Voor je lijf is het 8 uur!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Joolien schreef:Nemurin schreef:Ik ga met Sassol mee, klinkt inderdaad als onzekerheid...Je vriend klinkt hartstikke tof en je lijkt het heel fijn te hebben met hem samen, dus daar kan het niet aan liggen!
Bindingsangst ontstaat vaak uit verlatingsangst. Als je je niet geeft, kan iemand je ook niet kwetsen.
Dat herken ik ook wel, en ik begin me steeds meer te realiseren dat ik nooit echt emotionele steun van mn ouders of wie dan ook heb gehad. Ik ben ook bijna iedereen kwijtgeraakt dus ik weet eigenlijk niet beter....
)
Idd een mooie tekst, maar waar ik ook veel waarde aan hecht is het nummer Heal over van KT Tunstall:

Ik hoop ook ooit iemand te kunnen vinden die zo veel voor me betekent.
Share schreef:Hoi Joolien.
We treffen elkander vaak in dit soort topics.. En ben al vaker tot de conclusie gekomen dat wij erg veel op 1 lijn zitten met verdriet, emoties, moeheid en andere lichamelijke klachten. Maar weet je wat ik zo mooi vind aan jou?! Jij kan de dingen zogoed onder woorden brengen zélfs als je eigenlijk niet weet wat je bedoel.
Ik hoop echt dat alle therapien jou gaan helpen!! Dat je jezelf weer mag vinden en weer vollop gelukkig kan zijn! succes!
Ik heb meestal moeite om mezelf duidelijk uit te drukken, maar in dit geval gaat het heel makkelijk omdat ik het allemaal heel duidelijk zie, ook idd wat ik aanvankeleijk niet zo goed snap.
)
Citaat:Het verbaast me idd hoe sterk je soms kunt zijn. Ik ben 25 en ik kan bijna niks, ik ben al blij als ik mn werk overleef en soms doe ik wat leuks zoals even shoppen, paardrijden of zingen, maar ook dat doe ik nooit in goede vorm.
Ik voel me altijd ziek, moe, down. Maar toch kan ik genieten van dingen, kan ik ontzettend veel van mijn vriend houden en ga ik door met leven. Terwijl ik amper functioneer soms..
Ik moet eigenlijk een wasje doen, maar ik heb geen energie dus begin ik er niet eens aan. Ik wil mezelf niet verdrietig maken omdat het te zwaar is, dat moet ik gewoon zien te vermijden.

Silly me! 

En ik ga vanavond wel. Mijn vriend wilde morgen vrienden uitnodigingen maar dat lijkt me dan niet zo verstandig. Dan heb ik morgen de hele dag om bij te komen. 
Of zijn het ook vrienden van jou? Dan begrijpen ze het vast wel.