Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) hetzelfde. Heerlijk vind ik dat. 
Tiggs schreef:Leuk topic is er van stal gehaald![]()
Ik vind mijn werk een belangrijk onderdeel van m'n leven en daarom ben ik heel blij met mijn huidige baan, waar ik echt plezier in heb. Ik werk 4 om 5 dagen en zou minder kunnen werken, maar daarvoor haal ik er teveel uit (plezier, zingeving, uitdaging o.a.).
), is het toch wel ff anders 'alleen maar only the lonely thuis'.
.
Dilan93 schreef:Grootste nadeel aan de meeste banen is dat alles draait om zoveel mogelijk productie leveren en zo min mogelijk geld uitgeven (aan bvb personeel)
Dacht dat dit voornamelijk in de logistiek zo was, maar in de klantenservice gaat het net zo

xSCWx schreef:@Lara: Klinkt een beetje als een "quarter life crisis" of "dertigers dip"...
1. https://www.cosmopolitan.com/nl/lifesty ... -een-hebt/
2. https://www.thestartupofdreams.nl/20-te ... fe-crisis/
Kaitlyn schreef:Lara_Silver schreef:Ideaal gezien qua instelling werk ik om te leven, maar mijn 45 u baan denkt daar anders over.. Ok ik heb een leuk salaris, maar zou graag meer willen doen, meer willen 'leven naast mijn werk'. Nu ben ik tot mijn grote frustratie vaak behoorlijk moe in mijn vrije tijd. Het 'is het dit nu?' idee speelt vrij vaak in mijn hoofd.
Oh ja vertel mij wat, hier hetzelfde. Doordeweeks overdag werken, in de avond naar mijn paard (waar ik overigens wel echt van geniet), maar mis soms wel meer tijd. Mijn weekenden prop ik zo vol mogelijk (is nu wat minder mogelijk) want ik wil eruit halen wat kan in mijn vrije tijd, maar ik rust dan ook niet uit.
palousa_boy schreef:Dat is dan wel weer het voordeel van boer zijn, naar de sportschool hoef ik niet meer![]()
Op een beetje doorsnee dag loop ik al snel 10000 stappen bijvoorbeeld

VanHuisUit schreef:Ik heb tijdens dit nu bijna al een jaar 'corona crisis gebeuren' gemerkt dat ik mijn werk echt heel belangrijk vind vwb het 'uit huis zijn', het tussen de mensen zijn (woon alleen met zoon van 18), het praatje pot en het samen ergens voor gaan (als team). Dus eigenlijk is het veel belangrijker voor me dan dat ik eigenlijk dacht. Zonder werk zou ik tussen die 4 muren echt stapelgek zijn geworden. Kun je zeggen vrienden, familie etc maar als je die minder of niet kunt bezoeken (en laten we wel zijn, op een gegeven moment ben je daar volgens mij ook wel klaar mee), is het toch wel ff anders 'alleen maar only the lonely thuis'.