Ik ga verder niet meer op die discussie in.
Ik kan me best in de gevoelens van de TS verplaatsen, maar het gaat wederom weer op zo'n 'Bokt-manier', met zijn alleen er bovenop duiken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kensha schreef:Als ik het goed heb kon je ook afrijden met gebruik van tomtom?
Anders dat navragen te gebruiken?
Overig onterecht van de examinator, je rijd in een onbekende omgeving en ja als beginner kan je wel eens de verkeerde strook pakken.
De examinator hoort te kijken je hoe jij het zal corrigeren.
Ach volgende keer beter, je heb helaas ook met de humeur te maken van de desbetreffende examinator.
Vealosz schreef:Waar zie jij staan dat iemand zegt dat iemand anders geen hersenen heeft? Mag je dat aan mij uitleggen want ik zie het niet.De uitspraak over geen hersenen.
Vealosz schreef:Oh dus iemand uitmaken voor banketstaaf is tegenwoordig een mening uiting? Ik denk dat dit topic heel anders was gelopen als je had gezegd dat je het een onredelijke man vond of een strenge meneer in plaats van een banketstaaf. Het is duidelijk dat je alleen maar wil reageren op mensen die het met je eens zijn en niet op de rest. Zegt meer over jou dan over mijmening uiting
Clairee schreef:Misschien is nergens bewijs te vinden dat de CBR examinatoren een bepaald percentage deelnemers moet laten zakken, maar het is een zelfstandige monopolistische organisatie die net als ieder ander bedrijf zoveel mogelijk geld wil verdienen.
Vealosz schreef:Clairee schreef:Misschien is nergens bewijs te vinden dat de CBR examinatoren een bepaald percentage deelnemers moet laten zakken, maar het is een zelfstandige monopolistische organisatie die net als ieder ander bedrijf zoveel mogelijk geld wil verdienen.
Nogmaals wat in mijn eerdere post is uitgelegd, ik heb het gehoord via mijn rij instructeur en kennissen dat bij het CBR werkt.
Sunrise19 schreef:Ja natuurlijk is dat een teleurstelling, maar je moet wel de schuld van het zakken bij jezelf zoeken en niet bij de rest van de wereldWat waarschijnlijk ook kwam omdat het natuurlijk een teleurstelling is als je zakt.
Clairee schreef:Het CBR is een stichting die door de overheid is belast met de taak rij-examens af te nemen.Misschien is nergens bewijs te vinden dat de CBR examinatoren een bepaald percentage deelnemers moet laten zakken, maar het is een zelfstandige monopolistische organisatie die net als ieder ander bedrijf zoveel mogelijk geld wil verdienen.
Kiwipitje schreef:Sunrise19 schreef:Ja natuurlijk is dat een teleurstelling, maar je moet wel de schuld van het zakken bij jezelf zoeken en niet bij de rest van de wereldWat waarschijnlijk ook kwam omdat het natuurlijk een teleurstelling is als je zakt.Clairee schreef:Het CBR is een stichting die door de overheid is belast met de taak rij-examens af te nemen.Misschien is nergens bewijs te vinden dat de CBR examinatoren een bepaald percentage deelnemers moet laten zakken, maar het is een zelfstandige monopolistische organisatie die net als ieder ander bedrijf zoveel mogelijk geld wil verdienen.
Clairee schreef:http://www.cbr.nl/overhetcbr.pp
DDDMakkink schreef:We wonen niet in Ruslandjuist het is via de overheid en die wil zoveel mogelijk geld binnen krijgen
als ze iedereen gelijk laten slagen chiet dat niet op want wat kost een examen tegenwoordig???
Electra63 schreef:Ach, die verhalen over slagingspercentages gaan al jaren, misschien toch een klein beetje waar?
Ik denk dat het een momentopname is en dat je afhankelijk bent van een aantal dingen.
Je "eigen" rijden, de verkeersdeelnemers om je heen en (het humeur) of de "eisen" van de examinator.
"Echt" rijden leer je pas in de praktijk. Als je dagelijks auto rijdt krijg je pas inzicht en ervaring.
TS succes de volgende keer.
DDDMakkink schreef:kensha schreef:Als ik het goed heb kon je ook afrijden met gebruik van tomtom?
Anders dat navragen te gebruiken?
Overig onterecht van de examinator, je rijd in een onbekende omgeving en ja als beginner kan je wel eens de verkeerde strook pakken.
De examinator hoort te kijken je hoe jij het zal corrigeren.
Ach volgende keer beter, je heb helaas ook met de humeur te maken van de desbetreffende examinator.
als het goed is vinden jou rijlessen plaats in de omgeving waar je ook afrijd??
die instructeurs weten vaak de routes wel die je op examen aflegd