Als je daar gewoon mag rijden moet het geen probleem zijn. Een ongeluk zit in een klein hoekje en kan iedereen overkomen. Dat je zelf heel veel in de hand hebt lijkt me normaal maar soms heb je het gewoon niet in de hand. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als je daar gewoon mag rijden moet het geen probleem zijn. Een ongeluk zit in een klein hoekje en kan iedereen overkomen. Dat je zelf heel veel in de hand hebt lijkt me normaal maar soms heb je het gewoon niet in de hand. MamboBeach schreef:Die linkerbaan is er niet voor niets, denk ik dan.Als je daar gewoon mag rijden moet het geen probleem zijn. Een ongeluk zit in een klein hoekje en kan iedereen overkomen. Dat je zelf heel veel in de hand hebt lijkt me normaal maar soms heb je het gewoon niet in de hand.
AmyII schreef:Hee TS sorry voor mijn eerdere reacties, vind het knap dat je al weer auto rijdt. Zo'n zelfde soort situatie heb je ook vanaf Kooimeerplein de A9 op, ik kwam gisteren in hetzelfde schuitje als jij te zitten en ik moest nog aan je denken. Bij mij is alles (gelukkig) goed gegaan want voor hetzelfde geld gaat het mis (zoals bij jou) jij kon er niks aan doen en dat zie ik nu in.
Ik hoop dat je je angst nog ge boven komt want ik zit momenteel nog te rillen.