MarcoBorsato schreef:Ik word niet roekeloos van drugs, ik denk dat dat voor de meeste meiden hier geldt.
Mijn ervaring tot nu toe is, dat ik alleen van alcohol soms ietjes roekelozer kan worden. In de zin van...toch gaan fietsen terwijl je niet meer op een been kan staan. That's it.
Joolien schreef:Ik heb een keer ghb in mn drankje gehad, daardoor ben ik compleet van de wereld geweest waardoor ik niks van de nacht mee heb gekregen. Nou leuk hoor, niks kunnen herinneren.
Drugs ongewild en zonder dat je het weet toegediend krijgen, is nooit leuk. Kan me voorstellen dat dat een nare ervaring is geweest. Drugs is juist iets waar je verstandig mee moet omspringen en sommige drugs vergt dan ook wat voorbereiding, zeker als je nog onervaren bent.
Joolien schreef:Ok daar kan ik inkomen. Zelf heb ik geen behoefte om te trippen, waarschijnlijk gaat dat voor mij toch fout door mijn psychische gesteldheid. Maar goed dat is mijn mening, feitelijk is bewezen dat het ongezond is en gevaarljk kan zijn.
Als je psychisch niet stabiel bent, is het idd zeer onverstandig om daar aan te beginnen. Net als wanneer er veel psychische problemen in je familie voorkomen, want drugs triggert.
Dat het ongezond en gevaarlijk kan zijn, dat zal ik niet ontkennen. Tuurlijk zit er een risico aan en tuurlijk is een appel eten gezonder, maar een van de belangrijkste dingen in het leven is imo plezier hebben. Iedereen heeft op een andere manier plezier en voor sommige mensen hoort drugsgebruik daar dus bij. Imo staat het in verhouding met zoveel andere risico's die we ook dagelijks nemen om een plezierig leven te hebben.