Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:25

Naast de 10 miljoen keer dat ik over de kop ben gegaan, gevallen ben enz..

Blunder 1: Ik had mijn fiets onderaan een brug gezet, zo;n brug met treden. Toen moest ik omhoog verstapte me en viel zo met fiets en al in de vaart..

Blunder 2: Mijn beste vriend is homo en ik moest van hem gaan vragen aan een heel leuke jongen voor een date.. Was trouwens in een homo bar, dus ik naar die jongen toe, blijkt die jongen geen homo te zijn, dus ik natuurlijk met schaamrood op de kaken terug, stap ik op een glas en ga toch onderuit, dus twee blunders in 1. :(

Blunder 3: Ik was op de scooter en had wel wat gedronken, dus op naar huis en we werden staande gehouden door een agent. Val ik zo met scooter en al op die agent omdat ik mijn evenwicht verloor. Ik kon gelijk een nacht doorbrengen op het bureau.. ;(

Blunder 4: Ik zou opgehaald worden van een feest. Dus ik zie de auto van diegene staan en stap in. Dus ik ga zitten, doe mijn gordel om kijk ik naast me: ken ik die hele persoon niet!!! :| Tot overmaat van ramp wilde ik zo snel de auto uit dat ik vergat de gordel af te doen en in de gordel naast de auto bungelde. :o

Ik heb er nog meer blunders maar heb me nu wel belachelijk genoeg gemaakt denk?
Laatst bijgewerkt door Nant op 14-07-11 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:25

Ik was op stap geweest met 3 vriendinnen en mijn vader kwam ons halen, toen bracht hij mijn vriendinnen naar huis en hebben wij schijnbaar heel de weg over blauwe konijnen zitten praten. Want als je ze ging wurgen werden ze blauw. En toen zag mijn vader een dood konijn langs de weg en wilde hij eigenlijk stoppen (gelukkig toch maar niet gedaan!) De volgende ochtend vroeg mijn vader: En hoe is het met je blauw konijn? Dus ik zeg: Blauw konijn, die bestaat niet??? Ik wist er niks meer van af en mijn vriendinnen ook niet :o.. Maar mijn vader heeft genoten van ons verhaal! (Achteraf kreeg ik nog wel vage herrinneringen dat wij wel over konijnen hebben gepraat maar waarom, dat weet geen man)

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:34

Nies_ schreef:
Hahaha, politiepaarden _O- Denk niet dat de bereden politie me zo lief vind :P Heb al een paar kee ineens een paardenkop naast me gehad en dan heeeel enthousiast als een penny reageren 'PAARDJUHH!!' 'paarden zijn lieff' etc, terwijl die agenten je gewoon aan de kant willen hebben, maarja, dat mogen ze dan weleens vragen. Ze kunnen niet verwachten dat iedereen maar bang van die beesten is en aan de kant rent :')

Haha dat heb ik ook ooit gehad. Met koniginnedag had ik ook nogal wat op en toen waren er ook politiepaarden.. En ik daar na toe: Aaaaah wat een lief paardje! Waarom zijn mensen nou zo bang van paarden? Ze doen toch niks?? Volgens mij heeft die agent heel hard gelachen :D

Ann_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:38

Haha ik fietste weg op een feestje, aan de ene kant van de inrit was een grasveld. Daar fietste ik over, en ik roep naar vriendinnen; "hoe kunnen jullie zo snel fietsen? Wat is dit voor zware inrit?". Mijn vriendinnen dus keihard lachen; uhh anne, dat is gras. haha dus ik trek mijn stuur naar links. Maarja weer te ver natuurlijk, fiets ik keihard de sloot in (vol prikkers ;() ik bleef heel rustig liggen, vriendin springt achter mij aan, trekt mijn fiets uit de sloot en zegt; "Anne kom je dr ook uit?" Ik; "Ja ben onderweg" Sta ik weer op de stenen voel ik dat mn telefoon niet meer heb, dus ik duik weer overnieuw de sloot in en roep; "Ik ga mn telefoon redde" Ja natuurlijk had ik mn telefoon weer aan een andere vriendin gegeven... Hoeveel krassen ik de volgende dag had? ONTELBAAR _O-

ShannonJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:39

Ik moet al deze leuke bloopers nog even lezen maar ik moet er morgen vroeg uit dus even eentje om een stipje te zetten!

