want 'irriteren' staat ook gewoon in het woordenboek geloof ik,
weet het niet zeker,want het is nou niet zo dat ik elke dag met een woordenboek voor mijn neus zit

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Loose schreef:Ik kom uit Groningen en schrijf toch ook geen loopn ipv lopen?
MoonChloe schreef:Herkenbaar!! Ik ben maar opgehouden met op die mensen te reageren. Oftewel ik lees hun reacties niet meer.
Plien91 schreef:Wat ik overigens een verschrikkelijk irritant argument vind, is "Je snapt toch wat er staat?". Dan kan ik de spaties ook wel achterwege laten, dan zal je het ook nog wel snappen, toch?
Cchanny schreef:Plien91 schreef:Wat ik overigens een verschrikkelijk irritant argument vind, is "Je snapt toch wat er staat?". Dan kan ik de spaties ook wel achterwege laten, dan zal je het ook nog wel snappen, toch?
Dat is echt een verschrikkelijk argument ja.
Nog even terug te komen op het spellingscontrole via internet explorer, kan je die net zo aan zetten als in word?
Plien91 schreef:Ik kan ook al schreeuwend tegen mijn gesprekspartner iets vertellen terwijl we ons in een stille ruimte bevinden. Het doel is dan wel bereikt, maar de manier waarop zal niet echt uitnodigen om nog eens een gesprek met mij aan te gaan.
Vjestagirl schreef:Cchanny schreef:Dat is echt een verschrikkelijk argument ja.
Nog even terug te komen op het spellingscontrole via internet explorer, kan je die net zo aan zetten als in word?
Opzich vind ik het wel een aardig argument. Is dat namelijk niet het doel van taal: een boodschap overbrengen? En als de boodschap aankomt, is het doel dan niet bereikt. Maakt het dan uit HOE het doel bereikt wordt?
kleinvosje schreef:Cchanny schreef:Heb ik toch de verkeerde dan gekozen..
Internet Explorer heeft het niet ?
IE is al hartstikke oud en achterhaald toch? Ik gebruik hem ook niet meer, heb nu chrome en werkt veel fijner!
Cchanny schreef:Plien91 schreef:Wat ik overigens een verschrikkelijk irritant argument vind, is "Je snapt toch wat er staat?". Dan kan ik de spaties ook wel achterwege laten, dan zal je het ook nog wel snappen, toch?
Dat is echt een verschrikkelijk argument ja.