Kindergeheimen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ronne

Re: Kindergeheimen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 13:22

Wat ik vroeger (en nu nog eigenlijk..) ook erg graag deed was fikkie stoken. Ik had achter in de tuin een schommel staan met een tentzeil eroverheen. Daar had ik een blikje waar ik de meest fantastische vuurtjes in stookte,die zich meestal nogal snel uitbreidden naar buiten het blikje... Ik jatte toen echt alles wat maar wilde branden uit het huis mee naar buiten. Hele rollen wc papier, bollen touw, lapjes uit m'n moeders naaimand en op een gegeven moment zelfs deo bussen en flessen spiritus die ik dan leegspoot in m'n fikkie. Levensgevaarlijk natuurlijk onder mijn nylon zeiltje. Mijn moeder heeft zich wekenlang afgevraagd waarom het wc papier toch zo snel op was... Totdat ze ineens rooksignalen achter uit de tuin zag komen. Toen was t gauw over met m'n kampvuur! :P

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 13:24

Oh Oh Oh :') Mijn beste vriendin en ik verkochte papiertjes waar we "112" op hadden geschreven in de straat :Y) Wisten mensen waar ze heen moesten bellen bij een ongeluk :o

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 13:54

Ik had vroeger een beste vriendinnetje met wie ik altijd samen was, en daarmee heb ik zo veel meegemaakt. Zo gingen we altijd de straat op bij ons en hielden we de auto's tegen en vroegen we om een paar cent omdat we zogenaamd geen geld hadden... Meestal gaven de mensen nog geld ook!

Ook zag ik een keer een kat en die hadden we toen van de straat gepakt. Ik zei tegen moeders dat het onze kat was en rende naar boven. Blij waren wij met de kat! Alleen kat was een beetje vals, en toen we even niet oplette vloog hij zo mijn kamer raam uit... Paar dagen later kwamen mensen aan de deur of we hun kat hadden gezien, wat voelde wij ons schuldig! :o Uiteindelijk is die wel weer terecht gekomen.

Geen geheim maar wel geinig, mijn vriendinnetje en ik hadden net nieuwe kleding en het had heel hard geregent, dus wij gingen naar buiten en gingen met onze rug in de modder liggen en helemaal vies maken. Zo was onze voorkant blinkend schoon, maar de achter kant zag er niet uit! Vrolijk belde we aan bij mijn mama en toen ze open deed zeiden we op ons aller liefst: ''Wij zijn de kleuren wonders!!'' -Laat voorkant zien, springt andere kant op en laat vrolijk achterkant zien- Nooooooou, moeders was niet echt bepaald blij..

Ook maakte we altijd blaadjes met hele teksten erop dat wij wel uw hond zouden verzorgen (uitlaten) als u even geen tijd had, en dat helemaal gratis! Ons adres er helemaal mooi bij gezet, en door iedere brievenbus gedaan in onze buurt, maar tot onze grote verdriet hadden we daar natuurlijk nooit antwoord op gekregen.

kurida1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 14:39

Geweldig om dit te lezen :')
Zoals een hoop kinderen ging ik vroeger ook samen met m'n zusje en haar vriendinnetje lieveheersbeestjes zoeken. En die deden we dan in een plastic doosje, het vriendinnetje haalde dan altijd de vleugeltje weg zo dat ze niet weg konden, ik had dat ook een keer gedaan en man wat had ik daar een spijt van zeg achteraf.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 14:43

Ik had toen ik heel klein was eens een mini babyslakje mee naar binnen gedaan. Potje gemaakt voor het diertje met blaadjes etc.

Alleen mocht mijn moeder dat natuurlijk niet zien dus ik had het potje heel goed verstopt. Vervolgens helemaal vergeten en weken later dat potje ergens tegengekomen. Lag een leeg huisje in. Heb me echt lang schuldig gevoeld dat ik het slakje had uitgehongerd en uitgedroogd :(:) .

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 15:45

Shahazai schreef:
Oh Oh Oh :') Mijn beste vriendin en ik verkochte papiertjes waar we "112" op hadden geschreven in de straat :Y) Wisten mensen waar ze heen moesten bellen bij een ongeluk :o

_O- _O-

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 15:52

Leuk topic. :')

Veel kinderen die gemeen zijn tegen dieren. Ik ben ook echt gemeen geweest tegen dieren en met name spinnen. Ik heb spinnen in een potje gedaan met een vriendinnetje en er water bij ingegooid. We hebben die spinnen bijna laten verdrinken. :=

En inderdaad langs deuren voor geld met een verhaal en langs deuren om lege flessen op te halen en in te leveren voor snoep.

Ik heb een keer 112 gebeld. Toen werd er teruggebeld door de politie. Ik was heel erg bang en heb alles opgebiecht aan mijn moeder. :')

Ooh en fikkie stoken ook. :j Daardoor hebben we een keer een brand gehad in een bosje ergens. :') Oeps. :')

En slakken uit de tuin verzamelen en in een leeg potje doen als huisdier.

