Oudste kind het lelijkst?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Oudste kind het lelijkst?

Klopt
125 (19%)
Niet waar (graag nader verklaren in het topic)
516 (80%)

Totaal aantal stemmen: 641

Rennie89

Re: Oudste kind het lelijkst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 17:15

wat een poedersuiker, sorry hoor, maar waar slaat dit nou op :+ volgens jou ben ik dus de lelijkste? :') Echt super om te horen, misschien nooit gehoord van het gezegde "niemand is perfect" ? :)

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 17:18

Misschien zijn de jongere kinderen wel knapper, omdat de ouders dan al beter hebben kunnen oefenen _O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 17:20

Shanna schreef:
Kaula schreef:
Maar lelijk zijn is geen feit, maar een mening. Dus je kunt nooit zeggen dat de oudste het lelijkst is.
Misschien vind iemand anders jouw broer wel veel knapper dan jou.

Ik snap wat je bedoeld, maar dat kan dus echt niet :Y)
Ik zal kijken of ik een voorbeeldfoto van ons samen kan vinden, dan snap je wat ik bedoel.

Sorry TS maar bovenstaande uitspraak maakt dat ik je nu al een minder mooi mens vind, terwijl ik je niet eens ken. En dan heb ik het dus nog niet eens over knap...

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 17:21

Had het topic niet goed doorgelezen.
Maar de TS is er werkelijk van overtuigd dat het jongste kind knapper is?

Lekker bekrompen! :=

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 17:39

uhm... wat een onzin. := en waarom moeten mensen die het niet eens zijn met je stelling zich wel nader verklaren en mensen die het er wel mee eens zijn niet? :=

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 17:41

Loose schreef:
uhm... wat een onzin. := en waarom moeten mensen die het niet eens zijn met je stelling zich wel nader verklaren en mensen die het er wel mee eens zijn niet? :=

Misschien omdat TS nieuwschierig is waarom iemand er anders over denkt? ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 17:43

Wat een verschrikkelijk oppervlakkige discussie :') Waar houden mensen zich mee bezig tegenwoordig _O-

edit: Het valt wel op dat TS er altijd mee bezig is dat mensen haar knap vinden. Insecure much?
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 05-03-11 17:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 17:43

ben het er ook niet mee eens :n ik ben de oudste, maar vind mezelf echt niet lelijker dan mn broertje, dat geldt bij mn nichtjes en neefjes overigens ook niet, daar zijn de dochters bij allemaal het oudste, maar echt niet het lelijkst :+

Ik heb wel meer foutjes dan mn broertje :') zo zijn mijn pinken te klein en mijn duimen te flexibel en kraak ik overal, maar dat zou dan komen omdat ik de eerste was :') en ze hadden dus bij mij al een keer geoefend zodat mijn broertje er foutloos uit gekomen zou zijn _O-

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 17:44

Haha beetje aparte stelling :+

Hier in het gezin gaat het iniedergeval niet op.. ik heb 1 oudere broer en hij is echt niet lelijker dan ik. Eigenlijk vind ik hem zelfs knapper (donkerbruin haar en felblauwe ogen).

Mijn vriend is de oudste in zijn gezin en ik vind hem veel knapper dan z'n broertje.

Dus nee, ik denk niet dat het klopt. :D

TuttiFrutti_

Indd...dit gaat nergens over sorry.
lifaya schreef:
wat een poedersuiker, sorry hoor, maar waar slaat dit nou op :+ volgens jou ben ik dus de lelijkste? :') Echt super om te horen, misschien nooit gehoord van het gezegde "niemand is perfect" ? :)

Nell_

Ik vind het onzin. Ken geen 1 gezin waar de oudste het lelijkste is hoor. Bij ons niet, en ook in mijn man zijn gezin niet. Hem vind ik uiteraard wel de knapste :D

Curly85

Whahahahaha wat een waardeloze en onzinnige discussie. Ik ben de oudste en mn vader was ook de oudste en ik vind ons beide niet lelijker dan de broers. Daarbij vind ik lelijk wel een heel breed begrip. Wat voor mij lelijk is, kan voor een ander juist mooi zijn enz.

Roosch

Mas schreef:
Sorry TS maar bovenstaande uitspraak maakt dat ik je nu al een minder mooi mens vind, terwijl ik je niet eens ken. En dan heb ik het dus nog niet eens over knap...

I couldn't agree more.
Als TS nu een foto van haar met haar broer zou plaatsen, dan zou ik zeggen dat ik haar minder mooi vind dan de broer.
En waarom? Omdat hij niet zulke denigrerende uitspraken over zijn zus op internet gooit. (of in ieder geval, niet dat ik heb gelezen dan..)

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 17:46

Curly85 schreef:
Whahahahaha wat een waardeloze en onzinnige discussie. Ik ben de oudste en mn vader was ook de oudste en ik vind ons beide niet lelijker dan de broers. Daarbij vind ik lelijk wel een heel breed begrip. Wat voor mij lelijk is, kan voor een ander juist mooi zijn enz.

Wat een kinderachtige reactie zeg........ :(:)

Had opzich een interessante discussie zouden zijn, als meer mensen normaal zouden reageren...

