aanvallers daarmee de McDonalds uit te meppen?

Achjee, arm kind..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:Wat ik uit het filmpje begrijp, bestaat de regel niet? Ik snap het even niet meer.
Filmpje op pag. 2 vertelt nl dat de filmende werknemer is ontslagen, en dat er sancties komen voor de andere werknemers
Jessicajoann schreef:lenaatje1996 schreef:Echt vreselijk dit...
die meiden moeten echt ziek zijn in hun hoofd, word hier spontaan racistisch van..
en het is toch echt niet normaal da die medewerkers alleen aan zichzelf denken, al zou ik er in mijn eentje ook niet op afstappen als ik eerlijk ben. maar doe er gewoon met zn allen wat aan.
Ja precies wat de schrijver wilt bereiken als je het mij vraagt.
Afkomst doet er hier helemaal niet toe? Maar toch moet het er weer bij staan.
Als het gewoon blanke waren geweest stond het er niet.
Yamcha schreef:Jullie onderschatten de macht van de consument. Als niemand daar meer iets haalt, omdat ze zoiets toelaten, hebben ze heel wat minder omzet, en dat vinden ze niet leuk denk ik.
Yamcha schreef:Jullie onderschatten de macht van de consument. Als niemand daar meer iets haalt, omdat ze zoiets toelaten, hebben ze heel wat minder omzet, en dat vinden ze niet leuk denk ik.
carolalisa schreef:wat een kromme situatie zeg! echt belachelijk. hier snap ik er ook niks van als niemand ingrijpt bij geweld. ik snap echt wel dat niet iedereen ertussen durft te springen maar vaak is het toch zo dat als 1 zijn bek open trekt de rest vanzelf volgt.
Marjoow schreef:Idd, zonder jezelf in gevaar te brengen.
Maar zodra je ertussen springt, breng je jezelf al in gevaarWaar trek je de lijn? Wat kan nog, en wat kan niet?
In je eentje ergens tussen gaan staan, is echt niet te doen.
Vjestagirl schreef:manonlalala schreef:... En die meiden kunnen ook gewoon 3 keer teruglopen en nog een keer schoppen : O.
Niet te geloven, wat een achterlijke regeling dat personeel niet mag helpen, noem eens één rede waarom dat beter zou zijn, zeker weer 'eigen veiligheid'. En waar gaat het om, baantje bij de mac. Ik heb nu makkelijk praten zo vanachter de computer, maar ik had zit zeker niet zo aangezien en niks gedaan. En ik zou nu een aantal heel lelijke woorden willen typen maar ik hou me in
Eigen veiligheid, waarschijnlijk ook dat het bedrijf niet aangeklaagd wil worden.
Een baantje bij de Mac kan het verschil maken tussen wel en niet je huur kunnen betalen, wel of niet eten kunnen kopen... Voor ons is een baantje bij de Mac suf, maar wij kunnen ons ook niet voorstellen dat je geen pensioen krijgt, of dat je op je 70ste als greeter bij een supermarkt gaat staan... Andere cultuur.
Marjoow schreef:Peerke_ schreef:Met een paar collega's die meiden aanspreken!
Alleen er tussen springen is indd geen goed idee..
Ik vrees alleen dat er niet veel aan te spreken is. Zoals je in het filmpje kunt zijn, gaan de meiden finaal door het lint. Daar kun je niets tegenin brengen op zo'n moment.
Juangi schreef:Ik denk overigens dat het helemaal niet te maken heeft met 'dan worden wij ontslagen'. Het (zou) hier om een transexueel gaan, Amerika staat zeker nog niet zo open voor dit soort dingen (ook niet voor homo's).....