Ik zat met een groep vrienden aan een tafel in de kroeg waar al een aantal glazen stuk waren geslagen. Een vriendin zegt: kom we gaan even mijn zus zoeken! Dus ik sta op en vroeg me af wat dat rode spul op mijn arm was. Bleek dat ik met mijn arm in het glas had gezeten en dus een snee in mijn arm had :+ . Ik zeg tegen die vriendin dat we eerst naar de wc moesten omdat ik anders misschien wel doodbloedde en dus lopen we het trapje af van 2 treden. Net toen mijn vriendin zich wou omdraaien en me wou waarschuwen omdat het glad was lag ik al languit op de grond dubbel van het lachen! Tijdens mijn val had ik een jongen bij zijn 'edele delen' gegrepen om mijn val te breken! haha, die jongen helpt me overeind en zegt dat ik de rest van de avond maar even rustig aan moest doen waarop ik antwoordde: waar heb je het over? ik ben haaaaartstikke nuchter :+

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 23:01

Geweldig dit topic!

Ben nog maar 16, nog niet dronken geweest en ook niet van plan om te gaan worden, maar op de dag dat ik 16 was geworden had ik gelijk mijn feest en wilde ik toch even wat drinken. passoa jus volgens mij. Vond het best lekker en na 3 glazen wilde ik met de polonaise meedoen. Toen heb ik een paar mensen (inclusief mijn moeder :+) (half) omgeduwd omdat ik wilde dat ze ook meededen :P.

Maar verder heb ik eigenlijk nog bijna nooit gedronken en ben ik ook niet van plan om dat (veel) te gaan doen :). Cola kan ook heel lekker zijn! :j

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 23:23

Zo´n 18 jr geleden waren mijn man en ik eindelijk weer eens een avondje met vrienden (en zonder kind) op pad.
Was reuze gezellig en ik was redelijk teut, maar (imo) niet echt dronken toen we naar huis gingen :+ .
Eenmaal thuis heb ik nog netjes mijn make-up eraf gehaald, tanden gepoetst enz. en ben daarna in bed gekropen en vrijwel meteen in slaap gevallen.
Mijn man (was die avond de BOB), kwam een kwartiertje later naar bed. Hij had net het licht uitgedaan, toen ik over hem heen kroop en aan zijn kant van het bed alles vol :r heb :oo .
Nu is mijn man een fanatiek autotijdschriften verzamelaar en had aan zijn kant van het bed een hele stapel liggen := .
Ik me meteen verontschuldigd en gezegd dat ik alles wel op zou ruimen %) . Hij natuurlijk pissig en gezegd dat ik vooral met m´n vingers van z´n tijdschriften af moest blijven.
Affijn, ik naar de badkamer om nog een keer mijn tanden te poetsen en hij was druk bezig om de hele boel schoon te maken :o .
Sta ik de volgende ochtend op en loop naar de badkamer, hangen daar keurig een heel rijtje schoongemaakte tijdschriften over de badrand te drogen :') .

Anonieempiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 23:25

Ben bijna nooit dronken!
maar als ik t ben ben ik ineens heel knuffelig en ga k om iedereens nekhangen, zo heb ik dus een keer de halve discotheek gevloerd omdat ik mn evenwicht niet kon houden :=

en een keer huilend voor mn eigen voordeur gezeten dat ik de weg naar huis niet meer weet :o

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 23:34

Nant schreef:
Naast de 10 miljoen keer dat ik over de kop ben gegaan, gevallen ben enz..

