ik ben bijna klaar, als hij echt klaar is komt een foto
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Net cadeautje gekocht, kranten voor vulling & afwerkingskarton heb ik, moet alleen nog een bananendoos regelen voor de basis..
Maakt altijd heel erg veel schoon. Boodschappen doen, stofzuigen, dweilen. _Sannee schreef:Ze is 'huisvrouw'.Maakt altijd heel erg veel schoon. Boodschappen doen, stofzuigen, dweilen.
Doet geen sport of wat dan ook. Eigenlijk kan ik niet heel erg veel over d'r vertellen..
Giolli schreef:Hoi allemaal, ik heb mijn schoonzus als loodje. (21 jaar)
Zij studeert rechten, maar ze vind koken heel leuk.
Ik heb een kookboek voor haar gekocht voor cupcakejes en taarten.
Zelf zat ik qua suprise te denken aan een grote taart, (vies!) waarin ze het cadeau moet vinden.
Tips/ideeën?
Mijn vriend die nog niet zo heel lang in de familie zit heeft mijn andere schoonzus.
Zij is 23 jaar en doet de opleiding PABO (speciaal onderwijs)
we weten niet meer zo goed wélke klas ze nou precies doet.![]()
Voor haar hebben we als cadeau het boek: "Handboek voor de moderne vrouw"oid gekocht.![]()
Qua suprise hebben we nog geen idee....
Wie helpt ons?
Davinia_ schreef:Giolli schreef:Hoi allemaal, ik heb mijn schoonzus als loodje. (21 jaar)
Zij studeert rechten, maar ze vind koken heel leuk.
Ik heb een kookboek voor haar gekocht voor cupcakejes en taarten.
Zelf zat ik qua suprise te denken aan een grote taart, (vies!) waarin ze het cadeau moet vinden.
Tips/ideeën?
Mijn vriend die nog niet zo heel lang in de familie zit heeft mijn andere schoonzus.
Zij is 23 jaar en doet de opleiding PABO (speciaal onderwijs)
we weten niet meer zo goed wélke klas ze nou precies doet.![]()
Voor haar hebben we als cadeau het boek: "Handboek voor de moderne vrouw"oid gekocht.![]()
Qua suprise hebben we nog geen idee....
Wie helpt ons?
Bovenaan de pagina staat een berichtje van iemand die een cupcake surprise gaat maken. Misschien wel erg leuk om dat voor je schoonzus te maken?
NehnaDagmar schreef:Oké HELP. We moeten surprise maken en hebben beide twee linkerhanden. Ik ga voor onze tante een snoephuisje maken, dat moet nog wel lukken volgens mij. Maar mijn vriend heeft zijn moeder en die houdt heel erg van dat wortelmarsepein. Nu is het idee om een hele grote wortel te maken en daar van dat marsepein in te doen. Maar HOE?![]()
Geen idee hoe ik dat ga doen... 

(waardebon)
Martine_R schreef:Ik heb voor mijn zusje een snoephuisje gemaakt. Kost je wel wat extra aan snoep, maar is wel erg leuk
[img]http://img835.imageshack.us/img835/6647/imgp8152d.jp]
[img]http://img85.imageshack.us/img85/917/imgp8155.jpg[
[img]http://img52.imageshack.us/img52/1627/imgp8158
Als ze aan het spekje op de achterkant trekt komt haar cadeautje eruit(waardebon)
Was best nog wel wat werk, en als je hem ook gaat maken:
Het huisje zelf heb ik van karton gemaakt.
Gebruik goede, sterke lijm.
De tum-tummetjes heb ik gewoon doorgeknipt, en daarna hoef je niet eens lijm meer te gebruiken, ze zijn van binnen al plakkerig genoeg en blijven goed kleven aan het huisje.
Als je ook chocolade gebruikt: eerst de achterkant (de plak-kant) even lakken met blanke nagellak. Want anders blijft het niet goed plakken.
Succes

Als ik geen geweldige ingeving krijg over hoe ik een boekenwurm moet maken wordt het een boek zonder worm.