Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shanna schreef:Kaula schreef:Maar lelijk zijn is geen feit, maar een mening. Dus je kunt nooit zeggen dat de oudste het lelijkst is.
Misschien vind iemand anders jouw broer wel veel knapper dan jou.
Ik snap wat je bedoeld, maar dat kan dus echt niet
Ik zal kijken of ik een voorbeeldfoto van ons samen kan vinden, dan snap je wat ik bedoel.
Mas schreef:Sorry TS maar bovenstaande uitspraak maakt dat ik je nu al een minder mooi mens vind, terwijl ik je niet eens ken. En dan heb ik het dus nog niet eens over knap...
Curly85 schreef:Whahahahaha wat een waardeloze en onzinnige discussie. Ik ben de oudste en mn vader was ook de oudste en ik vind ons beide niet lelijker dan de broers. Daarbij vind ik lelijk wel een heel breed begrip. Wat voor mij lelijk is, kan voor een ander juist mooi zijn enz.
Kaula schreef:Maar lelijk zijn is geen feit, maar een mening. Dus je kunt nooit zeggen dat de oudste het lelijkst is.
Misschien vind iemand anders jouw broer wel veel knapper dan jou.
JuliaMaria schreef:Curly85 schreef:Whahahahaha wat een waardeloze en onzinnige discussie. Ik ben de oudste en mn vader was ook de oudste en ik vind ons beide niet lelijker dan de broers. Daarbij vind ik lelijk wel een heel breed begrip. Wat voor mij lelijk is, kan voor een ander juist mooi zijn enz.
Wat een kinderachtige reactie zeg........
Had opzich een interessante discussie zouden zijn, als meer mensen normaal zouden reageren...
Curly85 schreef:Dit meen je toch niet serieus je wil een interessante discussie gaan voeren over iets wat totaal niet meetbaar en puur persoonsgebonden is. Dat is absoluut geen enkele meerwaarde en je gaat er alleen maar scheve gezichten en beledigingen mee krijgen. Jij vind een dusdanige discussie een toevoeging???
Is niets kinderachtigs aan is mijn mening en aangezien dit een forum is draaiende op meningen mag ik die geven.
Edit: zie dat je psychologie studeert dus kan me niet voorstellen dat je het meent dat dit een meerwaarde heeft! Dit soort flauwekul werkt niet acht mee aan de psyche en dat kan ik uit ervaring zeggen. Ik durf er veel onder te verwedden dat als ik een tegentopic open dat de middelste of jongste altijd het 'lelijkst' zijn er ongetwijfeld ook voorbeelden zijn!