Asociaal gedrag van jezelf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

x_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 22:37

Ojee dat word een lijstje.. :o
- Sta bekend om m'n 'dodelijke' blikken naar mensen toe
- Ik scheld enorm veel elke 5 minuten vliegt er wel een scheldwoord uit.
- Gebruik altijd eerst Ik, jantje en pietje ipv Jantje pietje en ik.
- Ik boer als een kerel. :7
- Kan ontzettend slecht tegen kritiek terwijl ik altijd kritiek geef naar andere toe,
- Negeer mensen waar ik geen zin in heb volkomen.
- Als iemand mij wat aan het vertellen is, is het antwoord ; uhu, ja weet ik, sorry. dus ook lekker irritant.
- En heb stiekem heel groot IK op m'n voorhoofd staan. :o
- Meeleven met andere mensen is ook niet m'n hoogste prioriteit
- En ik vind het soms nogal een beetje leuk als mensen vallen zich stoten, dan lach ik me helemaal rot

Sow dat was het wel dacht ik, maar voor de rest ben ik heus wel aardig :D

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 22:39

Haha volgens mij ben ik dan best aso..

Naah valt mee hoor, ben een monster op de weg. Naja ik rij niet langzaam dus als je op mn bumper gaat rijden kun je een keer remlichten verwachten, maar met 50 voor me gaan rijden waar je 60 mag dan krijg ik het helemaal. Zeker als die idioten me dan niet in laten halen maar express op het midden gaan rijden. Maar goed dat er dan geen camera´s in mn auto hangen haha.

Verder zeg ik soms gewoon te vlug wat ik denk. Zondag nog, lopen we (ik, een vriendin en mn rottweiler) op animal event. Dat beest van mij is gewoon super opgevoed, maar toen ze voor de 3e x door een teckel werd aangevallen kon ik het toch niet laten om even 'iets' te hard te zeggen of 'die k*t dr kleine k*t joekeltje niet kon opvoeden'.

Ach kleinigheidje blijf je houden toch.. Ow ja nog zo'n fout, zinnen met Ik beginnnen, moet ik afleren i know!

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 22:39

x_D schreef:
- Kan ontzettend slecht tegen kritiek terwijl ik altijd kritiek geef naar andere toe,
- Als iemand mij wat aan het vertellen is, is het antwoord ; uhu, ja weet ik, sorry. dus ook lekker irritant.
- En ik vind het soms nogal een beetje leuk als mensen vallen zich stoten, dan lach ik me helemaal rot

Whahaha je lijkt mij wel _/-\o_

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 22:40

Dat is waar ook, ik doe NIET aan die stomme poedersuiker. Ik vertik het!
Vier die van mezelf ook niet (achhhhh vooruit op zondag mag iedereen een 10tje komen doneren want ik kan het geld prima gebruiken) maar daar houd het mee op.
Ik kom dus ook niet naar andermans verjaardag meer eigenlijk. Ik woon niet meer thuis en om nou het halve land af te reizen voor ieder familielid.... Plus de rest van mijn gezin (paps mams zus) gaat wel dus die vertegenwoordigen mij vind ik.

Het zou zoooo veel makkelijker zijn om gewoon eens in het jaar een groot gezellig feestje te geven...

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 22:40

het meest asociale gedrag wat ik gedaan heb, is eigenlijk zelfs te asociaal om te vertellen
ga het doen, weet ook dat ik er op afgebrand zal worden,maar goed so be it
ik ben er ook niet trots ofzo, en het is al lang geleden.....

ik heb de ramen ingekinkeld van een autobedrijf omdat ze mijn auto gesloopt hadden, ik ze nog zo duidelijk gevraagd hadden wel dit type auto (gepimpte/gechipttuned auto) te kunnen hebben en mee om te gaan, voordat ik besloot met ze in zee te gaan
ja dat konden ze......niet dus, echt paar honderd euro schade en ze wouden maar niet betalen want viel onder eigen risico volgens hun
uiteindelijk boden ze mij een alternatief waar ik het totaal niet mee eens was en kreeg verder ook geen keus en werd grof en asociaal behandeld en uitgemaakt voor een domme barbiepop

ik was zo woest dat ik mijn wraak ben gaan halen op de verkeerde manier :o :o

Sodeletuut

Re: Asociaal gedrag van jezelf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 22:41

Oei ik zie nu al wel dat er mensen hier zijn waar ik absoluut niet mee door 1 deur zou kunnen. _O-

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 22:42

MarJon schreef:
Met zn drieeen naast mekaar fietsen en dan als er een tegenligger aankomt niet aan de kant gaan :o Met gevolg dat die door de berm moet :o

Zo dat hoef je mij niet te flikken, ik scheld zulke lui helemaal de ziekte in :o irritante but fietsers altijd.
Mijn asociale puntje O:)

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 22:43

x_D schreef:

Goj ook dit lijstje komt me erg bekend voor O:)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 22:44

