Geplaatst: 22-06-11 16:44
Dorinedag vergeet je nooit! Die dag dat Bokt zwart omrand was.....poeh kippenvel! Je wist dat ze slecht was en toch komt het onverwacht. Gek he! Ken haar niet maar zo leef je wel met elkaar mee.
akerna
Geplaatst: 22-06-11 20:45
8 jaar geleden alweer wat vliegt de tijd zeg! kon er toen helaas niet bij zijn, maar heb Dorine meerdere keren mogen ontmoeten. Zal nooit vergeten dat ze met Peter x 's avonds bij ons op stal stond om kim (nimber) wat te brengen. In de winter en het was koud, ze droeg een mooie muts. Haar woorden : Renaat, kijk eens wat vind je van mn nieuwe kapsel.. Ze was kaal door de chemo Altijd positief! Altijd proberen de humor overal van in te zien. Had laatst haar gedichtenbundel hier thuis nog in de handen.
vickylover
Geplaatst: 22-06-11 20:54
respect !!
zou iemand mischien meer uitleg kunnen geven hierover ? krijg kippenvel van dit topic .
edit : gevonden .
Diana_Mabel
Geplaatst: 23-06-11 11:53
Och Dorine, het leefde heel erg toen inderdaad en ook ik leefde mee. Toevallig dacht ik van de week nog aan haar en haar paard cerise daar haalde ze veel kracht uit.
ninaricci85
Geplaatst: 23-06-11 21:44
.... ik zit nu weer te janken. kan haar nog steeds niet vergeten. ik was er ook met mijn kanjer van een nina. wat een schitterende dag was dat. ik weet ook nog goed dat ik samen met een heel aantal bokkers rozen heb gesneden uit de kassen van mijn ex man en die samen met een paardenpakket bij haar ben gaan brengen. wat een kanjer was dorine toch. zo positief. wat ben ik een gelukkig mens dat ik haar heb mogen leren kennen en 2 dagen met haar heb mogen doorbrengen voordat ze stierf. dorine, ik hoop dat je vanaf boven weet dat we aan je denken.