Het meest asociale gedrag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:31

Lalee_ schreef:
Mensen in de trein die hun tas op de stoel naast hun leggen!

Nou ik doe dat vaak ook , maar als iemand vraagt of hij daar wil zitten of het druk wordt maak ik heus wel plek. Das toch niet zo asociaal? :')

Passowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:36

elke dag opnieuw in de Brusselse metro...je wilt uitstappen en de mensen die willen instappen zien je gewoon niet staan. Ze duwen je gewoon terug naar achter omdat ze anders de metro zouden kunnen missen.
Moet me altijd door een massa instappende mensen wroeten om toch maar uit de metro te geraken :Y) en wat kijken ze kwaad als je laat blijken dat het je niet zint.
Wanneer ik dan na een 12u durende nachtshift op weg ben naar huis durven m'n ellebogen wel eens een extra duwtje geven

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:38

Ik vraag dan altijd gewoon: Is deze plaats vrij?

Nog eentje: winkelpersoneel dat bij de kassa staat te roddelen over een collega terwijl je afrekent....

Ik heb er 1 keer iets van gezegd, ze hadden zelf niet eens in de gaten dat ze het deden. Ik had bijna naar de bedrijfsleider gevraagd, zo belabberd vond ik het. Ik had zin om ze eens goed terug te pakken!!!! }:)

patatkraam

Re: Het meest asociale gedrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:39

Ik vind het sowieso irritant als werknemers bij de kassa kletsen met elkaar terwijl je afrekent. Ik mocht dat ook nooit. :')

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:40

patatkraam schreef:
Lalee_ schreef:
Mensen in de trein die hun tas op de stoel naast hun leggen!

Nou ik doe dat vaak ook , maar als iemand vraagt of hij daar wil zitten of het druk wordt maak ik heus wel plek. Das toch niet zo asociaal? :')

Een klein tasje dat iemand zo op schoot kan nemen wel, maar iemand met zo'n enorme tas die eigenlijk in dat schap boven moet vraag je dat ook niet zo snel. Sowieso wil ik niet graag naast iemand zitten die letterlijk een soort muur probeert te bouwen om bij andere mensen uit de buurt te blijven. :')

DDDMakkink

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:41

Brainless schreef:
Het hoorntje klem je vast in een houder. dan druk je op een knop en gaat de houder (met hoorntje) omhoog waarna het gevuld wordt met ijs.
Als mensen voor jou, hun afgelebberde hoorntje in die houder zetten(vooral bij kinderen is deze al lekker slap en nat), heb je een zeer grote kans dat hun speeksel op jouw hoorntje komt te zitten.

ah zo werkt het dus
weer wat geleert neem nooit een ijsje bij de ikea

Zarah_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:41

Jeumig, er komen echt bizarre verhalen voorbij hier! 8)7

Afgelopen weekend heeft onze buurvrouw bij de buurman zonder overleg palen uit zijn tuin geropt, omdat ze vond dat ze net op haar stukje tuin stonden. Buurman was niet thuis terwijl zij daar bezig was.. Even overleggen was teveel moeite kennelijk? :roll:
Ik vond het echt behoorlijk asociaal.. Buurman is een hele aardige man die in overleg heus die palen daar wel even weg had gehaald.
Laatst bijgewerkt door Zarah_L op 12-04-11 16:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:42

Oh, he bah. Dat is inderdaad vies ja :\

sorayamagic2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:42

Citaat:
Dat ruitenvloeistof komt er altijd langs hoor, hoeft dus echt niet opzij gezet te worden sterker nog volgens mij kan dat niet eens?

jawel het kan wel hoe weet ik ook niet maar het kan wel vorig jaar nog gezien zaten een paar jongens in een auto op mensen op een fietspad te spuiten met die vloeistof vond het wel grappig om te zien :')
Laatst bijgewerkt door sorayamagic2 op 12-04-11 16:43, in het totaal 1 keer bewerkt

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:43

Volgens mij staan de ijsjes met stip op nummer 1?

DDDMakkink

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:43

oh ik weet er nog een
waren laatst boodschappen aan het doen toen er een meisje die daar werkte door een klant
(ze kenden elkaar)helemaal de les gelezen werd en uitgemaakt werd voor alles en nog niks
dat vond ik zo sneu heb het uiteindelijk voor meisje opgenomen en tegen die klant/vrouw gezegd dat ze prive dingen niet bij iemand op het werk moet komen
verhalen straks raakt dat kind der baantje kwijt door zo iemand
is aso van die vrouw om dat onder werk tijd te doen
en aso van mij om me mee te bemoeien

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:44

Vorige maand moest ik met onze oudste zoon en onze jongste ( dochter) naar het ziekenhuis voor een oogcontrole van onze zoon.
We moesten met de trein, op het perron stond het barstensvol en ik had goede hoop dat er wel iemand zou zijn om mij even een handje te helpen om samen met mij de kinderwagen in de trein te tillen..
Helaas was iedereen op het perron te druk met zichzelf, waardoor ik lichtelijk in paniek was doordat ik mijn zoon al in de trein had staan,zelf met 1 been half in de trein stond en de kinderwagen met mijn dochter die nog op het perron stond ook nog half vast had.
Uiteindelijk na 2 x hard roepen, stond er iemand op die al langer in de trein zat om mij even te helpen.

