Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lelijke_heks schreef:haha mijn vriend heeft me gister ten huwelijk gevraagd... maar nu na een nachtje goede slaap en weer nuchter kan hij zich er niks meer van herinneren.... ach ja dan wacht ik wel tot hij weer teveel op heeft en dan zorg ik dan voor bewijs
Ankie_Boris schreef:haha...
Ik ben zoals in het vorige topic genoemd al geslaagd voor een zelf ontworpen jurk. Ik kan er momenteel nog e.e.a. aan veranderen. Ik ben er namelijk nog niet uit of ik wel of niet strapless wil en ben nog zoekende hoe ik de jurk specialer kan maken.
Ik wil zowieso niet compleet halter of bedekte schouders. Maar heb ook leuke dingen voorbij zien komen waardoor de top nog wat specialer wordt. Bijv. een grote roos als 'ketting' gebruiken.
Of een roos/bloem aan randje van je top aan 1 kant, waardoor je dus aan 1 kant een hoger stukje hebt zeg maar.
Of alleen maar een 'bandje' van bloemen/rozen over 1 schouder. Of schuin over de schouder die dan op je rug aan de andere kant weer vast zit.
Ik kan er alleen weinig tot geen voorbeelden van vinden waardoor ik meer ideeen krijg!
Iemand die mij kan helpen? Ik wil ook de rok van mijn jurk iets aparter maken, heb er zowieso tule onder die op een bepaald stuk zichtbaar wordt, maar ik weet niet zo goed wat ik er verder nog mee kan....
HELP!
Ankie_Boris schreef:zit weer eens door een boekje te bladeren. Kom je ook weer hele mooie kettingen tegen die op de jurk gebaseerd zijn, met dezelfde stof dus...
Pfff..ik zie door de bomen het bos niet meer!!
Ankie_Boris schreef:mijn oog is op 1 optie gevallen, heel apart. Ik denk dat ik een afspraak ga maken om de mooiste opties een uit te proberen.
Soort van halter, begint bij voorkant in het midden, in het decolleté zeg maar. En loopt zo naar boven om de hals. Heel sierlijk...
Als je bij google afbeeldingen intypt: 'nanni trouwjurk groen' zie je hem vanzelf staan. Let niet op de kleur!