Hier miezert het rustig door. Zo in een gestadig tempo kom je ook wel aan de millimeters.
Lottegold
Geplaatst: 14-07-11 12:19
ppff rot weer.. hoopte dat het nog wat zou opklaren vanmiddag.. maar het ziet er niet best uit op buienradar.. en ik wou nog lekker gaan rijden vandaag:( beetje regen is niet erg maar dit gaat echt te ver.. zit je dan op je vrije dagje..
tootje71
Geplaatst: 14-07-11 12:39
Nou het is inmiddels hier losgebarsten.. keiharde wind en enorm veel regen ..fijn zoon is op de fiets naar vriendje gegaan vanmorgen maar mag daar blijven eten gelukkig..
Mijn paarden snel binnen gezet maar mijn fries staat stug met de kop in de regen naar buiten te kijken het boeit haar niets ..
Uhm...de harde wind is hier nu neergedaald... zelfs de deksel van de zandbak is eraf gedonderd. Ga maar eens even kijken wat ik erop kan zetten
gohya
Geplaatst: 14-07-11 13:25
Hier is het alweer een tijdje droog! het word ook een stuk lichter en de wind is weg! Het Westen krijgt heel wat zag ik op BR,maar volgens BR komt dat hier rond een uur of 5? ben heel benieuwd.Ik denk dat het in een krul nét om ons heen gaat.
quartel
Geplaatst: 14-07-11 13:26
gohya schreef:
Hier is het alweer een tijdje droog! het word ook een stuk lichter en de wind is weg! Het Westen krijgt heel wat zag ik op BR,maar volgens BR komt dat hier rond een uur of 5? ben heel benieuwd.Ik denk dat het in een krul nét om ons heen gaat.
Inderdaad rotkrul.... Vind dat er nou wel genoeg gevallen is hier in het westen. Ze hebben vanochtend zelfs bij ons op stal de paarden maar binnen gehouden. En dat doen ze niet gauw volgens mij..
Dribbelkont
Geplaatst: 14-07-11 13:51
zo ik volg dit ook even handig topic!!!
gohya
Geplaatst: 14-07-11 13:52
Uh 'het Westen' jullie hadden gister toch veel minder regen dan wij hier? Nu zijn jullie aan de beurt,sorry,maar helaas gaat dat vaak zo.
Hoeveel hadden jullie gisteren dan? Hier is inmiddels al 50 mm gevallen.
Esther28
Geplaatst: 14-07-11 13:54
Tis hier echt spookweer in de omg. Vlaardingen. Paarden vanochtend toch even buiten gehad, maar na een paar uurtjes wilden ze allemaal toch heel graag naar binnen. Volgens mij is het in deze regio voorlopig nog niet over
En Elspeet is hier vlakbij,ik weet niet hoeveel er hier is gevallen gister maar wel heel erg veel. Het wás een poosje droog,maar het regent nu ook weer en het word donker.