[CENTRAAL] Het Kleding Topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 13:31

Hangt er van af of je een kindermaat past of niet :D Haha ik wilde precies dezelfde Uggs vorig jaar in Amerika kopen en ik paste (welliswaar de grootste) kindermaat :)) Volgens mij heb ik daar 120 Dollar voor betaald, kan dat? Maar de normale waren geloof ik zo'n... 170 dollar? Weet het eigelijk niet precies meer.

geerte

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 15:43

Voor niet al te dure laarsjes kan je ook altijd bij de scapino kijken daar hebben ze soms wel leuke dingen voor niet al te veel geld...

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 19:51

Handig en leuk topic!

Ik ben drastisch opzoek naar een strapless rode top.
begin dit jaar bij de h&m maar in de winkels gelijk uitverkocht en via de site ook uitverkocht. Nu heb ik er een gezien bij de Pieces, alleen is deze 15 euro! verder ben ik echt bij vanalles al langs geweest.. wie kan mij helpen?

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 19:54

Ik denk dat je snel op 10, 15 euro zit dus als die van pieces leuk is waarom doe je die niet.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 20:09

Omdat mijn topic werd gesloten, even hier een qoute :)

Citaat:
Toen ik mijn 3e Gstar elwood broek had versleten wilde ik een nieuwe gaan kopen, ik ben ik de Rode winkel geweest, Man @ work, etc etc maar kan ze nergens meer vinden -O- .
Na een praatje met een verkoopster gemaakt te hebben vertelde ze dat dit uit de collectie is.
Ook toen ik in Frankrijk 2 prachtige elwoods tegen kwam (helaas niet in mijn maat...) vertelde de verkoopster dat het inderdaad uit de collectie is. En een nieuwe bestellen kon ze dus ook niet.

Ik heb al wat op internet en marktplaats gezocht maar ik kan helaas niks vinden. Wie weet waar deze broeken nog te koop zijn of heeft er zelf één te koop? Buitenlandse websites zijn ook welkom.

Voor degene die de broeken niet kennen:

http://www.bertie.co.uk/womenswear-2/je ... s-6160.htm

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 20:12

ik zou BertBaley even een pb sturen want die vroeg naar je maat. En en je ook al gekeken op Ebay en misschien is er ergens een outlet store van Gstar...

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 20:29

Als je een maatje 26 zoekt heb ik er nog wel 1 voor je liggen :)

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 20:55

Ik heb net een openingspost getypt voor een topic op BEU, maar aangezien mijn vraag vooral over kleding gaat dacht ik dat ik het misschien beter hier kan plaatsen.
Kopie:
Citaat:
Ik vlieg donderdagavond voor een weekend naar mijn beste vriendin in München. Ik kom aan om 19.15 en vlieg zondagavond weer terug rond diezelfde tijd.
Oftewel, ik ben er 3 volle avonden en dagen.

De planning is als volgt: Donderdag als ik aankom naar een cocktailbar, de volgende dag overdag winkelen, die avond naar een feest, de dag er na ook iets van winkelen/stad bekijken, die avond uit en zondag misschien ook nog even erop uit overdag.

Op de site van KLM (waar ik mee vlieg) zag ik dat je 12 kilo aan handbagage mee mag nemen, maar als je met een Cityhopper vliegt kunnen ze je alsnog vragen om je handbagage in het ruim te plaatsen, omdat er niet veel bergruimte is in het vliegtuig.
Vorige keer dat ik naar München vloog had ik ook een Cityhopper, dus ik ben bang deze keer weer.
Aangezien ik erg gehecht ben aan mijn spulletjes heb ik ze het liefst bij me, dus ik wil dit sowieso proberen te voorkomen. Ik wil daarom een weekendtas meenemen, die niet heel groot oogt.

Maar nu de grote vraag: Hoe pak ik in hemelsnaam zo efficiënt mogelijk?

We gaan waarschijnlijk elke dag uit en dan wil ik niet steeds dezelfde kleren aan. Ook moet ik makkelijke schoenen mee voor het winkelen/lopen overdag.

