Corona86 schreef:Je bedoelt die met die grappige rondgenaaide col? Die wil ik ook! :-P
Jaaa! Die is leuk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iepoetjuh schreef:Gister in Rotterdam geweest en bij de Primark. Daar een leuke donkergroene poncho gekocht, een ochtendjas xD en nog laarzen met veters aan de achterkant. Daarna ook nog bij de The Sting een jurkje met indianenprint en een grijs wollen rokje bij de H&MBen weer goed geslaagd vind ik zelf
Zwitsal schreef:in hoofddorp zit ook een primark he.. dat is opzich wel te lopen vanaf het station, als je in een keer de weg goed loopt tenminste
wij konden de weg niet vinden en zijn toen maar op de goede gok achter een groepje meisjes aangelopen. wij vonden dat ze er wel uitzagen alsof ze gingen shoppen bij de primark.
(was een goede gok, want ze zijn ons rechtstreeks naar de primark voorgegaan)
_Fieke schreef:Ik woon in Hoofddorp! en heb naast de primark gewerkt, bij nelson!
vanaf het station gaan genoeg bussen naar het centrum.
Uitstappen bij burgermeester van stamplein, de 196 gaat zoiezo vanaf het station erheen.
Als iemand een keer een route beschrijving wil, dan hoor ik het wel
Vind het trouwens geweldig dat mensen stad en land afreizen voor die winkel en ik loop het liefst of niet naar binnen of heel snel iets halen als het rustig isvreselijk vind ik het
![]()
Martine_R schreef:Ik vind het zò balen dat je overal jurkjes ziet met korte mouwen..
Ik vind het niet mooi om een shirt met lange mouwen eronder te doen en tja.. zonder dat of jasje is het echt te koud..Stom, wie bedenkt nou zoiets?
Josien_ schreef:Hihi, of mensen vinden het geweldig of mensen vinden het verschrikkelijk maar ik wil het graag eens meemaken.
Ik dacht nog, wij gaan wel op een lekker moment midden in de herfstvakantie. Maar het blijkt dat de regio Rotterdam deze week al herfstvakantie heeft. Al zal dat waarschijnlijk niet zoveel schelen haha.