Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:Ah joh, die winters van tegenwoordig stellen toch ook niets meer voor?
Vroegah toen ik nog een klein meiske was, moest ik op de fiets naar school in -15 en dan werd er op het nieuws gezegd dat de gevoelstemperatuur -25 of -30 was
Met 50 lagen kleding aan en dikke wanten ging het dan nog welHeerlijk vond ik het!
Je kon elk jaar schaatsen, ook op de grote meren + koek&zoopie standje op de schaatsbaan. Ik mis het echt.
Sees schreef:Ben ik dan de enige die wist dat deze zomer bagger zou worden?
En ben ik dan de enige die het een cadeautje vind dat ik de aankomende winter áls er veel sneeuw valt weinig met de paarden kan doen en dus behalve een beetje keutelen heerlijk en eindelijk meer tijd krijgt voor mezelf, vriendje, vrienden en familie?
Laat de winter maar komen, niets zo sfeervol als een wit landschap. Gewoon voorzichtig rijden en de skikleding aan.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik ergword als het een natte kwakkelwinter wordt. Dan is het alleen maar koud en nat en donker en kun je nóg niet rijden. Daar kan mijn humeur echt veeeeeel minder goed tegen dan een échte winter met kou en sneeuw.