Ik zit zelf te denken aan spijkerbroek met enkellaarsjes aan in het vliegtuig. Op die enkellaarsjes kan ik dan elke avond uit en spijkerbroek scheelt weer in mijn tas.
Maar verder?

Het weer is ook nog onzeker, er was de hele week regen voorspeld, maar volgens mijn vriendin was het vandaag alweer mooi weer...

Oftewel; ik moet multifunctionele kledingstukken hebben!

Heb ook een topic geopend voor tips, maar misschien zitten hier meer mensen die tips kunnen geven over specifieke kledingstukken. Ik wil zelf sowieso een simpel zwart jurkje meenemen, mijn favoriete jurkje die eigenlijk bij alle gelegenheden past, afhankelijk van de rest van de outfit (heb hem met kerst gedragen bij schoonfamilie, maar ook regelmatig naar school bijvoorbeeld). Maar ik ben bang dat als ik die bijvoorbeeld 1 keer met uitgaan draag ik er sowieso iets op mors en hij voor de rest van de tijd naar drank stinkt... :') Dus of dat nou per se handiger is? Misschien gewoon zo veel mogelijk jurkjes? En ik denk zelf dan maar 1 spijkerbroek die ik aan doe in het vliegtuig?

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 21:13

Misschien heb je hier wat aan:

Verder zou ik het zwarte jurkje alvast aantrekken in het vliegtuig met een vest of wat voor makkelijks je mee wilt hebben voor het winkelen en zelfs evt een jas eroverheen aantrekken.
Ik zou alle spulletjes die je persé bij je wilt hebben in je jaszakken stoppen of anders in een zakkenbroek als je daarvan houdt. Eventueel om je nek in zo'n zakje.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 21:13

geerte schreef:
ik zou BertBaley even een pb sturen want die vroeg naar je maat. En en je ook al gekeken op Ebay en misschien is er ergens een outlet store van Gstar...

Heb al een PB :D
Outlet zit helemaal in België
En ik ben een kluns met Ebay
@ Chrissie maatje 26 is helaas te klein (29 t/m 31 zoek ik)
-O-

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 22:11

Mereltje schreef:
Ja sowieso die kleur! Ben er weg van! Draag mijn eigen chestnut kleurige Uggs ook echt het meest!

Ik heb trouwens nog wel 2 vragen die in dit topic passen.
Ik ben namelijk op zoek naar zwarte enkellaarsjes met veter en hak
Zoiets als dit: Afbeelding
Alleen deze zijn van Van Haren en ze lopen voor geen meter!

Heeft iemand die toevallig ergens in een winkel gezien? Webshop mag ook!

En ik zoek ook een witte blouse die aan de onderkant vast zit zeg maar. Weet niet hoe het heet, een body?
Zodat je die in je broek kan doen en dat hij goed blijft zitten.
Ze hadden ze eerst bij de Primark, maar kon ze daar gisteren niet meer vinden!

Wehkamp heeft zoiets
http://www.wehkamp.nl/damesmode/schoene ... 17,22&SM=0

http://www.asos.com/Miss-Kg/Miss-Kg-Sir ... &clr=Brown
De hak is wel 12 cm, maar het is wel Miss KG.

Hier kan je ook een body vinden http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Wrap-Body ... &clr=Black

*edit ohnee, je wil wit :+ :x

Scapino heeft ook zoiets alleen nog maat 36 en 37 online. (vallen klein)
http://www.scapino.nl/product/828_16507 ... ndy-pumps/

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 08:00

geerte schreef:
Ik denk dat je snel op 10, 15 euro zit dus als die van pieces leuk is waarom doe je die niet.

Die van h&m was toen 4,95 ;( en 15 vind ik echt veel geld voor zo'n lapje...

