Blunder 1: Ik had mijn fiets onderaan een brug gezet, zo;n brug met treden. Toen moest ik omhoog verstapte me en viel zo met fiets en al in de vaart..
Blunder 2: Mijn beste vriend is homo en ik moest van hem gaan vragen aan een heel leuke jongen voor een date.. Was trouwens in een homo bar, dus ik naar die jongen toe, blijkt die jongen geen homo te zijn, dus ik natuurlijk met schaamrood op de kaken terug, stap ik op een glas en ga toch onderuit, dus twee blunders in 1.
Blunder 3: Ik was op de scooter en had wel wat gedronken, dus op naar huis en we werden staande gehouden door een agent. Val ik zo met scooter en al op die agent omdat ik mijn evenwicht verloor. Ik kon gelijk een nacht doorbrengen op het bureau..
Blunder 4: Ik zou opgehaald worden van een feest. Dus ik zie de auto van diegene staan en stap in. Dus ik ga zitten, doe mijn gordel om kijk ik naast me: ken ik die hele persoon niet!!! :| Tot overmaat van ramp wilde ik zo snel de auto uit dat ik vergat de gordel af te doen en in de gordel naast de auto bungelde.
Ik heb er nog meer blunders maar heb me nu wel belachelijk genoeg gemaakt denk?

Denk niet dat de bereden politie me zo lief vind
Heb al een paar kee ineens een paardenkop naast me gehad en dan heeeel enthousiast als een penny reageren 'PAARDJUHH!!' 'paarden zijn lieff' etc, terwijl die agenten je gewoon aan de kant willen hebben, maarja, dat mogen ze dan weleens vragen. Ze kunnen niet verwachten dat iedereen maar bang van die beesten is en aan de kant rent 
. Ik zeg tegen die vriendin dat we eerst naar de wc moesten omdat ik anders misschien wel doodbloedde en dus lopen we het trapje af van 2 treden. Net toen mijn vriendin zich wou omdraaien en me wou waarschuwen omdat het glad was lag ik al languit op de grond dubbel van het lachen! Tijdens mijn val had ik een jongen bij zijn 'edele delen' gegrepen om mijn val te breken! haha, die jongen helpt me overeind en zegt dat ik de rest van de avond maar even rustig aan moest doen waarop ik antwoordde: waar heb je het over? ik ben haaaaartstikke nuchter
. Cola kan ook heel lekker zijn!
heb
.
.
. Hij natuurlijk pissig en gezegd dat ik vooral met m´n vingers van z´n tijdschriften af moest blijven.