Hebbie nog voetbalplaatjes?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:43

Het is hier bij de winkel nog erger.. Ws half jaar terug ook een actie ofzo, weet niet meer precies voor wat. Ik had boodschappen gehaald, en zo'n jochie komt na het afrekenen direct naar me toe.. MAG IK U .... HEBBEN?? Ik zeg nee, die heb ik niet want ik hoefde ze ook niet.. JAWEL MEVROUW! WANT U HEEFT NET 30 EURO BETAALD, DUS DAN MOET U ER 2 HEBBEN!!! Ik stond paf.. Wat een bijdehantje zeg...

realmagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 21:04

realmagic schreef:
ik spaar ze ook ( c1000 en AH) voor een neefje van een vriend, die ligt met leukemie in het zkh
dat jochie is helemaal gelukkig als hij weer wat krijgt.
Dus mochten jullie plaatjes overhebben dan maken jullie een klein jochie erg blij.
Stuur dan maar ff een pb...

hiep hoi, heel erg onverwachts maar
ventje ,mag voorlopig maar huis(nou ja huis, het is een lang verhaal waar ik hier niet veel over kwijt wil ivm privacy van hun)
maar goed voor de mensen die wat willen sturen, het kan dan naar mijn adres.
Moeder lief wil niet dat ik hun adres doorgeef. Vraag me niet waarom,ze is nu eenmaal een beetje apart.

Groetjes desiree

Orchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 21:06

Ja die heb ik, de gaan vanavond in de open haard. Lekker warm :D

(niet als reactie op inzamelingacties hierboven hoor, maar voor die irritante zeurende snotkindjes)

EdelweissBel

Re: Hebbie nog voetbalplaatjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 21:17

Bij ons was dat laatst ook erg bij de C1000, kind pakte ze zelfs zo uit de handen bij iemand. Dat kind het heeft ook wel van die man te horen gekregen :D

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 18:32

Vandaag toen ik de appie binnenwandelde was een meneer die net boodschappen had gedaan op weg naar de uitgang en stond bij die kinderen. Ik hoorde hem zeggen: "getal onder de 10 :D " En natuurlijk was het het laatste getal dat genoemd werd :))

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 18:39

haha die kinderen zijn idd godsgruwelijk irritant.
zelf vraag ik er ook wel eens om maar neit zoals die kinderen dat doen.

bij mij is het meestal als degene voor mij in de rij aangeeft aan de cassiere dat hij/zij geen voetbalplaatjes wil, dat ik dan even beleefd aan diegene vraag of ik ze dan misschien mag hebben omdat ik ze spaar voor mijn neefje.

maar dat vind ik alweer een heel ander verhaal dan met een heel leger de uitgang van de AH te blokkeren :')

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 18:34

Net ook weer stuk of 10 op een rij "Mag ik uw voetbalplaatjes?" "Nee" "Ja ik zag echt wel dat u ze net kreeg" Ehm dat betekend nog niet dat je ze mag hebben... Ik neem ze wel altijd aan omdat er altijd wel neefjes en kids van vrienden zijn die ze sparen en niet zo aso bij de AH staan.

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 18:42

haha mijn moeder neemt altijd de voetbal plaatjes mee voor mij, ja dochter van 17 spaart ze ook :')
maar ik heb ze bij ons in de winkel ook al zien staan, maar dan vraag ik me af he, hoe kunnen die ouders van de kinderen toestaan dat ze daar gaan staan, of zelfs gewoon alleen rondhangen in het dorp als die kids een jaar of 9 zijn..?

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:47

Vjestagirl ik vraag me af in wat voor Tokkietown jij woont, ik woon in een van de grotere steden in Nederland en zulke toestanden nog NOOIT meegemaakt, doe toch al mijn boodschappen bij de AH :?

Als er kinderen naar vragen zeg ik gewoon dat ik ze al voor iemand anders spaar, en dan is het goed. Echt nog nooit problemen mee gehad.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 19:52

Ik woon in Breda. Breda-Noord dan wel, maar toch in iets wat normaal een beschaafde stad is. En ik woon in een leuke vriendelijke wijk...

Overgens heb ik wel heel hard gelachen om 'tokkietown'

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:54

Vjestagirl schreef:
maar toch in iets wat normaal een beschaafde stad is.