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 11:40

Debb schreef:
Hangt er van af of je een kindermaat past of niet :D Haha ik wilde precies dezelfde Uggs vorig jaar in Amerika kopen en ik paste (welliswaar de grootste) kindermaat :)) Volgens mij heb ik daar 120 Dollar voor betaald, kan dat? Maar de normale waren geloof ik zo'n... 170 dollar? Weet het eigelijk niet precies meer.

Tot hoeveel lopen de kindermaten dan?
ik moet namelijk W6/maat 37 hebben

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 12:44

Ik heb ook maat 37, dit was wel de grootste van de kindermaten. Ik zou het gewoon even vragen als je eenmaal in Amerika bent, niet geschoten is altijd mis. Scheeld je toch weer wat geld :j

xchanel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 19:46

quote]
Toen ik mijn 3e Gstar elwood broek had versleten wilde ik een nieuwe gaan kopen, ik ben ik de Rode winkel geweest, Man @ work, etc etc maar kan ze nergens meer vinden -O- .
Na een praatje met een verkoopster gemaakt te hebben vertelde ze dat dit uit de collectie is.
Ook toen ik in Frankrijk 2 prachtige elwoods tegen kwam (helaas niet in mijn maat...) vertelde de verkoopster dat het inderdaad uit de collectie is. En een nieuwe bestellen kon ze dus ook niet.

Ik heb al wat op internet en marktplaats gezocht maar ik kan helaas niks vinden. Wie weet waar deze broeken nog te koop zijn of heeft er zelf één te koop? Buitenlandse websites zijn ook welkom.

Voor degene die de broeken niet kennen:

http://www.bertie.co.uk/womenswear-2/je ... s-6160.htm
[/quote][/quote]

je hebt in amsterdam een g-star outlet, moet je bekennen dat ik er al een tijdje niet meer ben geweest maar toen ik was lagen er echt nog stapels van!
daar ligt sowieso veel oude collectie en ongelofelijk goedkoop (60 euro voor zo'n nieuwe broek)
je kan het proberen! succes

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 02:05

Wat een leuk topic!

Nicolletje schreef:
Misschien heb je hier wat aan:

enig hoor dit filmpje (vooral hoe ze betuttelend tegen ons praat :') ) maar ze zegt er niet bij hoe je in vredesnaam al die pleuriszooi weer mee naar huis moet nemen!!! (alsof je een droger in je tent/hotelkamer hebt!) _O- _O- _O-

Als ik naar een grote stad ga neem ik zo weinig mogelijk mee. Je zegt dat je zaterdag gaat shoppen? Neem je dan voor om zaterdag een leuk shirtje, broek of jurkje te kopen zodat je die gelijk zondag aan kan doen. Heb je én schone kleding én iets leuks nieuws.

Verder is het makkelijk kleding mee te nemen die je kunt combineren. Ga echt niet met 3 paar schoenen zeulen voor 3 dagen weg, schoenen kostten de meeste plek in je tas. Oh enne die schoenen met die mega-hak hierboven, superschattig hoor.. maar weet je hoeveel je op een dag loopt in een andere stad?? Die ballerina's of gympen nemen écht veel minder plaats in ;-)

Ik draag vaak hetzelfde ondergoed van de H&M ik neem dan op reis niet veel mee maar koop in die stad bij de H&M datzelfde ondergoed (gelijk een excuus om daar door de hennes te sjouwen ;-) )

Meestal is het op de heenreis naar je bestemming toe in NL koud. Dan doe ik dus die zware/dikke (spijker)broek aan, die laarzen of de grootste/zwaarste schoenen. Die dikke trui of dat vestje (vestjes zijn altijd handig op reis) die grote shawl en petje/hoedje oid. aan. Dan heb je de zwaarste spullen aan en weegt dat gewicht niet meer in je handbaggage.
Ik heb een leuk satijenen/zijdeachtig jurkje wat bijna niets weegt en die dus makkelijk mee kan op tripjes. En mijn tregging (die dun is) gaat ook altijd mee. Die staat leuk onder het jurkje en met een shirtje en mijn vestje kan die ook.

