Lalee_ schreef:Mensen in de trein die hun tas op de stoel naast hun leggen!
Nou ik doe dat vaak ook , maar als iemand vraagt of hij daar wil zitten of het druk wordt maak ik heus wel plek. Das toch niet zo asociaal?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
patatkraam schreef:Lalee_ schreef:Mensen in de trein die hun tas op de stoel naast hun leggen!
Nou ik doe dat vaak ook , maar als iemand vraagt of hij daar wil zitten of het druk wordt maak ik heus wel plek. Das toch niet zo asociaal?
Brainless schreef:Het hoorntje klem je vast in een houder. dan druk je op een knop en gaat de houder (met hoorntje) omhoog waarna het gevuld wordt met ijs.
Als mensen voor jou, hun afgelebberde hoorntje in die houder zetten(vooral bij kinderen is deze al lekker slap en nat), heb je een zeer grote kans dat hun speeksel op jouw hoorntje komt te zitten.
Citaat:Dat ruitenvloeistof komt er altijd langs hoor, hoeft dus echt niet opzij gezet te worden sterker nog volgens mij kan dat niet eens?
Skygirl schreef:patatkraam schreef:
Een klein tasje dat iemand zo op schoot kan nemen wel, maar iemand met zo'n enorme tas die eigenlijk in dat schap boven moet vraag je dat ook niet zo snel. Sowieso wil ik niet graag naast iemand zitten die letterlijk een soort muur probeert te bouwen om bij andere mensen uit de buurt te blijven.
Skygirl schreef:patatkraam schreef:Nou ik doe dat vaak ook , maar als iemand vraagt of hij daar wil zitten of het druk wordt maak ik heus wel plek. Das toch niet zo asociaal?
Een klein tasje dat iemand zo op schoot kan nemen wel, maar iemand met zo'n enorme tas die eigenlijk in dat schap boven moet vraag je dat ook niet zo snel. Sowieso wil ik niet graag naast iemand zitten die letterlijk een soort muur probeert te bouwen om bij andere mensen uit de buurt te blijven.
patatkraam schreef:Skygirl schreef:
Ik had wel een gewone eastpack voor ogen want ik reis niet met grotere tassen![]()
ik weet niet, ik ben niet zo snel gepikeerd