Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Christiene

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 19:18

ik ben ook al eens op de bank gaan zitten met mijn korte broek.. zat ik dus op de kattenkots!

die zelfde kat mikte het ook weleens in mijn broer zijn schoenen,..

zelf trok ik laaste een handschoen aan die ik even had laten liggen op stal zat er een muis in levend! jakkes

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 19:29

Naaktslakken zijn wel populair hier op Bokt.

Bij mij thuis ook hoor, van de week stond ik nog in een baby naaktslak die uit de vacht van een van de katten was gevallen }>

Tijdens mijn werk op schiphol moest ik naar de wc (we gebruikten daar de openbare wc's), ik trok de deur open en de hele wc incl muren waren helemaal volgesmeerd met stront. Ik had gelijk medelij met de schoonmaakster die ook de wc's binnen kwam.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 19:30

Met de minitrekker over een muizennest rijden, waardoor die kleine roze wurmpjes helemaal over de vloer uitgesmeerd zijn... :=

Roweentje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 19:32

Vroeger hadden we thuis een Berner Sennen. Die pakte buiten nooit iets in zijn mond. Maar toch op een dag had hij iets in zijn mond en wilde het niet geven. Dus ik met mijn hand zijn mond in om het eruit te pakken. Bleek het een redelijk verse, platgereden kikker te zijn. Echt enooooooooooooooorm smerig!

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 19:37

ik ben wel eens wc'binnen gelopen in het donker doe de licht aan was het helemaal ondergekots.. was met schoolkamp... gelukkig waren er nog jongesn wc's

gadverdamme!!

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 19:38

Hoe komen jullie allemaal aan die naaktslakken?! hahaha, daar heb ik nou echt nooit last van. Zie ze hier zelden en anders alleen op een bepaald fietspad.
O, wat een vieze dingen allemaal, bleh. Ik heb wel een aantal keer vogelpoep op me gehad, maar verder valt het geloof ik wel mee.
(oja, als klein kind, ben ik weleens na schooltijd lopend naar huis, midden in de hondenpoep gevallen. Mijn jas zat heeeelemaal onder.)

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 19:58

Even denken...

Niet zo heel lang geleden ben ik met mijn blote voet op een huisspin gaan staan. Een broertje van hem is een keer van mijn schouder af op tafel gesprongen.

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 19:59

Ben ooit bijna onderuitgegaan door een naaktslak :')

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 20:00

manishdra schreef:
Even denken...

Niet zo heel lang geleden ben ik met mijn blote voet op een huisspin gaan staan. Een broertje van hem is een keer van mijn schouder af op tafel gesprongen.

ook leuk xD
Ik heb ook een keer een spin in m'n nek gehad :oo
Voelde iets kriebelen (zat bij een kampvuur in de bossen)
Snel wegslaan met mijn hand zag ik ineens een grote spin op mijn been zitten.
Laatst bijgewerkt door lieke123 op 20-09-11 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 20:00

In het donker en lichtknopje aan doen en als het licht aan is erachter komen dat er een enorme spin OP de lichtknop zat waar jij dus net met je vinger op had zitten drukken.... :r

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 20:01

Wuis schreef:
In het donker en lichtknopje aan doen en als het licht aan is erachter komen dat er een enorme spin OP de lichtknop zat waar jij dus net met je vinger op had zitten drukken.... :r

Haha, ik heb ook ooit een keer gehad dat ik heel bang naar een spin zat te staren en vervolgens heel snel het tentdoek wou ontknopen om naar beneden te ritsen, focus ik me op mn handen en ineens zit bij mijn handen een spin die nog veel groter is :')

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 20:02

Ik heb een kikker doodgetrapt. :r Toen ging ik echt over me nek, al die ingewanden die eruit spoten. :r :r

Ohja, en ik ben een keer in een mesthoop gevallen. Met mijn gezicht eerst. En mijn mond open van schrik. :')
Dat is wel het ergste denk ik, dat ik die kon vergeten. _O-

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 20:04

's Ochtends in de trein maak ik echt vaak vieze dingen mee. :r
Vorige week nog: Meneer naast mij was constant in de weer met iets in zijn gezicht.
Ik kijk liever gewoon naar buiten, maar door irritatie ging ik er op letten.......
Wat deed hij.... Neus leeghalen (net toen ik keek een heerlijk stukje snot met een haar erin), hij bekijkt zijn snot, rolt er een bolletje van, en eet het op.

