Wat vind jij een mooie trouwjurk - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: Wat vind jij een mooie trouwjurk - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 15:41

Ja inderdaad, want in mijn ogen. Bv als mijn vriend nu een huwelijksaanzoek zou doen, het zou veel te vroeg zijn voor mij..
Maar dan zou ik ja zeggen, en zeggen schatje wil eerst nog vijf jaar verloofd zijn. Leuke oplossing toch

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 21:11

oef, op eerste pagina die jurk van MIR (tweede) vind ik echt prachtig. Maar kan niet zeggen dat ik al de jurk heb gevonden;)

Pff, nee zeggen in het publiek zou ik echt heel erg rot vinden..

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 13:06

haha mijn vriend heeft me gister ten huwelijk gevraagd... maar nu na een nachtje goede slaap en weer nuchter kan hij zich er niks meer van herinneren.... ach ja dan wacht ik wel tot hij weer teveel op heeft en dan zorg ik dan voor bewijs :P

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 13:13

:=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 13:52

lelijke_heks schreef:
haha mijn vriend heeft me gister ten huwelijk gevraagd... maar nu na een nachtje goede slaap en weer nuchter kan hij zich er niks meer van herinneren.... ach ja dan wacht ik wel tot hij weer teveel op heeft en dan zorg ik dan voor bewijs :P

_O-

Mijn vriend heeft vanacht gedroomd over trouwkleding, en dat ik een hele dure jurk had _O-

White_Fella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 14:05

haha...

Ik ben zoals in het vorige topic genoemd al geslaagd voor een zelf ontworpen jurk. Ik kan er momenteel nog e.e.a. aan veranderen. Ik ben er namelijk nog niet uit of ik wel of niet strapless wil en ben nog zoekende hoe ik de jurk specialer kan maken.
Ik wil zowieso niet compleet halter of bedekte schouders. Maar heb ook leuke dingen voorbij zien komen waardoor de top nog wat specialer wordt. Bijv. een grote roos als 'ketting' gebruiken.
Of een roos/bloem aan randje van je top aan 1 kant, waardoor je dus aan 1 kant een hoger stukje hebt zeg maar.
Of alleen maar een 'bandje' van bloemen/rozen over 1 schouder. Of schuin over de schouder die dan op je rug aan de andere kant weer vast zit.

Ik kan er alleen weinig tot geen voorbeelden van vinden waardoor ik meer ideeen krijg!

Iemand die mij kan helpen? Ik wil ook de rok van mijn jurk iets aparter maken, heb er zowieso tule onder die op een bepaald stuk zichtbaar wordt, maar ik weet niet zo goed wat ik er verder nog mee kan....

HELP!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 14:06

Ankie_Boris schreef:
haha...

Ik ben zoals in het vorige topic genoemd al geslaagd voor een zelf ontworpen jurk. Ik kan er momenteel nog e.e.a. aan veranderen. Ik ben er namelijk nog niet uit of ik wel of niet strapless wil en ben nog zoekende hoe ik de jurk specialer kan maken.
Ik wil zowieso niet compleet halter of bedekte schouders. Maar heb ook leuke dingen voorbij zien komen waardoor de top nog wat specialer wordt. Bijv. een grote roos als 'ketting' gebruiken.
Of een roos/bloem aan randje van je top aan 1 kant, waardoor je dus aan 1 kant een hoger stukje hebt zeg maar.
Of alleen maar een 'bandje' van bloemen/rozen over 1 schouder. Of schuin over de schouder die dan op je rug aan de andere kant weer vast zit.

Ik kan er alleen weinig tot geen voorbeelden van vinden waardoor ik meer ideeen krijg!

Iemand die mij kan helpen? Ik wil ook de rok van mijn jurk iets aparter maken, heb er zowieso tule onder die op een bepaald stuk zichtbaar wordt, maar ik weet niet zo goed wat ik er verder nog mee kan....

HELP!

Mooie bloemen erop? Verse bloemen? Mooi kant? Weet niet hoe je jurk eruit ziet?

