Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
enniee schreef:@Polivy; daar zit ik dus ook mee, ik moet altijd maar zeggen waarom ik vegetarïër ben .. En mensen die ik vraag zeggen het is lekker en ze liggen toch al in de winkel anders wordt het weggegooid
verootjoo schreef:Ik ben geen vegetariër, dieren zijn om gegeten te worden. Dat is natuur. Dieren eten elkaar toch ook op?
Als je goed kijkt waar je vlees vandaan komt is er niks aan de hand. Stichtingen als wakker dier, proefdiervrij e.d. belichten alles enorm negatief, maar het meeste berust niet eens op de waarheid...
horsiegek schreef:Ik ben pescotatier.
Ik zit alleen een beetje in een dillema, want ik eet wel kaas en boter en drink melk en yoghurt, en eigenlijk ben ik pescotarier om niet mee te betalen aan het leven wat vee heeft, mja door kaas enzo te eten betaal ik daar ook aan mee. En overal zit ook ei in wat niet van scharrels is, zoals in koekjes of cake van de winkel. Hoe denken jullie daar over?
S_Evelyne schreef:verootjoo schreef:Ik ben geen vegetariër, dieren zijn om gegeten te worden. Dat is natuur. Dieren eten elkaar toch ook op?
Als je goed kijkt waar je vlees vandaan komt is er niks aan de hand. Stichtingen als wakker dier, proefdiervrij e.d. belichten alles enorm negatief, maar het meeste berust niet eens op de waarheid...
waar berust het dan wel op?
Twiggy2008 schreef:En toch kun je er niet omheen dat de bio-industrie nog steeds een drama is en dat er bv belachelijk veel antibiotica gebruikt wordt, met alle gevolgen van dien voor de mensheid. Om nog maar niet te spreken van de zware milieubezwaren....... Je kunt er niet omheen, het is gewoon geen fijne bedrijfstak en al helemaal niet voor de dieren......