Ik ben zooooo klaar met KPN!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 13:34

Ik heb zojuist een mail gestuurd naar de klantenterreur mail van Youp van t Hek := Niet dat dat wat uithaalt, maar vond t in elk geval grappig!

@Limonade: een vriend van me is advocaat en met een brief bezig voor onze vrienden, dus daar wordt aan gewerkt ;)

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 13:58

Heel herkenbaar. Ik kreeg een megahoge rekening nadat ik over was gegaan op een ander abbonement. Ik besloot de klantenservice te bellen. Ik moest 10 min wachten voor ik iemand aan de telefoon kreeg, ok kan gebeuren. Ik heb de situatie uitgelegd en demevrouw snapt het ook niet dus ze ging het navragen. Ze kwam terug met de mededeling dat ze het nog niet snapte maar dat ze het me toch uit ging proberen te leggen. Toen ik verder vroeg snapte ze het nog niet dus ging het weer navragen. Daarna herhaalde het verhaal zich. Inmiddels 40 min verder kreeg ik de melding dat het systeem eruit lag en ik later maar terug moest bellen. Ze konden mij niet terug bellen want daar deden ze niet aan.
Zucht geen stap verder. Ik besloot maar een mail te sturen, waarin ik 9 vragen stelde. Ik kreeg een mail teug met geen enkel antwoord... Ik mailde nog een keer met alle vragen puntsgewijs onder elkaar (dan kan je er toch niet omheen) en weer kreeg ik een reactie zonder antwoord. Zucht, nog een poging. Het antwoord nu? Bel de klantenservice maar...
Toen een klacht ingediend en een brief naar de directie met daarin de mededeling dat ze voor een bepaalde datum konden reageren. Niks gehoord dus een aangetekende brief erachter aangestuurd dat ze nog 10 dagen de tijd hadden om te reageren, anders zou ik de ontbinding van het contract vorderen. Nog niks gehoord, maar besloten dat ik het een paar dagen extra de tijd zou geven (ivm de problematiek bij de tnt)
Opeens viel er een brief in de bus met een nette uitleg, excuses en een aantal toezeggingen.

Natuurlijk was ik blij met het eindresultaat, maar dat het zoveel bloed, zweet en tranen moest kosten...

djuulsie

Re: Ik ben zooooo klaar met KPN!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 14:01

@Splashislief: ik vind het gewoon schandalig dat je zover moet gaan! maar ja, het geduld wat ik elke keer weer opbreng en de tijd die ze krijgen werkt blijkbaar ook niet. Zometeen is mn garantie verlopen en dan lachen zij het hardst....

maar goed, mn advocaat is ermee bezig!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 14:06

Het is ook schandalig :j
Ik hoop voor je dat je advocaat snel iets voor je kan betekenen!!

Freckles

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 14:10

Frozenstar schreef:
Ook monteurs worden extern ingehuurd hé :D Dus zijn niet altijd KPN monteurs zoals veel mensen altijd denken :j

Nee, maar veel zijn ook weer wel bij KPN in dienst ;) :D Daarnaast interesseert het mij geen biet of iemand extern is of niet, als je een bedrijf vertegenwoordigt spreek ik dat bedrijf aan op het gebeunhaas van een monteur, intern of extern. En is er wat mee gebeurd? Welneeeeee. Tuurlijk niet. Wat maakt die ene kant nou uit voor het o zo grote KPN :r[/quote]
Jammer dat je zo negatief bent over KPN! Juist als (ex) werknemer zou je moeten weten dat het echt niet allemaal fout gaat ;) Tuurlijk, waar mensen werken worden fouten gemaakt. En sommige collega's zijn inderdaad niet klant-vriendelijk. Maar ik zit er dan juist om die klant die de negatieve ervaring heeft gehad, te laten zien hoe wij bij ons wél met klanten om willen gaan. :)[/quote]
En wat gebeurt er dan met jou kom je als eerste op de schopstoel kpn denkt alleen in dollartekens

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 14:13

SplashIsLief schreef:
Het is ook schandalig :j
Ik hoop voor je dat je advocaat snel iets voor je kan betekenen!!