Blunder 1: Ik had mijn fiets onderaan een brug gezet, zo;n brug met treden. Toen moest ik omhoog verstapte me en viel zo met fiets en al in de vaart..

Blunder 2: Mijn beste vriend is homo en ik moest van hem gaan vragen aan een heel leuke jongen voor een date.. Was trouwens in een homo bar, dus ik naar die jongen toe, blijkt die jongen geen homo te zijn, dus ik natuurlijk met schaamrood op de kaken terug, stap ik op een glas en ga toch onderuit, dus twee blunders in 1. :(

Blunder 3: Ik was op de scooter en had wel wat gedronken, dus op naar huis en we werden staande gehouden door een agent. Val ik zo met scooter en al op die agent omdat ik mijn evenwicht verloor. Ik kon gelijk een nacht doorbrengen op het bureau.. ;(

Blunder 4: Ik zou opgehaald worden van een feest. Dus ik zie de auto van diegene staan en stap in. Dus ik ga zitten, doe mijn gordel om kijk ik naast me: ken ik die hele persoon niet!!! :| Tot overmaat van ramp wilde ik zo snel de auto uit dat ik vergat de gordel af te doen en in de gordel naast de auto bungelde. :o

Ik heb er nog meer blunders maar heb me nu wel belachelijk genoeg gemaakt denk?

Die laatste, raap me op!! _O- _O- _O-

lovemario

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 23:43

nou, wij hadden laatst een dorpsfeest, en ik was aardig aangeschoten ( best heul dronken )
en ik moest al vet vroeg naar huis omdat ik de dag erna concour had.
dus ik chagarijnig naar mn kamer, maar ik moest nodig naar de wc.

dus ik half slapen of dronken weer terug gelopen naar hetfeestterrein om daar naar de wc te gaan. word ik op die wc wakker.
sta ik daar op blote voeten, half in pyama. oeps.

op de terug weg, kwam mn pa me tegen, want die zocht mij omdat ik het huis was uit geglipt :+

sorry papaaaaaa (A)

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 23:52

lovemario schreef:
nou, wij hadden laatst een dorpsfeest, en ik was aardig aangeschoten ( best heul dronken )
en ik moest al vet vroeg naar huis omdat ik de dag erna concour had.
dus ik chagarijnig naar mn kamer, maar ik moest nodig naar de wc.

dus ik half slapen of dronken weer terug gelopen naar hetfeestterrein om daar naar de wc te gaan. word ik op die wc wakker.
sta ik daar op blote voeten, half in pyama. oeps.

op de terug weg, kwam mn pa me tegen, want die zocht mij omdat ik het huis was uit geglipt :+

sorry papaaaaaa (A)

Hahahahahha! _O-

cherrylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 00:20

whahaha die laatste is echt hilarisch! vooral als je bedenkt dat ik dat soort dingen altijd droom! van drank slaap ik zooo onwijs onrustig (tenzij ik genoeg op heb en het na 4 uur 's nachts is + ik uit kan slapen)
dan wil ik slapen, maar droom ik dat ik nog in de kroeg sta dus zou het heel genant zijn als je dan in slaap valt natuurlijk. Bedenk dan half slaapdronken (flauwe woordgrap i know) dat je gewoon in je bed ligt en MAG slapen! haha

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 00:25

Hahahaa wat een hilarische bloopers. _O- Ik maak ze ook wel veel maar kan me zo geen echt grappige herinneren. :)

Aurelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 01:20

Echt hilarisch topic dit! Ik durf mijn blunders niet zo goed op inet te zetten, dus hou ze toch maar voor mezelf :p.

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 01:30

Pascal schreef:
Ik was in de kroeg aan het roken en drinken te gelijk!
Dacht vol overtuiging dat ik een hijs van mijn sigaret nam en sproeide mijn drinken over iedereen voor mij heen :D

En toen een jaar of 8 terug, flink gedronken... Hier in de stad, stond een politie auto op het plein!
Vriendinnetje en ik flink dronken, wij op onze knieen richting politie auto, zij trekt de deur open en ik spring naar binnen en gil keihard BOE!!!! Man o man ik heb een kerel nog nooit zo hard zien schrikken.

