Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manishdra schreef:Even denken...
Niet zo heel lang geleden ben ik met mijn blote voet op een huisspin gaan staan. Een broertje van hem is een keer van mijn schouder af op tafel gesprongen.
Wuis schreef:In het donker en lichtknopje aan doen en als het licht aan is erachter komen dat er een enorme spin OP de lichtknop zat waar jij dus net met je vinger op had zitten drukken....
Iris82 schreef:Ow oké, ik ga jullie verslaan.
Ik rijd op de scooter *bromscooter dus zonder helm* en haal een man in op de fiets.
Op het moment dat ik voorbij rijd, duwt ie 1 neusgat dicht en haalt ff flink door en je raadt het al: in mijn gezicht.![]()
![]()
![]()
Ben meteen thuis onder de douche gesprongen.
lotttttttt schreef:Ieeehhh wat een lekkere verhalen allemaal! Ik heb 2 verhalen die allebei met mest eten te maken hebben...
De mesthoop bij mijn oude stal was niet goed waterdicht gemaakt. Mestwater (lees poep- en pisvocht) kroop door de jaren heen onder de grond van de stal door, waar de tegels niet goed vast lagen. Als je te hard op die tegels stapte spoot er dus wel eens van dat bruine ammoniak achtige spul de lucht in. Altijd voorzichtig lopen is een oplossing, maar er was een dag dat ik rende, en dus te hard op de tegel trapte, en het spul IN MIJN MOND kreeg. Uiteraard zaten er ook spetters in mijn gezicht![]()
En járen geleden was ik met een vriendinnetje op stal al het paardenvoer aan het proeven. Er stonden wat zakken, en van alles proefde ik iets. Hooi, biks, muesli, en nog een korrel uit een andere zak. Ik deed het in mijn mond en het was zo ZOUT dat ik het gelijk uitspuugde, daarna las ik de zak: "Mestkorrels"![]()