Behalve dan in de voetbalplaatjes-periode, dan is het Wild Wild West _O-

Vind je het heel erg dat ik denk dat je een beetje, correctie, heel erg overdrijft? :x

Ik vond Tokkietown ook leuk van mezelf :D

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 19:57

Dat kun je denken, maar het is wel waar.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:58

carr_friesje schreef:
haha die kinderen zijn idd godsgruwelijk irritant.
zelf vraag ik er ook wel eens om maar neit zoals die kinderen dat doen.

bij mij is het meestal als degene voor mij in de rij aangeeft aan de cassiere dat hij/zij geen voetbalplaatjes wil, dat ik dan even beleefd aan diegene vraag of ik ze dan misschien mag hebben omdat ik ze spaar voor mijn neefje.

maar dat vind ik alweer een heel ander verhaal dan met een heel leger de uitgang van de AH te blokkeren :')

Ik zie het verschil niet. Zolang er netjes om gevraagd wordt. En ik vraag me af in wat voor wildweststeden iedereen toch woont met al die overtrokken verhalen. Ik kan ze niet plaatsen.

Sorry, ik val in herhaling zie ik :D
Laatst bijgewerkt door maikeltje op 31-01-11 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Macha876

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:58

Ik werk bij de AH achter de kassa, echt niet te geloven hoe onbeleefd sommige kinderen zijn. En ouders die je hoort zeggen,"ik kom je over een paar uur wel weer ophalen, veel plezier."
Onze AH zit trouwens in een overdekt winkelcentrum, we zeggen wel tegen ze dat ze achter de hekken moeten gaan staan, maar 5 min later staan ze weer terug.

zucht

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 20:17

Ik woon in "de crimineelste stad van Nederland" maar blijkbaar gaat het daar pas na de lagere school mis :D

Behalve dan een bokkers-zoontje
maikeltje schreef:
Sorry, ik
die die kaartjes uit mijn handen rukt als ik ze heb. Maar daar zal het wel iets met de opvoeding te maken hebben :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:07

Ga je toch naar de aldi, heb je er ook geen last van :D Wij hebben hier een mega appie heijn en werkelijk, hier hebben we er geen last van, ik heb er nog nooit last van gehad ook.

Ik liep laatst met mijn zoontje van 4 naar buiten, toen werd me gevraagd door een oudere man of mijn zoontje ook de plaatjes spaarde, heel lief. Hij kon ze niet kwijt verder, terwijl het er toch vol stond met jeugd op zaterdagmiddag.

Wel leuk dat ik altijd de zelfde mensen tegen kom in topics over irritaties aan kinderen/ jeugd. Volgens mij was er ook al eens een topic waar men niet fatsoenlijk met het paard over straat kon, omdat men dan door 9 jarige meiskes pardoes van het paard getrokken werd. Schijnt alleen bij bepaalde personen en in bepaalde streken voor te komen geloof ik, hoe zal dat toch komen?

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:40

IKbenEllen schreef:
Vjestagirl ik vraag me af in wat voor Tokkietown jij woont, ik woon in een van de grotere steden in Nederland en zulke toestanden nog NOOIT meegemaakt, doe toch al mijn boodschappen bij de AH :?

Als er kinderen naar vragen zeg ik gewoon dat ik ze al voor iemand anders spaar, en dan is het goed. Echt nog nooit problemen mee gehad.

Ik woon ook in een beschaafde plaats maar toch gebeurd het hier ook. Maar goed, als er een kind van school mee begint dan gaat de rest van de klas mee na schooltijd bij de AH bedelen denk ik. Lang niet alle ouders zullen hier van weten denk ik.

Vanmiddag toen ik de winkel uit liep gooide een jongetje het papiertje van de plaatjes op de grond, enige wat zijn moeder zei is dat ze dat nou niet netjes vind!! Ze liepen gewoon door zonder het op te rapen. :? Ik zou toch wel zorgen dat mijn kind dat zou oprapen en die plaatjes kon hij mooi inleveren.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:49

Muzefee schreef:
Wij sparen voor ons buurmeisje, misschien kan ik dat beter op mijn voorhoofd plakken als ik bij de kassa sta. :+

Moet je doen! _O- Je hele gezicht volplakken met die dingen en dan triomfantelijk naar buiten lopen :Y)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 11:55

Ik ben net gebeld door de manager van de AH waar ik altijd mijn boodschappen doe nav mijn boze mail naar de AH.