Hij kon het ook niet waarderen en terwijl wij helemaal dubbel lagen, kregen we een ontzettende preek op de achterbank!

_O- _O-

miesie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 01:34

Geweldig dit topic! Ik heb zoooo gelachen tijdens het lezen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 01:36

Haha, ik heb nog niet het hele topic gelezen, maar tot zover vind ik ze geweldig _O-

Het ergste wat mij is overkomen, ehmm, vorige zomer in Italie (en nee, ik hoef geen commentaar op het feit dat ik toen dus nog maar 15 was, voor zover ik weet is dat mijn eigen keuze) ben ik in een waterput gevallen, ik zat op het randje en toen wilde iemand die ook nogal aangeschoten was kijken wat er gebeurde als hij mij heel zacht duwde. Haha, dus ik ging vol achterover de waterput in, zeiknat, heel boos en VIES want iedereen had al de hele avond in dat waterding lopen kotsen :+ Bah.
Toen ik daarna terug naar de camping moest ben ik over een scheerlijn gestruikeld en heb ik een hele tent onderuit gehaald :+ Vraag me niet hoe ik het deed maar die hele tent zakte in elkaar en die mensen die erin lagen waren helemaal in paniek, ik schaamde me helemaal dood de volgende dag :')

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 01:39

wat mensen die elkaar dronken voerde en tja ik ben wel wat te weten gekomen :') geniaal topic dit

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 01:42

OEEEEEEEEEEEE!! LEUK LEUK LEUK TOPIC! :))

Vorig jaar was ik nog niet eens zat, ik had net een biertje op buiten op de kermis bij mij in het dorp.
's Avonds zijn dan de feesten in de schutterstenten. Ik hekel mijn dorp, het is allemaal ons kent ons, en geroddel. Ik zie al die mensen dus alleen met de kermis. :+ :+

Heb ik een leuk strapless jurkje aan met een wollen vestje erover heen die ik uit wilde trekken en op wilde hangen aan de kapstok. Klein als ik ben ging ik op een tafel staan halverwege de grote zaal, en trok mijn vestje over mijn hoofd. Zit nog klem ook natuurlijk met mijn hoofd.

Hoor ik mijn moeder schreeuwen. :')

Ik het vestje van mijn hoofd gerukt staat iedereen me aan te starten, strapless jurkje was behoorlijk afgezakt door mijn vestje. Stond ik daar op tafel te dansen in mijn BH. :+

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 01:43

Ik ben eens met mijn moeder naar de kroeg geweest. En dan kregen we drankjes aan geboden van dronken kerels. Wat een lol. Heel avond aan de bar gezeten. En dan die mannen allemaal praten. Wij hebben de heel avond NIKS anders gezegd als Oh..... Echt waar????!!!

En mensen gaan op die manier hun hele levensverhaal vertellen en denken dat je oprecht geintereseerd bent in wat ze staan te vertellen.

Wat een avond. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 01:46

Nog eentje: diezelfde avond was het hek van de camping al dicht toen we terug gingen, maar er zat gewoon een deurtje naast waar je doorheen kon, maar goed, dat had ik niet door. Zegt een vriendin voor de grap: "tja, nu zul je over het hek moeten he..." Dus ik neem een aanloop, wil erover springen, maar dat lukte natuurlijk niet dus ik ging er vol tegenaan :+
Daarvoor had iemand ook gezegd dat ik op de witte lijn moest blijven lopen ((zo'n witte lijn op de weg). Toen we moesten afslaan omdat we bij de camping waren moest ik van de witte lijn af, maar dat wilde ik ECHT niet :') iedereen stond aan me te trekken en ik stond daar maar: "maar jongens... Dat kan echt niet, ik moet echt op die lijn blijven hoor!" :+