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 17:47

Kaula schreef:
Maar lelijk zijn is geen feit, maar een mening. Dus je kunt nooit zeggen dat de oudste het lelijkst is.
Misschien vind iemand anders jouw broer wel veel knapper dan jou.

inderdaad.
maar volgens mij klopt dit echt niet hoor :=

Kan trouwens ook best hard overkomen hoe jij dit zo even verteld ;).
Laatst bijgewerkt door Origineel op 05-03-11 17:47, in het totaal 1 keer bewerkt

jesito

Het eerste schot is zeker een proefschot. :D

Maar ik vind het nogal wat om je broer lelijk te vinden en zo vol te zijn van jezelf :j

Qimm

I wish dat die stelling waar was. Ik heb 2 oudere zussen en die zijn beide knapper dan ik, helaas pindakaas.

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 17:50

JuliaMaria schreef:
Curly85 schreef:

Wat een kinderachtige reactie zeg........ :(:)

Had opzich een interessante discussie zouden zijn, als meer mensen normaal zouden reageren...

Dit meen je toch niet serieus je wil een interessante discussie gaan voeren over iets wat totaal niet meetbaar en puur persoonsgebonden is. Dat is absoluut geen enkele meerwaarde en je gaat er alleen maar scheve gezichten en beledigingen mee krijgen. Jij vind een dusdanige discussie een toevoeging???
Is niets kinderachtigs aan is mijn mening en aangezien dit een forum is draaiende op meningen mag ik die geven.

Edit: zie dat je psychologie studeert dus kan me niet voorstellen dat je het meent dat dit een meerwaarde heeft! Dit soort flauwekul werkt niet acht mee aan de psyche en dat kan ik uit ervaring zeggen. Ik durf er veel onder te verwedden dat als ik een tegentopic open dat de middelste of jongste altijd het 'lelijkst' zijn er ongetwijfeld ook voorbeelden zijn!
Laatst bijgewerkt door Curly85 op 05-03-11 17:53, in het totaal 1 keer bewerkt

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 17:51

Mijn broer is denk ik iets minder bedeeld dan mijn broertje en ik, maar bij mn vriend (de oudste, mag er zeker zijn vínd ik :) maar de middelste is iets minder en de jongste de knapste (fijnste in het gezicht)

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 17:59

Curly85 schreef:
Dit meen je toch niet serieus je wil een interessante discussie gaan voeren over iets wat totaal niet meetbaar en puur persoonsgebonden is. Dat is absoluut geen enkele meerwaarde en je gaat er alleen maar scheve gezichten en beledigingen mee krijgen. Jij vind een dusdanige discussie een toevoeging???
Is niets kinderachtigs aan is mijn mening en aangezien dit een forum is draaiende op meningen mag ik die geven.

Edit: zie dat je psychologie studeert dus kan me niet voorstellen dat je het meent dat dit een meerwaarde heeft! Dit soort flauwekul werkt niet acht mee aan de psyche en dat kan ik uit ervaring zeggen. Ik durf er veel onder te verwedden dat als ik een tegentopic open dat de middelste of jongste altijd het 'lelijkst' zijn er ongetwijfeld ook voorbeelden zijn!

Blijkbaar ben ik gewoon meer open minded dan jij. Ik vind het interessant om te discussiëren over dingen die niet vanzelfsprekend zijn. Júist hierdoor is psychologie een hele geschikte studie voor mij. Maar daar gaat het verder niet om, mijn persoonlijke zaken hoeven we er absoluut niet bij te betrekken.

Je hoort mij overigens nergens zeggen dat ik vind dat TS gelijk heeft met haar stelling, maar hé dat vind ik ook niet van de Ideeënwereld van Plato, maar alsnog heb ik er wel een zeer uitgebreide scriptie over geschreven. Want dingen waar je het niet mee eens bent kunnen ook interessant zijn. Maar ja, dan moet je dus wel open minded zijn en niet meteen alles afschrijven als onzin of belachelijk omdat het niet in jouw straatje valt. :)
Laatst bijgewerkt door JuliaMaria op 05-03-11 18:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 17:59

ik ben het oudste kind, en ik ben fotomodel... mijn zusje daarentegen heeft af en toe wel iets weg van een neanderthaler...

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 18:02

Nou dit komt wel even aan als oudste kind zijnde, precies op het goede moment ook.
Vind mezelf niet meteen knapper, maar ook niet lelijker dan mijn broertje of zusje.
Het is maar net wat je verstaat onder mooi of niet mooi. Ik vind het nogal een uitspraak
Laatst bijgewerkt door Phylos op 05-03-11 18:04, in het totaal 1 keer bewerkt

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 18:02

kom op zeg wat een ego om te zeggen dat je broer lelijker is dan jou 8)7
kan je zeggen dat het klink klaren onzin is wat ik heb wel een knappe broer ;)
maar vind dit echt zoooo dom (sorry)

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 18:03

Fotomodel zijn zegt niks hoor :')

Mijn zus is wel knapper dan ik, maar heeft ook een andere vader dus dat gaat niet op. Mijn broer en zus zijn wel 100% familie van elkaar, maar ik zie niet echt verschil qua knapheid eigenlijk..

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 18:03

Tammy_ schreef:
ik ben het oudste kind, en ik ben fotomodel... mijn zusje daarentegen heeft af en toe wel iets weg van een neanderthaler...

En op momenten als deze ben ik toch blij dat ik enig kind ben en geen zus heb die zulke opmerkingen durft te plaatsen. :')