Hij herkende mijn probleem volledig, en heeft zelf ook veel problemen met de kinderen voor de deur. Sinds gisteren staat er een hek, en hij geeft aan dat hij ze 100x per dag terug moet sturen, daarbij zelf ook uitgescholden wordt, dat kinderen niet naar hem luisteren en dat hij al van meer mensen deze klachten had gekregen. Hij zei ook dat alle kinderen die bij ons staan van ouders zijn die nooit boodschappen doen bij de AH, en dat de kinderen er alleen maar staan op de momenten dat er iets te sparen valt.

Hij gaat nu samen met de beveiliging van het winkelceontrum regelen dat de kinderen bij ons niet meer mogen staan om om plaatjes te vragen, hij is ze helemaal zat.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:09

Ik ben benieuwd wat zijn manager er van zegt.
Ik ga een boze mail sturen dat ik het te gek voor woorden vind dat er zo mee omgegaan wordt. Die manager is ook niet vies van de ouders die nu speciaal boodschappen komen doen bij de AH omdat hun kind ook plaatjes spaart. Gezeik weer, ze vragen er toch zelf om, wat wil je nou :roll:

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:10

Ik zou doorgaan voor de kindervrije AH :D

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 12:13

IKbenEllen schreef:
Ik zou doorgaan voor de kindervrije AH :D

Als ze zich gewoon normaal gedragen is het geen enkel probleem. Wil ook best kindertjes helpen een mandje van de veel te hoge stapel te pakken, of de koekjes uit het schap als ze er niet bij kunnen.

Ik hoef alleen niet uitgescholden te worden. Gelukkig herkende de manager mijn probleem volledig, blijkbaar overdreef ik toch niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:16

Tja, ik vind het niet de moeite om om zoiets futiels een mail te gaan sturen, ik heb wel wat beters te doen. De manager kent schijnbaar alle ouders en kinderen? Want hij weet te vertellen dat de ouders er geen boodschappen doen, dan zal dat wel een ieniemienie AH wezen, dat hij al zijn klanten en kroost kent. Dus de kinderen van de AH klant zijn braaf en lief en dooen niets maw?? Vind het een vreemd verhaal.

Kindertjes doen over het algemeen zelf geen boodschappen, meestal is er dan een ouder bij die de spullen waarbij ze niet kunnen, voor ze uit het schap pakt. De kinderen die zelf boodschappen doen, zijn vaak groot genoeg om overal bij te kunnen.

Ossie96

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:21

Hihi ik spaar ze ook :o
Voor haar dochter van 21 doet mijn lieve moeder boodschappen bij de AH om voor mij voetbalplaatjes te sparen :')

Ik heb haar nog niet gehoord over scheldende kinderen, wel dat ze haar plaatjes vragen...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 12:23

Mindim schreef:
Tja, ik vind het niet de moeite om om zoiets futiels een mail te gaan sturen, ik heb wel wat beters te doen. De manager kent schijnbaar alle ouders en kinderen? Want hij weet te vertellen dat de ouders er geen boodschappen doen, dan zal dat wel een ieniemienie AH wezen, dat hij al zijn klanten en kroost kent. Dus de kinderen van de AH klant zijn braaf en lief en dooen niets maw?? Vind het een vreemd verhaal.

Kindertjes doen over het algemeen zelf geen boodschappen, meestal is er dan een ouder bij die de spullen waarbij ze niet kunnen, voor ze uit het schap pakt. De kinderen die zelf boodschappen doen, zijn vaak groot genoeg om overal bij te kunnen.

Ik vind uitgescholden worden voor kankerbitch niet bepaald futiel. Vind het ook triest als mensen dat wel futiel vinden, wat moet je wel niet allemaal mee hebben gemaakt dat een verschrikkelijke dodelijke ziekte toegewenst krijgen een futiliteit is geworden.

De AH is een AH XL en is de enige in Breda-Noord.

En de manager kent blijkbaar deze ouders en kinderen. Hij gaf ook aan dat dezelfde kinderen er al jaren staan, en dat ze ondertussen toe zijn aan de 2de generatie uit dezelfde gezinnen. Hij gaf ook aan dat dit bij hen al jaren zo gaat, en dat hij er helemaal zijn buik vol van had.

En kindertjes lopen hier gewoon zelf door de winkel, terwijl papa en mama hun boodschappen doen. Slepen ook allemaal zo'n mandje op wieltjes achter zich aan. En als zo'n pukje staat te springen om iets te pakken dan wil ik best ff helpen.

Maar ik hoor dat jij blijkbaar bij dezelfde AH boodschappen doet als ik dat je precies weet hoe het hier gaat?