MarJon schreef:
Met zn drieeen naast mekaar fietsen en dan als er een tegenligger aankomt niet aan de kant gaan :o Met gevolg dat die door de berm moet :o

heb je hierin dus ook een slechte aan mij,want ik ga dus echt niet aan de kant he...en zeker de berm niet in
dus dat betekent dat ik je dan gewoon van je fiets af lazer :Y)

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 22:47

Flew schreef:
Een vrouw met een IMO te kort rokje aan

Off topic, maar dat heet hier een kiekepoes. :D

Geloof dat ik op zich best erg sociaal ben...Ik moet alleen niet boos worden, dan gaat het beest los := .
_Denise_ schreef:
Als tegemoetkomende kinderen/jongeren breed blijven fietsen en aan de kant weigeren te gaan fiets ik gewoon door, vaak nog met een kleine slinger naar links zodat ze wel uit moeten wijken. Ik weiger dan de berm in te moeten gaan voor hun.

Doe ik ook rustig, laatst nog een scheldkannonade naar mijn hoofd gehad omdat ik niet opzij wou gaan voor drie naast elkaar fietsende jongens. Heb vriendelijk teruggezwaaid. }> Overigens zijn het niet alleen kinderen en jeugd, ook jonggepensioneerden kunnen aardig asociaal naast elkaar blijven fietsen. Maak ik geen uitzondering voor. Mijn moeder gaat ook altijd netjes aan de kant voor tegenliggers, dan kunnen zij dat ook.
Ik kan ook erg asociaal zijn als mensen de bocht op z'n Engels nemen of geen voorrang proberen te verlenen als ik dat wel zou horen te hebben. Verder erg netjes op mijn fietsje hoor, maar dan... ~~}>

In de winkel, zeker als het druk is, ben ik helemaal een ramp. Wagentjes wegzetten, gewoon doorlopen als er mensen staan, heel langzaam doen als mensen achter me staan te zuchten, steunen en klagen dat het zo lang duurt. Daarom doe ik het liefst boodschappen als het rustig is, ik herken soms mijzelf niet meer :o .

O, en kwaad kijken en zo mensen de doodschrik bezorgen...Gut, eens een vrouwtje echt de schrik van d'r leven gegeven door naar haar te kijken alsof ik haar zo naar de keel zou vliegen. Het arme mens leek op iemand waar ik een hekel aan had...

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 22:47

Oh schiet me ineens iets te binnen..

Was met een shetje aan het grazen en er komen mensen met een auto PLUS Tom-Tom vragen hoe ze het best naar de stad konden rijden. Ik zag die tomtom gewoon aanstaan..:S Het is 1 rechte weg naar de stad maar heb ze dus helemaal om gestuurd :o Ontzettend flauw denk ik nu, maar toen ik de auto naar links zag rijden terwijl de stad rechtsaf was en rechtdoor moest ik toch wel lachen..

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 22:48

Ik lig ook altijd compleet in een scheur wanneer ik mensen zie vallen of stoten of iets :P leed vermaak..
Verder vind ik opstootjes en ruzies HEEERLIJK.. ik sta eerste rang en geniet daar echt van :P

Ook kan ik soms heel gemeen mensen uitlachen die naar de bus rennen op een idioot hobbeltje.. en de beste:
Mensen die keihard rennen voor de trein en hem net missen..
Terwijl ik erin zit en ze uitlach O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 22:49

Ben agressief in het verkeer, behalve als ik zie dat er een velletje achter het stuur zit, dat vind ik schattig :+
Als ik boodschappen doe en wil iets toch niet, kwak ik het zo ergens neer, te lui om het in het goede schap terug te zetten.
Kan winkelpersoneel behoorlijk afblaffen (vooral als ze domme antwoorden geven 'euh zou het daar en daar niet kunnen staan?' 'Ja, jij werkt hier...ik niet, dus vraag het mij niet!' of 'oh nee dat staat je echt heel leuk' 'houd je verkooppraatjes voor je, dat werkt niet').
Ben dol op IK. :+
Bij lange rijen (concerten e.d.) doen alsof je een bekende aan de lijn hebt die al verder naar voren staat en al 'telefonerend' jezelf een heel eind naar voren wurmen 'oh daar ben je, ja ja ik zie je al, ja ben er bijna' :D
Doe niet aan verjaardagen, bruiloften en kraamvisites.
Kan als het moet, liegen dat het gedrukt staat en alles wat krom is recht banketstaaf. (vooral werktechnisch gaat dat perfect).
Oh en heb m'n hart op de tong en ben eerlijk en direct. Maar dat vind ik eigenlijk niet aso.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-04-11 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt

TuttiFrutti_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 22:50

Vond mezelf erg aso vandaag...ging buitenrijden, paard schrok van militairen die gepakt en gezakt aan kwamen lopen...paard wilde niet langs...ze gingen voor me in de struiken staan...k liep langs maar zei geen ´dankjewel´.... :o

Gisteren kreeg ik de slappelach tot huilens toe bij een belangerijke bijeenkomst met een volle zaal...
En.....ben heeeel agressief in het verkeer, kan niet tegen mensen die te langzaam rijden....
Laatst bijgewerkt door TuttiFrutti_ op 18-04-11 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt

x_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 22:51

Phoee wist stiekem wel dat ik niet de enigste was :D :P
Oow en stuur vooral de duitser graag de verkeerde kant op ; waarom, ze stuurde ons tijdens een vakantie ook de verkeerde kant op :+

