Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Anoniem1991 schreef:xXLiesjuhhXx
Slaapmedicatie vind ik helemaal geen raar idee. Werkt namelijk een beetje als een cirkeltje. Als je slecht slaapt, ben je gewoon veel prikkelbaarder en valt alles veel zwaarder.
Weet alleen niet precies hoe ik dat moet aanpakken... Mijn psychologe heeft ooit gezegt tegen mij dat ze geen medicatie mag voorschrijven, dus dat gaat niet. Meen me te herinneren dat je bij kruidvat ed. ook van dat soort pilletjes hebt, maar werken die? Iemand ervaringen of tips?![]()
Heb vanacht gelukkig kunnen slapen zonder nachtmerries ed. Was zo moe dat ik gewoon gelijk in slaap gevallen ben toen ik in bed lag.
Goed idee... maar om ze ook echt te gaan halen... is nog even wat anders.
) Maar om ze allemaal te lezen, kost wel even tijd ja.
ben niet zo geduldig, haha!
moest alleen maar lachen van de zenuwen en ik moest aan die krokodil van Peter Pan denken
http://www.youtube.com/watch?v=XNwhwwuR ... re=related
Of heb ik het dan mis?
Kan me daar wel een voorstelling bij maken in elk geval.

En nee, ik weet het...ze zal me niet op eten of iets in die richting. Maar ben gewoon zo bang dat ze iets heeft bedacht wat ik niet zie zitten. En dat ik dat dan tegen haar moet zeggen. En en en...dat Wil ik helemaal niet. Want ze is zo lief en geduldig, en ben zó blij dát ze iets bedacht heeft, ongeacht wat dat is.
Heb ik bewust niet in de beginpost gezet. Simpelweg omdat ik niet wist hoe...was allemaal nog Te Groot, Te Eng, Te gecompliceerd. Dan kwam het allemaal te dichtbij, te veel in één keer. Merk dat ik het nu al iets beter kan 'handelen'.
...vooral omdat ik dat zelf niet altijd zo voel...Zal ook nooit snel zeggen dat ik iets goed heb gedaan. Zelfs als ik vanmezelf weet dat ik wél iets goed gedaan heb, zal ik tegen iemand anders altijd zeggen: "Volgens mij heb ik het niet zo goed gedaan" Of dat er dingen beter konden. Iets in die richting. Zal nooit snel zeggen dat ik écht iets goed vind van mezelf. En dat is soms best wel...lastig.
We hebben geen woorden genoemd, maar op een geve moment zei ze dat ze 'het wist'. En te oordelen aan haar blik weet ze het ook. Niet precies Wat, maar wel over welk onderwerp. Is in elk geval al een (goed) begin! Ze reageerde ook heel lief, heel begripvol.
om iets te doen, geen energie hebben. En toen bij ik naar stal gegaan, lekker met het paard geknuffeld.
Hoop dat we binnenkort weer een keer afspreken. Geloof (hoop) dat ze me hierbij een beetje kan helpen...
.
.