Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

realmagic schreef:ik spaar ze ook ( c1000 en AH) voor een neefje van een vriend, die ligt met leukemie in het zkh
dat jochie is helemaal gelukkig als hij weer wat krijgt.
Dus mochten jullie plaatjes overhebben dan maken jullie een klein jochie erg blij.
Stuur dan maar ff een pb...

carr_friesje schreef:haha die kinderen zijn idd godsgruwelijk irritant.
zelf vraag ik er ook wel eens om maar neit zoals die kinderen dat doen.
bij mij is het meestal als degene voor mij in de rij aangeeft aan de cassiere dat hij/zij geen voetbalplaatjes wil, dat ik dan even beleefd aan diegene vraag of ik ze dan misschien mag hebben omdat ik ze spaar voor mijn neefje.
maar dat vind ik alweer een heel ander verhaal dan met een heel leger de uitgang van de AH te blokkeren
Wij hebben hier een mega appie heijn en werkelijk, hier hebben we er geen last van, ik heb er nog nooit last van gehad ook.IKbenEllen schreef:Vjestagirl ik vraag me af in wat voor Tokkietown jij woont, ik woon in een van de grotere steden in Nederland en zulke toestanden nog NOOIT meegemaakt, doe toch al mijn boodschappen bij de AH![]()
Als er kinderen naar vragen zeg ik gewoon dat ik ze al voor iemand anders spaar, en dan is het goed. Echt nog nooit problemen mee gehad.
Ik zou toch wel zorgen dat mijn kind dat zou oprapen en die plaatjes kon hij mooi inleveren.
IKbenEllen schreef:Ik zou doorgaan voor de kindervrije AH
Mindim schreef:Tja, ik vind het niet de moeite om om zoiets futiels een mail te gaan sturen, ik heb wel wat beters te doen. De manager kent schijnbaar alle ouders en kinderen? Want hij weet te vertellen dat de ouders er geen boodschappen doen, dan zal dat wel een ieniemienie AH wezen, dat hij al zijn klanten en kroost kent. Dus de kinderen van de AH klant zijn braaf en lief en dooen niets maw?? Vind het een vreemd verhaal.
Kindertjes doen over het algemeen zelf geen boodschappen, meestal is er dan een ouder bij die de spullen waarbij ze niet kunnen, voor ze uit het schap pakt. De kinderen die zelf boodschappen doen, zijn vaak groot genoeg om overal bij te kunnen.