Toilettas is bij mij echt alles mini. De kleinste mascara, heel klein setje oogschaduw, klein flesje foundation, kleine tandenborstel, heel klein potje dagcreme (of als je een weekend weggaat 3 proefmonstertjes uit tijdschriften), proefmonstertjes van parfum, mini-deo, mini tandpasta. Alles 100 ml. of minder, dan mag het ook mee het luchtruim in.

En verder, als je niet naar een onbewoond eiland of de rimboe gaat: je kunt overal alles kopen!

Manonn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 13:28

Goedemiddag!
Ik heb jullie hulp nodig! Ik heb binnenkort een feest van mijn schoonouders die 25 jaar getrouwd zijn! :D
Nu heb ik dit jurkje gekocht:
Afbeelding

Ik wil graag pumps kopen bij dit jurkje en ook een armband of ketting in de kleur van de schoenen, maar ik heb geen idee wat voor kleur!
Kunnen jullie mij helpen? :o

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 13:49

Ik ben helemaal verliefd op van die zijden sjaals, iedereen heeft ze al wel gezien denk ik, vaak met mooie motieven op, iets dat veel voorkomt zijn een soort kettingen erop.

Dit is meer wat ik bedoel: http://www.online-hoeden-kopen.nl/a-17497698/shawls/luxe-vierkante-shawl-donkerblauw-met-goudkleurige-ketting-riem-renske

Het probleem is dat de echte zijden sjaals meer dan 100 euro kosten, en online bestellen zoals hierboven, ik weet niet wat betrouwbaar is of niet.. Iemand winkels waar ze dit verkopen? :)

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 16:28

@Manonn_ bij dat zwarte jurkje kan je heel veel kleuren schoenen doen :D Ik zou voor een felle kleur gaan, zoals rood geel of blauw. iig geen bruin

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 16:40

horseees schreef:
Ik ben helemaal verliefd op van die zijden sjaals, iedereen heeft ze al wel gezien denk ik, vaak met mooie motieven op, iets dat veel voorkomt zijn een soort kettingen erop.

Dit is meer wat ik bedoel: http://www.online-hoeden-kopen.nl/a-17497698/shawls/luxe-vierkante-shawl-donkerblauw-met-goudkleurige-ketting-riem-renske

Het probleem is dat de echte zijden sjaals meer dan 100 euro kosten, en online bestellen zoals hierboven, ik weet niet wat betrouwbaar is of niet.. Iemand winkels waar ze dit verkopen? :)

Ik heb er nog wel eentje voor je, gratis gekregen bij mijn rijbroek :+ Ik vind t maar een stom ding, dus je mag m zo hebben haha.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 16:57

@Manonn, rood is nu helemaal in bij de H&M. Rode pumps en rode ringen, armbandjes en kettingen :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 16:58

Weet iemand hier trouwens waar je laarzen met smalle schacht kan kopen?
Ik heb hele dunne benen en al m'n laarzen zijn veels te wijd, geen gezicht.
En nu wil ik eens investeren in een paar goed passende laarzen.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 21:30

@ manon ik zou er rode pumps onder doen geen blauwe....

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 22:28

Rood lijkt me heel gaaf ja! Maar dan niet allemaal roze sierraden dan vind ik het weer te roodrood :P

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 22:36

Manonn_ schreef:
Goedemiddag!
Ik heb jullie hulp nodig! Ik heb binnenkort een feest van mijn schoonouders die 25 jaar getrouwd zijn! :D
Nu heb ik dit jurkje gekocht:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YX3TDF84.jpg

Ik wil graag pumps kopen bij dit jurkje en ook een armband of ketting in de kleur van de schoenen, maar ik heb geen idee wat voor kleur!
Kunnen jullie mij helpen? :o

mooi jurkje, waar heb je die gekocht? :) rode pumps lijken me mooi of gewoon classy zwart en dan wat opvallendere sieraden
in mijn verkooptopic (1e link onderschrift) staan mooie zwarte pumps, zoiets vind ik er mooi bij :j