Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Uiteindelijk is die wel weer terecht gekomen.
. 

Daardoor hebben we een keer een brand gehad in een bosje ergens.
Oeps. 
Geheim van mij en mijn broertje was een tolletje die we gestolen hadden uit de wachtkamer van de tandarts. Die lag nauwkeurig verstopt op de kamer van mijn broertje (zo gehaaid was ik wel
ik was toen 6 denk ik en mijn broertje 4 ) zodat de politie het niet kon vinden als ze bij ons kwamen omdat wij wat gestolen hadden. Ik dacht: als ze dan toch komen ligt hij in elk geval niet bij mij
Lag verstopt in het uiterste hoekje van de inbouwkast van mijn broertje in een doosje.. Als we ermee wilden spelen, wilden we zeker weten dat mama beneden was, deur dicht en dan kwam het doosje tevoorschijn
Toen al crimineel
heb nog een erge maar die durf ik niet te vertellen hier Kim_89 schreef:Geheim van mij en mijn broertje was een tolletje die we gestolen hadden uit de wachtkamer van de tandarts. Die lag nauwkeurig verstopt op de kamer van mijn broertje (zo gehaaid was ik wel
ik was toen 6 denk ik en mijn broertje 4 ) zodat de politie het niet kon vinden als ze bij ons kwamen omdat wij wat gestolen hadden. Ik dacht: als ze dan toch komen ligt hij in elk geval niet bij mij
Lag verstopt in het uiterste hoekje van de inbouwkast van mijn broertje in een doosje.. Als we ermee wilden spelen, wilden we zeker weten dat mama beneden was, deur dicht en dan kwam het doosje tevoorschijn
Toen al crimineel
amandananana schreef:Ik verzamelde altijd kauwgompjes die aan de straat geplakt zaten en die at ik dan op. En als mijn moeder dan vroeg hoe ik aan die kauwgom kwam zei ik dat ik het van een vriendinnetje had gekregen. Echt te ranzig, als ik eraan denk word ik nog misselijk!
wordt er nu nog op aangesproken 
). We hebben die gum nog steeds en telkens als we hem zien liggen we weer helemaal dubbel.
de kikker en babyvogel moordenaar
een keer stapte iemand af en kwam naar ons toe, ik ben heel hard weggerend.
patatkraam schreef:Kim_89 schreef:Geheim van mij en mijn broertje was een tolletje die we gestolen hadden uit de wachtkamer van de tandarts. Die lag nauwkeurig verstopt op de kamer van mijn broertje (zo gehaaid was ik wel
Toen al crimineel
Nu nog steeds dan?
Haha nee hoor, was een grapje!