Zie geen lichtpuntje in de tunnel meer.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

afraid

Re: Zie geen lichtpuntje in de tunnel meer.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-12 20:21

Ja weet wel zeker dat het daar door komt! Ik lus helaas geen melk, ben heel lastig sorry.

Vind het echt lief van je! :)

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 21:46

Dan een kop warme thee met scheutje cognac :D (grapje),
In ieder geval iets lekker warms drinken of lekker onder een hete douche gaan en dan lekker onder de dekens, zal je vast goed doen :j

afraid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-12 23:24

Heb lekker gedoucht en lig nu in bed, vind alleen eng om het licht uit te doen of überhaupt te gaan slapen. Maar heb het nodig, ben zo moe. Ik ga het maar proberen..

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 08:47

afraid schreef:
Heb lekker gedoucht en lig nu in bed, vind alleen eng om het licht uit te doen of überhaupt te gaan slapen. Maar heb het nodig, ben zo moe. Ik ga het maar proberen..

Heb je een nachtlampje? Of zo'n lampje die je in het stopcontact moet doen? Is toch het licht uit, maar je hebt toch iets van een lichtpuntje :j

Saars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 14:41

Mag ik je even een leuke tip geven? Als je een lampje hebt, probeer dan eens iets creatiefs (of vraag het aan iemand anders).
Gebruik zwart papier (formaat afhankelijk van het lampje dat je wilt gaan gebruiken) en schrijf daarop in dikke letters woorden die je je beter doen voelen. Hoop, vertrouwen, moed, maar ook dingen die in enkel voor jou persoonlijk van belang zijn. Snijd die woorden uit het zwarte papier en rol het blad op. Rol het daarna op en kleef de rol dicht. Als je de rol over je lampje zet schijnen de woorden je de hele nacht toe...
Slaapzacht :)

afraid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-12 18:14

IngridB: Die heb ik, maar helaas ben ik dan als nog bang..

Saars: Heel erg bedankt voor de tip. Ik hou van creatief bezig zijn. :j Alleen is mijn lamp te klein voor de woorden. Maar kan wel op schrijven en dan als ik niet kan slapen er 's nachts naar kijken!

afraid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-12 18:16

Maandag ga ik met mijn moeder kijken voor bach bloesem en of salieolie en dan een zo'n brander erbij voor waxinelichtje die erin kan.

Dat kan ik dan hier in huis en voornamelijk op mijn slaapkamer laten branden, dat schijnt te helpen.
Hopelijk vind ik dan rust om alles te gaan verwerken. :j

afraid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-12 22:09

Het gaat even niet zo goed..

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 22:37

Hoezo gaat het niet zo goed? :(:) Hoop dat je wat rust kan vinden vannacht..

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 22:40

Probeer toch lekker te gaan slapen meid. Wat ook rustgevend is, is een bad te nemen met lavendelolie :j , maar ik weet niet of het voor jou nu zal helpen om in bad te gaan liggen :(:) . Dan ga je denk ik alleen maar tobben en nadenken.

Sterkte en probeer je rust even te vinden :(:)

afraid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-12 22:41

De tranen rollen weer, ik pb zo wel even waarom. Heb een stekende hoofdpijn aan de rechterzijde van mijn hoofd.. Maak me zo druk..

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 11:07

Hoe gaat het nu met je?

afraid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-12 17:08

Wat lief dat je het vraagt, ben enorm moe. Bang met slapen. Heb vandaag salieolie gehaald, staat nu in de huiskamer te branden en gaat straks als ik naar bed ga mee naar boven. In de hoop dat ik rust krijg! :)

Vandaag gewinkeld met me moeder, dat heeft me wel echt even goed gedaan. Nu ben ik erg moe, kost me veel energie. Gister buiten gereden, dat heeft me echt heel erg goed gedaan. Had ik heel hard nodig.

Maar dat heeft me ook weer heel veel energie gekost. Ben ook niet helemaal lekker, dus plof nu met de laptop op de bank. :j Kat ligt bij me, dat is erg fijn voor mezelf.

Qua het niet meer zien zitten, word het echt minder. Dat probeer ik echt weg te duwen en dat werkt.

afraid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-12 17:09

Klinkt raar, maar heb wel het gevoel dat het spul helpt hier in de huiskamer. Voel me rustiger als ik kijk naar een raampje waar ik altijd hem en andere zag is alles ineens verdwenen..