We gaan het zien! Ben erg benieuwd ;-)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 14:17

De vodafone heeft hier vorige maand mij een rekening van €100 gepresenteerd, op een abbo van €11,25. Ik heb expres een laag abbo genomen omdat ik heel weinig bel en sms. In mijn telefoonrekening staan allemaal smsjes naar een nummer van een vriend van mij. Die stuur ik idd weleens een smsje, maar niet zo vaak als zij beweren (tot 15 per dag!). Hij zegt ook dat hij echt niet zoveel berichtjes van mij heeft gehad.

Dus ik de vodafone gebeld, "ja mevrouw, dan moet u bewijzen dat u niet zoveel heeft gesmst." Dus ik vragen hoe ik dat moet bewijzen? "ja, dat weet ik eigenlijk ook niet". Ze gaan er namelijk vanuit dat als je de info uit je telefoon haalt dat je er hoe dan ook mee geknoeit hebt en dat je dus liegt...

En op het dak van waar ik werk (bejaardentehuis) stond een zendmast van de KPN. Nu zijn onze bewoners nogal spiritueel ingesteld dus geloofden ze dat de straling slecht voor ze was, en het bejaardentehuis had besloten dat de zendmast van het dak af moest. Maar het contract van de KPN bleek zo opgesteld dat alleen de KPN op kon zeggen, en dat zij dus in de lengte van dagen vast zaten aan die mast. De rechter heeft uiteindelijk het contract ongeldig moeten verklaren, want met de KPN viel niet te praten.

Vudress

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 14:44

Zij kunnen inderdaad nu niets doen. Het grote voordeel van KPN Business Center is dat ze veel sneller en gerichter actie kunnen ondernemen en ze er veel meer op gericht zijn om je daadwerkelijk te helpen i.p.v die Jan ... bij de telefoonwinkels die hun tijd uitzitten zonder enig benul van service. :x

Ik heb wel eens een probleem gehad met verzekering van een telefoon, een van die jongens daar heeft mijn verzekering zo aangepast dat ik ter plekke een nieuwe telefoon kreeg. Volgens mij worden telefoons altijd eerst opgestuurd naar Rijswijk en als het daar niet lukt wordt het pas verder gestuurd.

Overigens weten ze bij KPN heel goed dat hun klantenservice bar slecht is. Een klant van mij werkt bij KPN en erkent dat probleem ook.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 14:47

Mocht ik em terug krijgen en mn brief en klacht niks uithalen, dan wil ik het nog wel proberen!

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 17:48

Belachelijk zeg! Hoop dat de brief van je advocaat wat uithaalt!
Sterkte!

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 14:49

Vjestagirl schreef:
De vodafone heeft hier vorige maand mij een rekening van €100 gepresenteerd, op een abbo van €11,25. Ik heb expres een laag abbo genomen omdat ik heel weinig bel en sms. In mijn telefoonrekening staan allemaal smsjes naar een nummer van een vriend van mij. Die stuur ik idd weleens een smsje, maar niet zo vaak als zij beweren (tot 15 per dag!). Hij zegt ook dat hij echt niet zoveel berichtjes van mij heeft gehad.

Dus ik de vodafone gebeld, "ja mevrouw, dan moet u bewijzen dat u niet zoveel heeft gesmst." Dus ik vragen hoe ik dat moet bewijzen? "ja, dat weet ik eigenlijk ook niet". Ze gaan er namelijk vanuit dat als je de info uit je telefoon haalt dat je er hoe dan ook mee geknoeit hebt en dat je dus liegt...

En op het dak van waar ik werk (bejaardentehuis) stond een zendmast van de KPN. Nu zijn onze bewoners nogal spiritueel ingesteld dus geloofden ze dat de straling slecht voor ze was, en het bejaardentehuis had besloten dat de zendmast van het dak af moest. Maar het contract van de KPN bleek zo opgesteld dat alleen de KPN op kon zeggen, en dat zij dus in de lengte van dagen vast zaten aan die mast. De rechter heeft uiteindelijk het contract ongeldig moeten verklaren, want met de KPN viel niet te praten.

