@Limonade: een vriend van me is advocaat en met een brief bezig voor onze vrienden, dus daar wordt aan gewerkt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frozenstar schreef:Ook monteurs worden extern ingehuurd héDus zijn niet altijd KPN monteurs zoals veel mensen altijd denken
Vjestagirl schreef:De vodafone heeft hier vorige maand mij een rekening van €100 gepresenteerd, op een abbo van €11,25. Ik heb expres een laag abbo genomen omdat ik heel weinig bel en sms. In mijn telefoonrekening staan allemaal smsjes naar een nummer van een vriend van mij. Die stuur ik idd weleens een smsje, maar niet zo vaak als zij beweren (tot 15 per dag!). Hij zegt ook dat hij echt niet zoveel berichtjes van mij heeft gehad.
Dus ik de vodafone gebeld, "ja mevrouw, dan moet u bewijzen dat u niet zoveel heeft gesmst." Dus ik vragen hoe ik dat moet bewijzen? "ja, dat weet ik eigenlijk ook niet". Ze gaan er namelijk vanuit dat als je de info uit je telefoon haalt dat je er hoe dan ook mee geknoeit hebt en dat je dus liegt...
En op het dak van waar ik werk (bejaardentehuis) stond een zendmast van de KPN. Nu zijn onze bewoners nogal spiritueel ingesteld dus geloofden ze dat de straling slecht voor ze was, en het bejaardentehuis had besloten dat de zendmast van het dak af moest. Maar het contract van de KPN bleek zo opgesteld dat alleen de KPN op kon zeggen, en dat zij dus in de lengte van dagen vast zaten aan die mast. De rechter heeft uiteindelijk het contract ongeldig moeten verklaren, want met de KPN viel niet te praten.
Kriel schreef:Vjestagirl schreef:De vodafone heeft hier vorige maand mij een rekening van €100 gepresenteerd, op een abbo van €11,25. Ik heb expres een laag abbo genomen omdat ik heel weinig bel en sms. In mijn telefoonrekening staan allemaal smsjes naar een nummer van een vriend van mij. Die stuur ik idd weleens een smsje, maar niet zo vaak als zij beweren (tot 15 per dag!). Hij zegt ook dat hij echt niet zoveel berichtjes van mij heeft gehad.
Dus ik de vodafone gebeld, "ja mevrouw, dan moet u bewijzen dat u niet zoveel heeft gesmst." Dus ik vragen hoe ik dat moet bewijzen? "ja, dat weet ik eigenlijk ook niet". Ze gaan er namelijk vanuit dat als je de info uit je telefoon haalt dat je er hoe dan ook mee geknoeit hebt en dat je dus liegt...
En op het dak van waar ik werk (bejaardentehuis) stond een zendmast van de KPN. Nu zijn onze bewoners nogal spiritueel ingesteld dus geloofden ze dat de straling slecht voor ze was, en het bejaardentehuis had besloten dat de zendmast van het dak af moest. Maar het contract van de KPN bleek zo opgesteld dat alleen de KPN op kon zeggen, en dat zij dus in de lengte van dagen vast zaten aan die mast. De rechter heeft uiteindelijk het contract ongeldig moeten verklaren, want met de KPN viel niet te praten.
Goed he
Wie zou die contracten nu opstellen
Kriel schreef:Ik vind het kul.....
Diegene heeft alle mogelijkheden gehad om de ovk in te zien, wijzigingen voor te stellen enz.
En ten slotte hebben ze er zelf voor getekend.
Vjestagirl schreef:Kriel schreef:Ik vind het kul.....
Diegene heeft alle mogelijkheden gehad om de ovk in te zien, wijzigingen voor te stellen enz.
En ten slotte hebben ze er zelf voor getekend.
En dan nog mag je in je contact geen dingen zetten die tegen de wet zijn. En een van die dingen is dat een contract altijd door 2 partijen opgezegd mag worden. Pure bescherming van de 2de partij. Je mag geen contacten hebben waar mensen tot in lengte van dagen aan vast zitten. Simpel.
Ten tijde dat dat ding op het dak kwam waren er geen problemen mee, 10 jaar later wel. Dan moet je er onderuit kunnen. Dat konden ze nu ook, via de rechter...