Engeltje op m'n schouder gehad..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MamboBeach

Re: Engeltje op m'n schouder gehad..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 12:41

Die linkerbaan is er niet voor niets, denk ik dan. :) Als je daar gewoon mag rijden moet het geen probleem zijn. Een ongeluk zit in een klein hoekje en kan iedereen overkomen. Dat je zelf heel veel in de hand hebt lijkt me normaal maar soms heb je het gewoon niet in de hand.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 12:46

MamboBeach schreef:
Die linkerbaan is er niet voor niets, denk ik dan. :) Als je daar gewoon mag rijden moet het geen probleem zijn. Een ongeluk zit in een klein hoekje en kan iedereen overkomen. Dat je zelf heel veel in de hand hebt lijkt me normaal maar soms heb je het gewoon niet in de hand.

meestal idd niet. Maar als het erg druk is en er wordt hard gereden is het mss veiliger om de rechterbaan te pakken. En natuurlijk kijk je achteraf een koe in zijn kont maar het is wel de moeite waard om er nog eens even over na te denken.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 15:57

Hee TS sorry voor mijn eerdere reacties, vind het knap dat je al weer auto rijdt. Zo'n zelfde soort situatie heb je ook vanaf Kooimeerplein de A9 op, ik kwam gisteren in hetzelfde schuitje als jij te zitten en ik moest nog aan je denken. Bij mij is alles (gelukkig) goed gegaan want voor hetzelfde geld gaat het mis (zoals bij jou) jij kon er niks aan doen en dat zie ik nu in.
Ik hoop dat je je angst nog ge boven komt want ik zit momenteel nog te rillen.

Qilan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 16:04

Zou wel even naar de huisarts gaan voor je nek dat kan gevaarlijk zijn. (EHBO lessen :+) Ik vind gewoon associaal gedrag hoor dit.

In ieder geval sterkte en hop dat je erover heen kan komen (de schrik)
Laatst bijgewerkt door Qilan op 30-04-11 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-11 17:05

AmyII schreef:
Hee TS sorry voor mijn eerdere reacties, vind het knap dat je al weer auto rijdt. Zo'n zelfde soort situatie heb je ook vanaf Kooimeerplein de A9 op, ik kwam gisteren in hetzelfde schuitje als jij te zitten en ik moest nog aan je denken. Bij mij is alles (gelukkig) goed gegaan want voor hetzelfde geld gaat het mis (zoals bij jou) jij kon er niks aan doen en dat zie ik nu in.
Ik hoop dat je je angst nog ge boven komt want ik zit momenteel nog te rillen.

Lief dat je erop terug komt! Wat fijn dat het goed is afgelopen bij jou!

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 09:03

Moderatoropmerking:
Graag ontopic. Het is niet nodig om persoonlijk te worden. Offtopic berichten zijn verwijderd.

utopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 13:33

Balen van het ongeval. Gaat het nu weer een beetje met je?
Heb zelf vorig jaar een ongeval met een vrachtwagen gehad. Hij ging van de linker naar de rechterbaan. Helaas had hij mij hierbij over het hoofd gezien. Ook ik ben aan het tollen gegaan, gelukkig is de chauffeur gestopt.
Hoe gaat het rijden je nu af?
Ben benieuwd gezien mijn eigen ervaring.
In ieder geval veel beterschap

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 13:39

Hoe is het nu met je nek TS? En heb je al nieuws van de verzekering?