revalidatie kosten.
Ga in hemelsnaam met de fiets of koop een brommer, zoals 1000000 anderen dat doen.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:59

Ik denk dat het punt nu wel gemaakt is, hoe dom ze ook bezig is. Jezus :')

Toveren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 20:11

Miracle_ schreef:
Ik denk dat het punt nu wel gemaakt is, hoe dom ze ook bezig is. Jezus :')

Zoiets kan m.i. niet vaak genoeg gezegd worden... het is gewoon oliedom.
daarbij reageerde ik met name op het bericht van Quellian, wat al bijna net zo dom is als wat de TS heeft gedaan.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 21:28

Simon1234 schreef:
chipieke schreef:
Ja je kan dit kiezen :j

Ofwel doe je 20 uur rijschool, met auto van de rijschool. Hierna mag je tot 18 maand alleen met je eigen wagen rijden.
Anders rijdt je met een begeleider, met je eigen auto, dan mag je tot 36 maanden mét begeleider rondrijden in je eigen wagen.

Op je rijexamen mag je dan met je eigen auto afrijden of met een wagen van de rijschool.

Tot zover een lesje Belgisch rijexamen :D

Geen wonder he, dat er in Belgie zoveel verkeersongelukken gebeuren. Les van je vader krijgen lijkt me niet echt een goede.

Ik kan het me zo voorstellen dat iemand die elke week 100-den internationale kilometers doet slechter rijdt dan iemand die elke dag hetzelfde toertje door de stad doet :j
Joh, dit slaat nergens op!

livo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 21:40

ik denk dat het maar goed is ook dat je zakt. Blijkbaar heb je niet zoveel verantwoordelijkheidsgevoel als je zonder rijbewijs gaat rijden. Dan lijkt het met zoieso beter dat je de weg niet meer op gaat. Onvoorstelbaar dit soort mensen. Enig idee wat er gebeurd als jij onverzekerd iemand een rolstoel in rijdt...heel triest. Ik stel voor dat je nog maar even lekker op de fiets blijft gaan.

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:05

.