Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
?
heb 2 keer gekeken.. ehm jaa het waren echt die rubberen die ik vroeger ook had 
Emmaa_ schreef:Vinden mensen dit echt zo verschrikkelijk? Ik vind de rubberen laarzen wel een beetje ver gaan, maar een broek met een gekleurd kniestuk vind ik heel leuk hoor

_Marinke_ schreef:Nou serieus poets je leren rijlaarzen op, trek ze aan naar school en je bent helemaal hip. Na school lekker de stal in zonder je om te kleden, heerlijk toch?Scheelt je ook nog eens extra kleding
Merileth schreef:_Marinke_ schreef:Nou serieus poets je leren rijlaarzen op, trek ze aan naar school en je bent helemaal hip. Na school lekker de stal in zonder je om te kleden, heerlijk toch?Scheelt je ook nog eens extra kleding
Hmmm, zou mij op maandag aardig wat schelen, ga dan uit school letterlijk gelijk door naar stal zonder thuis te komen. Zou ik niet meer los mijn rijbroek mee hoeven nemen![]()

Word dan inderdaad ook wel aangekeken, maar goed maar even wachten dan tot er ook paardenlucht-parfum inkomt.
De kleding word alwel geaccepteerd nu, alleen de lucht erbij nog niet echt. Komt nog komt nog..