White_Fella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 14:08

ja daar wil ik nog niet teveel over zeggen natuurlijk ivm meelezers! :=

mandymonica

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 14:08

Kanhettochnietlaten ;-)

En ik heb hard moeten zoeken naar een plaatje, want het is een "oude" jurk (ben in 2009 getrouwd), maar toch gevonden! De Naranjo van Pronovias. Pronovias is zo'n Spaans suikertaarten-merk. Niets voor mij. Maar toen ik deze jurk aantrok had ik direct kippenvel, zo mooi vond ik 'em. Hij is van wilde zijde, zo licht als een veertje en ronduit prachtig. Waag het niet om er wat anders van te zeggen :Y) (enne... ik vind het model eigenlijk veel te streng voor deze jurk :+ )

http://fashionbride.files.wordpress.com/2008/02/naranjo.jpg

http://www.smartbrideboutique.com/shop/item/view/pronovias-size-10-ivory-halter-trumpet/2536/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 14:10

Ankie_Boris schreef:
ja daar wil ik nog niet teveel over zeggen natuurlijk ivm meelezers! :=

Je mag me ook mailen hoor ;) ben geloof ik best wel creatief dus wil t wel eens proberen :P

Mooie jurk hoor MM!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-08-11 14:11, in het totaal 2 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 14:10

Mooie rug heeft die jurk!

White_Fella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 14:18

ik zal je ff pb'en Joolien :o mits je het geheimpje kan bewaren! Haha...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 14:27

Ankie_Boris schreef:
ik zal je ff pb'en Joolien :o mits je het geheimpje kan bewaren! Haha...

Komt wel goed. :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 14:37

ooh ik heb wel mooie topvoorbeelden effie tekenen :P

White_Fella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 14:44

zit weer eens door een boekje te bladeren. Kom je ook weer hele mooie kettingen tegen die op de jurk gebaseerd zijn, met dezelfde stof dus...

Pfff..ik zie door de bomen het bos niet meer!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 15:00

Ankie_Boris schreef:
zit weer eens door een boekje te bladeren. Kom je ook weer hele mooie kettingen tegen die op de jurk gebaseerd zijn, met dezelfde stof dus...

Pfff..ik zie door de bomen het bos niet meer!!

Wat helpt is een selectie maken. Wat vind je echt mooi, dat uitkiezen. Dan ga je door je keuzes heen, en laat je de helft afvallen, dan nog een keer door je keuzes heen, en weer de helft af laten vallen, totdat je nog maar 1 of 2 opties overhoudt :D

White_Fella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 15:07

mijn oog is op 1 optie gevallen, heel apart. Ik denk dat ik een afspraak ga maken om de mooiste opties een uit te proberen.

Soort van halter, begint bij voorkant in het midden, in het decolleté zeg maar. En loopt zo naar boven om de hals. Heel sierlijk...

Als je bij google afbeeldingen intypt: 'nanni trouwjurk groen' zie je hem vanzelf staan. Let niet op de kleur!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 15:48

Ankie_Boris schreef:
mijn oog is op 1 optie gevallen, heel apart. Ik denk dat ik een afspraak ga maken om de mooiste opties een uit te proberen.

Soort van halter, begint bij voorkant in het midden, in het decolleté zeg maar. En loopt zo naar boven om de hals. Heel sierlijk...

Als je bij google afbeeldingen intypt: 'nanni trouwjurk groen' zie je hem vanzelf staan. Let niet op de kleur!

Ik zie, dat is wel mooi! Wil je dan net zoals op de foto het bovenstukje ook samen laten komen?

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 15:59

Weet iemand nog een bruidszaak in hoorn en omgeving?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 15:59

joke20 schreef:
Weet iemand nog een bruidszaak in hoorn en omgeving?

De witte markies in Alkmaar :D

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 16:32

Ja oke maar die vind schoonzus te duur

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 16:35

joke20 schreef:
Ja oke maar die vind schoonzus te duur

Dat is wellicht zo. Dan weet ik het niet , dan zul je toch wat verder van huis moeten denk ik.

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 16:37

gewoon ff googelen... zijn vast wel zaken bij jullie in de buurt ;)

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 16:46

Ok :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 17:59

Gisteren kwam vriendje geheel knap gemaakt in pak, met bloemetjes om te zeggen hoeveel hij van me hield.
En hij zat niet goed in de zetel dus ging op zijn knietjes voor mij zitten.
En effie had ik zo het gevoel hoe het voelde om ter huwelijk gevraagd te worden. Kan echt geloven hoe jullie je voelen. :j
Maar voor mij mag het nog vijf jaar wegblijven, blijf nu wel dromen :P