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 16:23

:D Geheim van mij en mijn broertje was een tolletje die we gestolen hadden uit de wachtkamer van de tandarts. Die lag nauwkeurig verstopt op de kamer van mijn broertje (zo gehaaid was ik wel :') ik was toen 6 denk ik en mijn broertje 4 ) zodat de politie het niet kon vinden als ze bij ons kwamen omdat wij wat gestolen hadden. Ik dacht: als ze dan toch komen ligt hij in elk geval niet bij mij :D Lag verstopt in het uiterste hoekje van de inbouwkast van mijn broertje in een doosje.. Als we ermee wilden spelen, wilden we zeker weten dat mama beneden was, deur dicht en dan kwam het doosje tevoorschijn :+ Toen al crimineel :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 16:38

ik sprong ook altijd in de sloot om aandacht te krijgen := heb nog een erge maar die durf ik niet te vertellen hier

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 16:41

Kim_89 schreef:
:D Geheim van mij en mijn broertje was een tolletje die we gestolen hadden uit de wachtkamer van de tandarts. Die lag nauwkeurig verstopt op de kamer van mijn broertje (zo gehaaid was ik wel :') ik was toen 6 denk ik en mijn broertje 4 ) zodat de politie het niet kon vinden als ze bij ons kwamen omdat wij wat gestolen hadden. Ik dacht: als ze dan toch komen ligt hij in elk geval niet bij mij :D Lag verstopt in het uiterste hoekje van de inbouwkast van mijn broertje in een doosje.. Als we ermee wilden spelen, wilden we zeker weten dat mama beneden was, deur dicht en dan kwam het doosje tevoorschijn :+ Toen al crimineel :o

Nu nog steeds dan? :')

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 16:42

amandananana schreef:
Ik verzamelde altijd kauwgompjes die aan de straat geplakt zaten en die at ik dan op. En als mijn moeder dan vroeg hoe ik aan die kauwgom kwam zei ik dat ik het van een vriendinnetje had gekregen. Echt te ranzig, als ik eraan denk word ik nog misselijk!

Hahah je hebt dan denk ik wel een hele goede weerstand aan over gehouden :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 16:46

he dat deed ik onder andere ook := wordt er nu nog op aangesproken

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 16:47

takkie_muis schreef:
ik sprong ook altijd in de sloot om aandacht te krijgen := heb nog een erge maar die durf ik niet te vertellen hier

Nu willen we die andere ook weten natuurlijk. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 16:58

ik poepte op het schoolplein in een hoekje geregeld :')

ok niet groter aub :+ was een groot zwijn vroeger , mocht ook graag vlotten bouwen en hutten. alleen vriendinnetje plaste erin en het stonk helemaal na een tijdje

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 16:59

HAHAHAHAH. _O-
Hadden ze geen wc? XD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 17:01

was meestal na half 4 dan was school dicht. eruit en broekdicht en stinken als ik thuis kwam.

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 17:03

:') _O-

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 17:03

Met 5 gulden van heitje voor een karweitje wat eigenlijk bedoeld was voor de arme kindertje, hebben we snoep gekocht. We vonden ons ook erg zielig op dat moment.

In struiken gaan zitten en voorbijgangers roepen, dan riepen we hey jij daar met die grote snor

En nog zoveel wat ik niet kan vertellen haha :D

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 17:06

Mijn broertje en ik hadden eens een gum van de schaakjuffrouw gestolen. Mijn vader schaakte altijd met ons dus mijn broertje had hem onder zijn trui in zijn broek gestopt en toen we thuis kwamen gingen we als kleine crimineeltjes naar zijn kamer en daar hebben wij 'm goed verstopt. Die gum durfden we nooit te gebruiken omdat we bang waren dat de schaakjuffrouw ineens achter ons stond (jaja, ook thuis :')). We hebben die gum nog steeds en telkens als we hem zien liggen we weer helemaal dubbel.

Ooit werd ons op school vertelt over mensen die het leven niet meer aankonden en die dan besloten zichzelf dood te maken. Dat werd vertelt omdat een vader van iemand uit de klas zelfmoord had gepleegd. Mijn vriendinnetje en ik vonden dat heel zielig, maar vooral voor dieren; die konden zichzelf immers niet neersteken als ze het moeilijk hadden met het leven. We besloten die dieren te 'redden' en ze dus te vermoorden. Uiteraard hadden we geen mes tot de beschikking dus hebben we er gewoon op gestampt.. Van kikkers tot insecten en zelfs een babyvogeltje dat uit het nest was gevallen.. We dachten dat ze het allemaal moeilijk hadden met het leven en hebben er dus heel wat vermoord.. Nu heb ik daar echt spijt van, echt enorm zielig was dat! Alleen op dat moment dachten we echt een fijne daad te verrichten. Onze 'fantastische' daden moesten geheim blijven omdat we namelijk een geheime club waren. Anderen zouden het volgens ons zielig vinden, terwijl wij zeker wisten dat we goed bezig waren ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 17:08

Hhilde :+ de kikker en babyvogel moordenaar :=

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 17:09

Ik weet alleen nog dat we altijd met waterballonen en waterpistolen op autos gingen spuiten en het liefst bij het raam in _O- verder weet ik niet echt iets..

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 17:10

Oja met een waterpistool naar voorbijgangers op de fiets spuiten. _O- een keer stapte iemand af en kwam naar ons toe, ik ben heel hard weggerend. :')

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 17:12

FlorisSam schreef:
En als ik apart (= in de garage) moest zitten met eten (Als ik niet doorat ofzo),vond ik het schijnbaar leuk om met de boormachine in mijn vlees te boren,en dat vervolgens in de gereedschapskoffer van mijn vader te stoppen :=

Geniaal _O-

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 17:13

patatkraam schreef:
Kim_89 schreef:

Nu nog steeds dan? :')

Mega crimineel :D Haha nee hoor, was een grapje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 17:15

ik gooide ook weleens steentjes naar auto's en dan als ze stopten keihard weg rennen