Wintermode seizoen 2011/2012

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 12:45

Corona86 schreef:
Je bedoelt die met die grappige rondgenaaide col? Die wil ik ook! :-P

Jaaa! Die is leuk :j Heb de cognackleurige in maat L besteld, hoop dat 'ie past. Heb normaal M maar die is 58 cm en dan lijkt me niet al te lang..

Iepoetjuh

Re: Wintermode seizoen 2011/2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 13:21

Gister in Rotterdam geweest en bij de Primark. Daar een leuke donkergroene poncho gekocht, een ochtendjas xD en nog laarzen met veters aan de achterkant. Daarna ook nog bij de The Sting een jurkje met indianenprint en een grijs wollen rokje bij de H&M :) Ben weer goed geslaagd vind ik zelf :D

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-11 13:51

Iepoetjuh schreef:
Gister in Rotterdam geweest en bij de Primark. Daar een leuke donkergroene poncho gekocht, een ochtendjas xD en nog laarzen met veters aan de achterkant. Daarna ook nog bij de The Sting een jurkje met indianenprint en een grijs wollen rokje bij de H&M :) Ben weer goed geslaagd vind ik zelf :D

Hoe ben je bij de Primark geweest? Wil daar volgende week heen met het openbaar vervoer dus ik moet nog even kijken wat het makkelijkst is.

Vandaag bij de America Todat geweest voor Uggs, ze hadden een leuke aanbieding voor 149,- maar helaas was er al bijna niets meer over :( .

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 14:48

maandag super leuke trui gekocht bij de Vila. Kan hem op de site alleen niet vinden..maar ben er heel blij mee

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 11:48

Heb dinsdag dit truitje gekocht voor €35 en op de site kost ie ineens €49 mwuahahah: http://www.vd.nl/dames/truien-en-vesten ... m=overview
Volgensmij hebben ze verkeerd aangeslagen ofzo, want er stond ook op het prijskaartje €49 en £35. Geluk gehad denk ik. :D

Ik wil trouwens deze nog voor als het sneeuwt :D :

Afbeelding

En deze vind ik ook mooi :) :
Afbeelding

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 14:03

Josien_ schreef:
Hoe ben je bij de Primark geweest? Wil daar volgende week heen met het openbaar vervoer dus ik moet nog even kijken wat het makkelijkst is.

Treinstation Alexander eruit en dan de metro richting Schiedam of Kralingse zoom en er bij Oosterflank uit :)

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-11 14:25

Oh, vanaf het treinstation is het te ver lopen zeker ? :P Ben nog nooit in Rotterdam geweest, althans niet om te shoppen dan ;) .

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 14:35

in hoofddorp zit ook een primark he.. dat is opzich wel te lopen vanaf het station, als je in een keer de weg goed loopt tenminste :P
wij konden de weg niet vinden en zijn toen maar op de goede gok achter een groepje meisjes aangelopen. wij vonden dat ze er wel uitzagen alsof ze gingen shoppen bij de primark.
(was een goede gok, want ze zijn ons rechtstreeks naar de primark voorgegaan)

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 14:42

Afbeelding

Ik heb deze <3

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-11 14:52

Zwitsal schreef:
in hoofddorp zit ook een primark he.. dat is opzich wel te lopen vanaf het station, als je in een keer de weg goed loopt tenminste :P
wij konden de weg niet vinden en zijn toen maar op de goede gok achter een groepje meisjes aangelopen. wij vonden dat ze er wel uitzagen alsof ze gingen shoppen bij de primark.
(was een goede gok, want ze zijn ons rechtstreeks naar de primark voorgegaan)

hoofddorp is nog verder weg voor mij :P !
Maar ik ga met vriendinnen een dagje weg in Rotterdam dus denk niet dat ze dan nog zin om nog verder te gaan haha :))

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 15:03

Josien_ schreef:
Oh, vanaf het treinstation is het te ver lopen zeker ? :P Ben nog nooit in Rotterdam geweest, althans niet om te shoppen dan ;) .