Moest ervan kokhalzen, en heb ook gezegt 'GADVER'. Daarna maar gelijk ergens anders gaan zitten..

Mijn vader zat in de tuin, staat op......flats.... Naaktslak onder zijn voet...

Oh en ik had eens een dode muis in mijn schoen, vond al dat hij lastig aan ging..
Zet dus nooit je gym spullen tas in de schuur naast je fiets onder het motto 'anders vergeet ik hem'.

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 20:06

Was lekker aan het fietsen toen ineens mijn achterband vastliep ..ik afstappen...kijken....zit er een rat vast die had ik meegenomen met het wiel.. :wow:

Wiel terug gedraaid en beestje was nog aan het stuiptrekken , toen er een tractor aan kwam ging aan de kant en de wielen van die tractor deden de rest.... :r

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 20:14

Iris82 schreef:
Ow oké, ik ga jullie verslaan.

Ik rijd op de scooter *bromscooter dus zonder helm* en haal een man in op de fiets.
Op het moment dat ik voorbij rijd, duwt ie 1 neusgat dicht en haalt ff flink door en je raadt het al: in mijn gezicht. :r :r :r

Ben meteen thuis onder de douche gesprongen.

Bah, dat heb ik ook een keer meegemaakt, maar dan op de fiets. Ik was op weg naar mijn werk. Gelukkig hadden we daar een douche en daar heb ik ook dankbaar gebruik van gemaakt :r
Zou het dezelfde man zijn geweest? Ik woon vlakbij jou hahaha

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 20:18

Ik had het toevallig ook pas met een volgezogen teek;
ik klopte buiten het mandje uit van mijn hondje, en ik zie ineens iets vallen en dacht; "hoe kan bono nou een doperwt in zijn mandje hebben" en draai het ook tussen mijn vingers, toen het platter werd draaide ik het om en zag ik hele kleine opgekrulde zwarte pootjes!! IEEEEUWWWWW!!! :)* en ik besefte meteen dat ik een teek in mijn handen had.
Ik meteen naar binnen gerend en 's avonds het verhaal aan mijn moeder verteld waarop ze zei; je hebt m toch niet op de grond gegooid hé, dan kruipt ie straks het gras weer in, en zit ie binnen de kortste keren weer in de hond... :=

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 20:21

Dat jullie teken zo vies vinden zeg haha. Hier worden er regelmatig wat van de hond afgeplukt en weggegooid/kapotgedrukt.

Djesseka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 20:22

Mijn zusje heeft laatst 's nachts gekotst in bed en kwam daar 's morgens pas achter..

Ik kroop n aantal jaar geleden met mn gipsen voetje in bed, voelde iets nats, had de kat gepist.. Ik moest nog 2 weken gips toen. Jak!

XMaaiike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 20:26

bij ons op school hebben ze ooit de spiegels, muren, wc brillen, en die kastjes waar je zo'n rol met papier uit moet trekken om je handen te wassen, volgesmeerd met poep, dat was echt ziek.

toen ik een jaar of 6 was hadden we de kat in een kinderwagentje gestopt, deze gaf eigenlijk niet aan dat ie moest plassen (of misschien wel haha) draaide zich zo om, staart omhoog en heeft me gewoon vol ondergeplast.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 20:51

Tijdens mijn dierenartsstage kwam er een Rottweiler waar een melkkliertumor verwijderd zou worden, dus hond platgespoten en die moesten we even optillen richting ok.
Ik heb de achterkant vast en ineens leegt ze haar darmen, dat liep dus over mijn kleding en omdat ik stage liep droeg ik geen uniform van de praktijk. Gelukkig woonde ik vlakbij, dus ben even naar huis gefietst om me om te kleden. Zat echt helemaal onder.

