Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Toen ik mijn 3e Gstar elwood broek had versleten wilde ik een nieuwe gaan kopen, ik ben ik de Rode winkel geweest, Man @ work, etc etc maar kan ze nergens meer vinden.
Na een praatje met een verkoopster gemaakt te hebben vertelde ze dat dit uit de collectie is.
Ook toen ik in Frankrijk 2 prachtige elwoods tegen kwam (helaas niet in mijn maat...) vertelde de verkoopster dat het inderdaad uit de collectie is. En een nieuwe bestellen kon ze dus ook niet.
Ik heb al wat op internet en marktplaats gezocht maar ik kan helaas niks vinden. Wie weet waar deze broeken nog te koop zijn of heeft er zelf één te koop? Buitenlandse websites zijn ook welkom.
Voor degene die de broeken niet kennen:
http://www.bertie.co.uk/womenswear-2/je ... s-6160.htm
Citaat:Ik vlieg donderdagavond voor een weekend naar mijn beste vriendin in München. Ik kom aan om 19.15 en vlieg zondagavond weer terug rond diezelfde tijd.
Oftewel, ik ben er 3 volle avonden en dagen.
De planning is als volgt: Donderdag als ik aankom naar een cocktailbar, de volgende dag overdag winkelen, die avond naar een feest, de dag er na ook iets van winkelen/stad bekijken, die avond uit en zondag misschien ook nog even erop uit overdag.
Op de site van KLM (waar ik mee vlieg) zag ik dat je 12 kilo aan handbagage mee mag nemen, maar als je met een Cityhopper vliegt kunnen ze je alsnog vragen om je handbagage in het ruim te plaatsen, omdat er niet veel bergruimte is in het vliegtuig.
Vorige keer dat ik naar München vloog had ik ook een Cityhopper, dus ik ben bang deze keer weer.
Aangezien ik erg gehecht ben aan mijn spulletjes heb ik ze het liefst bij me, dus ik wil dit sowieso proberen te voorkomen. Ik wil daarom een weekendtas meenemen, die niet heel groot oogt.
Maar nu de grote vraag: Hoe pak ik in hemelsnaam zo efficiënt mogelijk?
We gaan waarschijnlijk elke dag uit en dan wil ik niet steeds dezelfde kleren aan. Ook moet ik makkelijke schoenen mee voor het winkelen/lopen overdag.
Ik zit zelf te denken aan spijkerbroek met enkellaarsjes aan in het vliegtuig. Op die enkellaarsjes kan ik dan elke avond uit en spijkerbroek scheelt weer in mijn tas.
Maar verder?
Het weer is ook nog onzeker, er was de hele week regen voorspeld, maar volgens mijn vriendin was het vandaag alweer mooi weer...
Oftewel; ik moet multifunctionele kledingstukken hebben!
Mereltje schreef:Ja sowieso die kleur! Ben er weg van! Draag mijn eigen chestnut kleurige Uggs ook echt het meest!
Ik heb trouwens nog wel 2 vragen die in dit topic passen.
Ik ben namelijk op zoek naar zwarte enkellaarsjes met veter en hak
Zoiets als dit:
Alleen deze zijn van Van Haren en ze lopen voor geen meter!
Heeft iemand die toevallig ergens in een winkel gezien? Webshop mag ook!
En ik zoek ook een witte blouse die aan de onderkant vast zit zeg maar. Weet niet hoe het heet, een body?
Zodat je die in je broek kan doen en dat hij goed blijft zitten.
Ze hadden ze eerst bij de Primark, maar kon ze daar gisteren niet meer vinden!
Debb schreef:Hangt er van af of je een kindermaat past of nietHaha ik wilde precies dezelfde Uggs vorig jaar in Amerika kopen en ik paste (welliswaar de grootste) kindermaat
Volgens mij heb ik daar 120 Dollar voor betaald, kan dat? Maar de normale waren geloof ik zo'n... 170 dollar? Weet het eigelijk niet precies meer.
Nicolletje schreef:Misschien heb je hier wat aan:
horseees schreef:Ik ben helemaal verliefd op van die zijden sjaals, iedereen heeft ze al wel gezien denk ik, vaak met mooie motieven op, iets dat veel voorkomt zijn een soort kettingen erop.
Dit is meer wat ik bedoel: http://www.online-hoeden-kopen.nl/a-17497698/shawls/luxe-vierkante-shawl-donkerblauw-met-goudkleurige-ketting-riem-renske
Het probleem is dat de echte zijden sjaals meer dan 100 euro kosten, en online bestellen zoals hierboven, ik weet niet wat betrouwbaar is of niet.. Iemand winkels waar ze dit verkopen?
Manonn_ schreef:Goedemiddag!
Ik heb jullie hulp nodig! Ik heb binnenkort een feest van mijn schoonouders die 25 jaar getrouwd zijn!
Nu heb ik dit jurkje gekocht:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YX3TDF84.jpg
Ik wil graag pumps kopen bij dit jurkje en ook een armband of ketting in de kleur van de schoenen, maar ik heb geen idee wat voor kleur!
Kunnen jullie mij helpen?