Diegene die mij uiteindelijk heeft geholpen heb ik vriendelijk bedankt voor haar hulp en zelf een wijze les geleerd: ik ga nooit meer met de kinderen met een trein.

patatkraam

Skygirl schreef:
patatkraam schreef:

Een klein tasje dat iemand zo op schoot kan nemen wel, maar iemand met zo'n enorme tas die eigenlijk in dat schap boven moet vraag je dat ook niet zo snel. Sowieso wil ik niet graag naast iemand zitten die letterlijk een soort muur probeert te bouwen om bij andere mensen uit de buurt te blijven. :')

Ik had wel een gewone eastpack voor ogen want ik reis niet met grotere tassen :Y)

ik weet niet, ik ben niet zo snel gepikeerd

Anne_mieke88

jamiroquai schreef:
Volgens mij staan de ijsjes met stip op nummer 1?

neej dat denk ik niet, er zijn nog veel meer dingen dat veel erger is dan die ijsjes, die ijsjes zijn kinderspel..

DDDMakkink

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:46

ijsjes zijn kinderspel en lekker
maar niet als het zo moet jakkie bah ;)

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:48

Een restauranteigenaar die zijn stageaire afkraakt bij zijn gasten? Dan smaakt het eten toch minder lekker.

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:48

Onze buurman heeft zo'n 10 jaar geleden onze haan vermoord omdat hij niet goed werd van het lawaai :+ ipv dat hij netjes kwam zeggen dat hij er er last van had en of wij er iets aan wilde doen heeft hij hem maar vermoord.
Me zus en ik weten het pas sinds een jaar maar als ik dat toen had geweten :oo dat doe je toch niet?

Een kennis van ons ging op vakantie en had de buurman gevraagt op de kippen, paard en konijnen te passen. Toen ze terug kwam had hij alle kippen verkocht :') 'het was te veel werk' :') ook al zo iets.. Geld hebben ze trouwens niet terug gekregen. Ongelofelijk asociaal gedrag.

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:49

Het meest asociale wat ik ooit heb gezien, het zeiltje van een dodelijk slachtoffer na een aanrijding met een trein af trekken om eens lekker te kunnen kijken........................ 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 -:(-

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:50

Skygirl schreef:
patatkraam schreef:

Toen ik nog op school zat moest ik een koffer mee nemen en 2 tassen in de bus. En nog durfde mensen te vragen of ze mochten zitten op die plek.. huppakee, koffer tussen me benen (paste haast niet) en me zicht werd omgeruild voor tassen :+ en dan nog tevreden naast me komen zitten :') in de bus zijn geen schapjes op spullen neer te zetten helaas.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:51

Dat vullen van bakjes bij de wok vind ik heel erg aso, langs een file over de vluchtstrook rijden vind ik heel erg aso, over de parkeerplaats rijden om een stukje verderop weer in te voegen tijdens file vind ik erg aso, eigenlijk vind ik heel veel verkeersirritaties erg aso, voordringen bij de kassa vind ik erg aso
euhm.... ik kan nog wel even doorgaan !! :o

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:51

Weet je waar ik niet tegen kan,
mannen die denken dat vrouwen alles regelen :(
Ik heb er een paar collega's,
Hij was jarig en vroeg of ik taart kon regelen (het was 8 uur en de taart moest om 9 uur komen) ja maar dat is veelste laat, en ik heb vorige keer ook al taart geregeld en de bordjes afgewassen voor hem (ben gek ook :P ) dus ik dacht bekijk het ff..komttie de volgende dag zelf met taart aanzetten. Ja want jij wil niets regelen..(issie boos op mij) dus ik heb hem gezegd : "ow sorry dat IK geen taart regel op JOU verjaardag" Banketstaafhoofd...bloed onder me nagels vandaan gehaald :(

Kiwipitje

Re: Het meest asociale gedrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:52

Bij ons op het werk laten de mannen de vrouwen de tafel dekken voor tussen de middag (en het is niet zo dat ik nou secretaresse / directiesecretaresse / iemands assistent ben ofzo).

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:52

patatkraam schreef:
Skygirl schreef:

Ik had wel een gewone eastpack voor ogen want ik reis niet met grotere tassen :Y)

ik weet niet, ik ben niet zo snel gepikeerd

Ik heb vaak zo'n grote tas bij me dat hij ook niet bovenaan kan. En dan zijn alle plekken tussen de stoelen al bezet (je kan hem soms onder die vierzits duwen). Als er dan iemand wil zitten vind ik dat wel goe dmaar zit ik een stuk minder lekker omdat ik dan met mijn knieen in mijn nek zit :+

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:53

bellen aan de kassa!!!
je spullen op de kassa pleuren en dan terug de winkel inlopen!!!
niet antwoorden op vragen van kassamiep....!!!!
net voor de kassa bedenken dat je de spullen niet wil en ze dan maar in 't rek met de snoepjes "droppen"

*tja sorry ben kassamiep...* :+

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:54

Kiwipitje schreef:
Bij ons op het werk laten de mannen de vrouwen de tafel dekken voor tussen de middag (en het is niet zo dat ik nou secretaresse / directiesecretaresse / iemands assistent ben ofzo).

Jij hebt er ook al last van zie ik...