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 01:56

Yanouuu schreef:
Haha, ik heb nog niet het hele topic gelezen, maar tot zover vind ik ze geweldig _O-

Het ergste wat mij is overkomen, ehmm, vorige zomer in Italie (en nee, ik hoef geen commentaar op het feit dat ik toen dus nog maar 15 was, voor zover ik weet is dat mijn eigen keuze) ben ik in een waterput gevallen, ik zat op het randje en toen wilde iemand die ook nogal aangeschoten was kijken wat er gebeurde als hij mij heel zacht duwde. Haha, dus ik ging vol achterover de waterput in, zeiknat, heel boos en VIES want iedereen had al de hele avond in dat waterding lopen kotsen :+ Bah.
Toen ik daarna terug naar de camping moest ben ik over een scheerlijn gestruikeld en heb ik een hele tent onderuit gehaald :+ Vraag me niet hoe ik het deed maar die hele tent zakte in elkaar en die mensen die erin lagen waren helemaal in paniek, ik schaamde me helemaal dood de volgende dag :')

:')

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 10:46

Oooh wat een geniaal topic dit! _/-\o_

Ik had laatst nog een mooie haha, we kwamen bij een feest weg en ik had genoeg op.. :=
We werden door iemand opgehaald met een opel, maar er stonden zoveel auto's te wachten, dus ik kwam met het geniale idee om met het lichtje van mijn mobiel voor een auto te gaan staan om te kijken welk logo het had (zie voor je, dronken meisje al wankelend proberen het logo te vinden). Dus ik bijna met mijn neus op het logo, toetert die auto ineens, ik schrok zo dat ik achterover viel en daar op mijn kont met mn benen wijd voor die auto zat :') Nouja, mijn vrienden kwamen natuurlijk niet meer bij _O-

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 10:52

Whaha ik heb me weer even een uurtje vermaakt door jullie verhalen :') !

Geweldig _O-

Ik heb zelf genoeg blunders gehad, maar gekgenoeg schiet me er geen een te binnen.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 11:14

Fantastische verhalen hier, heb slap gelegen om sommige. :')

Er zullen vast wel meerdere zijn, maar deze zijn mij bijgebleven:

- Onze vaste discotheek waar wij altijd heen gingen was op zo'n 10 km fietsen van ons huis. Eens op de terugweg van een heerlijk avondje stappen met heul veul drank op, fietse ik het laatste stuk alleen naar huis. Omdat mijn moeder altijd de achterdeur voor mij openliet, moest ik dus naar de tuin. Tot mijn grote verbazing zag ik dat ons konijn nog wakker was! Dus ik heb wel 10 slaapliedjes voor 'm gezongen in een dronken bui. Mijn moeder kwam naar beneden, ''Wat doe jij in godsnaam? Je maakt de hele buurt nog wakker!'
'Nee hoor mam, ik ben ze juist weer in slaap aan het zingen'.

- En we hadden altijd een vast stapploegje. Er zat 1 meisje bij die altijd een beetje apart was, wilde nooit mee dansen, dronk niet veel en was heel stil. Op een keer waren wij dus wel smoordronken en vonden het tijd dat het meisje eens mee moest dansen. Dus mijn vriendin sleurde haar mee naar de dansvloer, alleen het was vrij druk toen en er bleef iemand met zijn hand in haar haar hangen. Met alle gevolgen van dien: Haar pruik viel af op de grond. Dus wij snelden er naartoe en concludeerden dat het een cavia was die op de grond lag. Meisje helemaal in tranen, stond nog met stukjes zelfklevend plakband op haar hoofd omdat anders die pruik eraf viel. Ze is ook nooit meer met ons meegeweest op stap.
(Ik schaam mij nog dood als ik het zo vertel, wat waren wij erg. Meisje bleek dus heel erg gepest te worden op school en ze hadden kauwgom in haar haar geplakt, met als gevolg dat al haar haar eraf moest. Ze was ontzettend blij dat ze nu een vriendengroepje had).
Ze heeft het ons later wel vergeven.