Monchou

Soms.. is mijn mening iets te ongezouten :+

Vorige week nog, over kampers. Toen bleek dat het schoonzusje van het meisje waar ik het tegen had een kamper te zijn :+
Oja en ik kwak net als mijn voorganger (eigenlijk in alle winkels, dus zowel kleding als supermarkten) artikelen die ik tòch niet wil gewoon ergens terug.
Laatst bijgewerkt door Monchou op 18-04-11 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

@Kanelly: Die telefoontechniek onthoud ik!

Ik kan ook overal pissen trouwens. Midden in antwerpen, in een bloemperkie. Ach het was met uitgaan en dan moet ik vaak, en als je moet dan moet je dus dan ga ik.

Yellowbird

Hahaha, ik heb er wel een handje aan om als ik in de stad ben, waar meer dan genoeg coffeeshops zijn, de wiettoeristen naar de verst afgelegen shop te sturen.

x_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 22:52

Gypsy schreef:
Ik kan ook overal pissen trouwens. Midden in antwerpen, in een bloemperkie. Ach het was met uitgaan en dan moet ik vaak, en als je moet dan moet je dus dan ga ik.

_/-\o_ _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 22:53

Martine_R schreef:
Soms.. is mijn mening iets te ongezouten :+

Vorige week nog, over kampers. Toen bleek dat het schoonzusje van het meisje waar ik het tegen had een kamper te zijn :+
Oja en ik kwak net als mijn voorganger (eigenlijk in alle winkels, dus zowel kleding als supermarkten) artikelen die ik tòch niet wil gewoon ergens terug.

Hahaha ja kledingwinkels ook. *hop* :Y)

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 22:54

haha Vjestagirl jou wil ik niet tegenkomen in de trein. Maar ik ga juist altijd achteruit zitten, als dat kan dan, en bij het raam :P Maar ik heb nooit jouw traject :P

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 22:55

Gypsy schreef:
@Kanelly: Die telefoontechniek onthoud ik!

Ik had zo'n vriendin vroeger, waar we ook maar heen gingen, als ze moest dan ging ze zitten :D
Dat kan ik dus niet, dan pies ik tegen mijn enkels aan.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 22:56

SimoneDV schreef:
haha Vjestagirl jou wil ik niet tegenkomen in de trein. Maar ik ga juist altijd achteruit zitten, als dat kan dan, en bij het raam :P Maar ik heb nooit jouw traject :P

Ah ja, mijn tactiek werkt helaas niet meer. Er komt wel weer een nieuwe, zodra ik weer zin heb er tijd in te steken :P

Karlijnxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 22:57

Ik denk het feit dat ik blijkbaar niet tegen kritiek kon op mijn oude werk.

(Met de uitleg (voorbeeld) dat ik 5 wachtende heb op croissants en gesneden brood en dan zo'n hoge piet mij kwam vertellen dat ik een tafel vol met bollen MOET gooien en dan ook direct! (Terwijl ze op de standaard plek ook al liggen). Dan kan ik hem eventjes fijntjes vertellen dat hij dan even die croissants etc mag gaan doen en klanten helpen terwijl ik rustig ga vullen :D)

En een andere is dat ik toen mijn contract werd beeindigt (omdat ik te oud en te duur werd) te horen kreeg dat ik ALTIJD te lang zat met pauzes, terwijl ik altijd maar 10 minuutjes zat in de middag omdat een ander meisje naar huis moest, dus ik mijn oude baas eventjes fijntjes heb duidelijk gemaakt dat ik dat dus onzin vond als aandachtspunt!

Verder heb ik er 3 jaar met plezier gewerkt hoor haha! En dit was vooral het laatste jaar, nadat de hoofdverantwoordelijke weg ging en ik dat mocht opvangen op de zaterdagen en als ik een groot probleem had het zelf mocht oplossen omdat niemand me wilde helpen, maar ik dan wel op sommige momenten werd gecommandeerd dat ik dat en dat moest doen, precies op een van de drukste momenten van de dag, terwijl ik een meisje heb dat ik maar moet inwerken naast me had staan :S Dan kunnen ze het van mij krijgen, wel nadat ik het eerst netjes heb uitgelegd natuurlijk.

Daarnaast is mijn meest associale gedrag dat ik vaak niet bij verjaardagen ben, meestal omdat men dat geeft op onmogelijke dagen (zoals mijn zaterdagstap/vriend avond).
Laatst bijgewerkt door Karlijnxxx op 18-04-11 23:16, in het totaal 1 keer bewerkt

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 22:59

Vjestagirl schreef:
SimoneDV schreef:

Ah ja, mijn tactiek werkt helaas niet meer. Er komt wel weer een nieuwe, zodra ik weer zin heb er tijd in te steken :P

jou traject heeft nu alleen nog sprinters dus? _O-