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 17:33

Wat fijn dat het wat beter gaat :j . Zou goed kunnen dat je door de olie wat rust krijgt hoor, dat er een bepaalde geur afkomt waar je echt ruatiger van wordt.
Heerlijk buiten zijn is ook heel fijn en zeker lekker met je paard oppad of met je moeder shoppen. Wat afleiding zoeken moet je echt zovaak mogelijk proberen te doen, is goed voor je :j

afraid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-12 19:45

Ja de afleiding was goed. :j

Naja tot net, dan maakt me moeder een opmerking en die is echt compleet verkeerd binnen gekomen.
Voel me nu enorm rot..

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 20:51

Leg aan je moeder meteen uit dat de opmerking niet goed is gevallen bij jou. Zorg dat je erover kunt praten. Zeg tegen haar
dat je je heel rot voelt nu doordat ze net iets tegen jou zei. Misschien heeft je moeder geen idee hoe het bij jou binnenkomt en jij blijft ermee zitten en moet
het maar op zien te lossen. Praten meid, praten :(:)

afraid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-12 23:25

Heb ik uitgelegd, zegt ze ja maar je moer je niet zo aan gevallen voelen en het is wel zo. Daar moet je wel wat mee doen, ze snapt me niet. Als ik dat namelijk tegen haar zeg is ze zelf ook van de kaart (is door iemand anders laatst namelijk tegen haar gezegd). Maar bij mij doet ze het dan wel en ze weet heel goed hoor hoe naar ik het vind als iemand of zij dat tegen mij zegt, toch doet ze het. Niet voor de eerste keer..

Denk ook dat het een deel onmacht is, omdat ze geen grip op m'n situatie heeft en het moeilijk vind om te zien hoe ik me voel. Ze wil me vrolijk en gelukkig zien en niet zoals dit.. Zijn kleine momenten dat ik echt vrolijk en gelukkig ben.

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 07:22

Het is denk ik goed te snappen dat je moeder je vrolijk en gelukkig wilt zien, het is voor geen enkele moeder leuk/fijn om te zien dat je kind zich rot voelt(zacht uitgedrukt). Maar ik denk dat je uit de kleine momenten dat je je vrolijk en gelukkig voelt de kracht uit ''moet'' halen om de ''mindere'' momenten aan te kunnen... Heel veel succes/sterkte!

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 08:00

Ts hoe gaat het nu? Heb je nog een pb gestuurd, maar nog geen reactie gehad, vandaar dat ik vraag hoe het nu met je gaat!

afraid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-12 21:19

Beauty26: Ik doe ook me best om dat te doen, als dat nou is makkelijk was..

IngridB: Sorry, dat ik niet reageerde etc. Ik was erg moe, heel veel geslapen.
Momenteel gaat het wel oké, ben erg moe en spookt wel in m'n hoofd maar hier in huis heb ik wel rust kunnen vinden door die salieolie. Alleen nog even in mijn slaapkamer laten branden..
Al spoken er nog wel dingen door mijn hoofd, die ik probeer een plekje te geven of weg probeer te duwen.

Lief dat je vraagt hoe het met me gaat. :)

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 21:31

Geeft niets hoor, maar maakte me een beetje zorgen omdat ik niets hoorde :(:)

afraid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-12 21:36

:o Sorry, dat was niet mijn bedoeling.

annesterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 21:42

och meis wat vreselijk :(:)
ik las je begin post echt met tranen in mijn ogen dat jij jezelf zo verafschuwd door wat iemand anders je heeft aangedaan , wat verschrikkelijk fout gemeen idioot van die persoon , heb er eigenlijk geen woorden voor !
dat van die tunnel is bij mij helaas wel herkenbaar ...
ik hoop dat je net als ik op een dag dat lichtpuntje ziet in de tunnel en dat hij maar blijft groeien tot je er helemaal uit bent !! je mag me altijd pb-en als je gewoon even iets kwijt wilt , niet perse over dit heftige onderwerp maar gewoon als je het even niet ziet zitten , misschien kan ik je dan helpen om net als ik het lichtje terug te vinden ,
ik hoop echt dat het je lukt !

afraid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-12 21:09

xannex123: Dankje voor je lieve berichtje. Ik ga het zeker onthouden. :j
Als dat lichtje nou ook gewoon een keer in zicht kwam.. dan was alles soms is wat makkelijker.