K_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 21:06

ik heb toen ik klein was mijn 'lievelingskuikentje' doodgetrapt :+ ik had het schattige kleine beestje vast toen het plots uit mijn hand sprong, ik ga er achterna om het te pakken zodat het niet weg zou lopen en opeens staat het stil, ik was net iets te traag van reactie en voelde onder mijn voet de darmen eruit komen :r ben heel hard huilend weggelopen naar mama :D

verder ook al gehad dat ik de staldeur wil opendoen en iets in mijn hand voel (tussen mijn vingers, bah :P ), ik had dus een grote spin geplet (en ik ben doooodsbang van spinnen :Y) )

en nog een leuke, niet zelf meegemaakt maar wel zien gebeuren: ik had een kennis op een paardje gezet, ze mocht hier even mee rondstappen, nu begint het paard opeens te draven en zij (rijdt niet paard) slaat in paniek, paard loopt op de mesthoop en ze valt eraf recht in de mest/pis :')

en nog iets heeeel vies vind ik als vliegen in je neus/oor/mond vliegen :')

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 21:21

Hahaha geweldig topic.

Ik had ook een keertje echt iets vies...
Ik had Suus gereden, dus ik ga bij de eigenaar naar binnen, beetje kletesen enzo.
Dus ik kreeg wat te drinken... Ik had het bijna op, en toen keek ik in het glas, en er zat een hele grote witte bal in,... dus ik zeg; ooooh my god wat is dit? nou je raad het al, een dikke bal schimmel en k had het bijna helemaal opgedronken,,o_ :r _O- _O- _O-

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 21:25

Ieeehhh wat een lekkere verhalen allemaal! Ik heb 2 verhalen die allebei met mest eten te maken hebben...

De mesthoop bij mijn oude stal was niet goed waterdicht gemaakt. Mestwater (lees poep- en pisvocht) kroop door de jaren heen onder de grond van de stal door, waar de tegels niet goed vast lagen. Als je te hard op die tegels stapte spoot er dus wel eens van dat bruine ammoniak achtige spul de lucht in. Altijd voorzichtig lopen is een oplossing, maar er was een dag dat ik rende, en dus te hard op de tegel trapte, en het spul IN MIJN MOND kreeg. Uiteraard zaten er ook spetters in mijn gezicht :')

En járen geleden was ik met een vriendinnetje op stal al het paardenvoer aan het proeven. Er stonden wat zakken, en van alles proefde ik iets. Hooi, biks, muesli, en nog een korrel uit een andere zak. Ik deed het in mijn mond en het was zo ZOUT dat ik het gelijk uitspuugde, daarna las ik de zak: "Mestkorrels" :Y) :r

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 21:29

lotttttttt schreef:
Ieeehhh wat een lekkere verhalen allemaal! Ik heb 2 verhalen die allebei met mest eten te maken hebben...

De mesthoop bij mijn oude stal was niet goed waterdicht gemaakt. Mestwater (lees poep- en pisvocht) kroop door de jaren heen onder de grond van de stal door, waar de tegels niet goed vast lagen. Als je te hard op die tegels stapte spoot er dus wel eens van dat bruine ammoniak achtige spul de lucht in. Altijd voorzichtig lopen is een oplossing, maar er was een dag dat ik rende, en dus te hard op de tegel trapte, en het spul IN MIJN MOND kreeg. Uiteraard zaten er ook spetters in mijn gezicht :')

En járen geleden was ik met een vriendinnetje op stal al het paardenvoer aan het proeven. Er stonden wat zakken, en van alles proefde ik iets. Hooi, biks, muesli, en nog een korrel uit een andere zak. Ik deed het in mijn mond en het was zo ZOUT dat ik het gelijk uitspuugde, daarna las ik de zak: "Mestkorrels" :Y) :r

:') :') :')

sporten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 21:34

Wat een leuke topiq +:)+

Veel verhalen veel om gelachen :D :D ;)