Dat kun je op zich lopen, maar met de metro is het toch iets sneller en dan loop je zo tegen de Primark aan :)

_Fieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 17:17

Ik woon in Hoofddorp! en heb naast de primark gewerkt, bij nelson!
vanaf het station gaan genoeg bussen naar het centrum.
Uitstappen bij burgermeester van stamplein, de 196 gaat zoiezo vanaf het station erheen.
Als iemand een keer een route beschrijving wil, dan hoor ik het wel :D

Vind het trouwens geweldig dat mensen stad en land afreizen voor die winkel en ik loop het liefst of niet naar binnen of heel snel iets halen als het rustig is :+ vreselijk vind ik het :o :D

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-11 17:33

_Fieke schreef:
Ik woon in Hoofddorp! en heb naast de primark gewerkt, bij nelson!
vanaf het station gaan genoeg bussen naar het centrum.
Uitstappen bij burgermeester van stamplein, de 196 gaat zoiezo vanaf het station erheen.
Als iemand een keer een route beschrijving wil, dan hoor ik het wel :D

Vind het trouwens geweldig dat mensen stad en land afreizen voor die winkel en ik loop het liefst of niet naar binnen of heel snel iets halen als het rustig is :+ vreselijk vind ik het :o :D

Nou normaal gesproken doe ik het ook niet zo maar aangezien we toch naar Rotterdam gaan wil ik er toch wel ff langs :D

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 17:34

@ Fieke haha hier het zelfde hoor, uuuren kan je staan wachten daar.

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 17:35

_Fieke schreef:

Haha ik woon er echt 10 min. vandaan, maar vind het een verschrikkelijke winkel :')

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-11 17:40

Hihi, of mensen vinden het geweldig of mensen vinden het verschrikkelijk maar ik wil het graag eens meemaken :D .
Ik dacht nog, wij gaan wel op een lekker moment midden in de herfstvakantie. Maar het blijkt dat de regio Rotterdam deze week al herfstvakantie heeft. Al zal dat waarschijnlijk niet zoveel schelen haha.
Laatst bijgewerkt door Josien_ op 20-10-11 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 17:42

Ik vind Primark ook overrated, geef liever iets meer uit en dat ik dan iets heb wat wel echt kwaliteit is en niet heel Nederland mee rondloopt. :P

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 19:06

ik vond de primark ook niet denderend..
heb wel leuke schoentjes daar gevonden maar dat was t ook wel weer. jammer want ik hoorde altijd de wildste verhalen dus ik dacht: we komen vast met tassen vol weer terug. maar niet dus :P

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 19:35

Ik vind het zò balen dat je overal jurkjes ziet met korte mouwen..
Ik vind het niet mooi om een shirt met lange mouwen eronder te doen en tja.. zonder dat of jasje is het echt te koud.. := Stom, wie bedenkt nou zoiets?

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 19:45

Martine_R schreef:
Ik vind het zò balen dat je overal jurkjes ziet met korte mouwen..
Ik vind het niet mooi om een shirt met lange mouwen eronder te doen en tja.. zonder dat of jasje is het echt te koud.. := Stom, wie bedenkt nou zoiets?

:j Dat roep ik nou ook al.. En elke winter weer.. Leuk inderdaad.. maar niet in de winter. En veel jurkjes worden toch minder met wat eronder of erover. Praktisch is anders..

_Fieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 20:07

Josien_ schreef:
Hihi, of mensen vinden het geweldig of mensen vinden het verschrikkelijk maar ik wil het graag eens meemaken :D .
Ik dacht nog, wij gaan wel op een lekker moment midden in de herfstvakantie. Maar het blijkt dat de regio Rotterdam deze week al herfstvakantie heeft. Al zal dat waarschijnlijk niet zoveel schelen haha.

tuurlijk! je moet er een keer geweest zijn :D

In Hoofddorp is het door de weeks 's ochtends vroeg(9 uur) nog wel aardig rustig :)
En dat kassa systeem werkt heel goed hoor, gaat best snel!

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 20:42

Oeh leuk topic!

Ik vind dat er dit jaar echt ontzettend veel leuke schoenen zijn! Vorige jaren was het echt drama om schoenen te vinden, maar nu had ik de keus uit Shabby's, mini Ugg's, héle leuke korte laarsjes met studds en laarzen van Sacha. Ik vond de korte laarsjes het leukst maar in heb al laarsjes die precies hetzelfde model zijn. Dus het werden de laarzen van Sacha:
http://www.sacha.nl/shop_images/2.7350_1.jpg

Tas heb ik ook al gevonden (óok in één keer, het is een wonder!):
http://www.thelittlegreenbag.nl/upload/ ... orkant.jpg

Nu alleen nog een jas en dan ben ik weer compleet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 20:43

Mooie laarzen! :j

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 20:44

Dankje :D

xDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 21:19

Ow wat een leuke dingen staan ertussen! Ik moet nog een nieuwe winterjas, wil een korte met een mooi bont kraagje, maar niet zo een glimmend vuilniszak haha! En binnenkort nieuwe uggs halen, de short in het bruin!