Goed he :P
Wie zou die contracten nu opstellen O:)

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 14:51

Je moet gewoon een paar keer je beklag doen op twitter met hashtag, bellen ze je vanzelf op :)) :)) :)) (serieus)

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-11 14:55

Heb geen twitter... ;(

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 14:56

Had vd week een gesprek met iemand, die heb ik door falen van de KPN op twitter leren 'kennen'. Toen we vd week een afspraak hadden vroeg ik hoe het was afgelopen met KPN, vertelde hij dus dat ze echt een paar keer hadden gebeld n.a.v. zijn twitterberichten, wat ze konden doen om het op te lossen en blabla. Leuk om te lezen dat ze daar écht mee bezig zijn.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-11 15:03

dan moet ik maar eens op twitter gaan denk ik... word een beetje moe van al die netwerksites...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:47

Kriel schreef:
Vjestagirl schreef:

Goed he :P
Wie zou die contracten nu opstellen O:)

De rechter heeft hem iig ongeldig verklaard, omdat een contract altijd door beide partijen opgezegd moet kunnen worden en anders niet bindend is.

Dus de KPN heeft dat ding binnen een week van het dak moeten halen, met een gigantische dwangsom voor iedere dag dat ze te laat waren.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:49

Ik vind het kul.....
Diegene heeft alle mogelijkheden gehad om de ovk in te zien, wijzigingen voor te stellen enz.
En ten slotte hebben ze er zelf voor getekend.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:52

Kriel schreef:
Ik vind het kul.....
Diegene heeft alle mogelijkheden gehad om de ovk in te zien, wijzigingen voor te stellen enz.

En dan nog mag je in je contact geen dingen zetten die tegen de wet zijn. En een van die dingen is dat een contract altijd door 2 partijen opgezegd mag worden. Pure bescherming van de 2de partij. Je mag geen contacten hebben waar mensen tot in lengte van dagen aan vast zitten. Simpel.

Ten tijde dat dat ding op het dak kwam waren er geen problemen mee, 10 jaar later wel. Dan moet je er onderuit kunnen. Dat konden ze nu ook, via de rechter...

Xhiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:55

je hebt ook nog van rabomobiel, die zit op het netwerk van kpn en is ook niet zo heel duur (prepaid 10 c/sms en 20c/bellen of 5 c/sms en 25c bellen) maar dat kan alleen maar als bij de rabobank zit.

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:55

Sorry ben beetje moe dus heb niet alles gelezen, maar KPN is VRÉSÉLIJK. Om m'n hele verhaal op te schrijven is nogal lang, maar het komt er op neer dat ik véél minder belminuten/smsjes heb dan afgesproken waardoor ik het nooit red. :( :(

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:57

Vjestagirl schreef:
Kriel schreef:
Ik vind het kul.....

En dan nog mag je in je contact geen dingen zetten die tegen de wet zijn. En een van die dingen is dat een contract altijd door 2 partijen opgezegd mag worden. Pure bescherming van de 2de partij. Je mag geen contacten hebben waar mensen tot in lengte van dagen aan vast zitten. Simpel.

Ten tijde dat dat ding op het dak kwam waren er geen problemen mee, 10 jaar later wel. Dan moet je er onderuit kunnen. Dat konden ze nu ook, via de rechter...

IK denk niet dat dit verhaal helemaal klopt ;)
Waar stond dat ding? Mag ook per PB uiteraard.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-11 12:36

Ik wacht nog even met helemaal uit mn dak gaan... MAAAAAAAAR kreeg net een telefoontje dat ik EINDELIJK een nieuwe telefoon krijg! Ik kan kiezen uit de volgende telefoons":

Nokia N97 Mini (wit)
HTC Desire (Brown)
Blackberry Bold 9780 (bij deze keuze moet wel uw databundel aangepast worden)
HTC 7 Trophy (zwart)
Nokia C7

Maar wil eigenlijk BB torch of samsumg galaxy S. dus nog even vragen hoe dat dan gaat?

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 12:39

De HTC Desire of de BB bold of Nokia C7 zou ik voor gaan...
Maar als je de galaxy kan krijgen *Vermoedelijk met bijbetaling is namelijk een duurder toestel zou ik daar voor gaan denk ik.....

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 12:47

pffft. wel grappig dat ik dit verhaal hier lees, aangezien ik al maanden hetzelfde gekloot heb met mn telefoon. :+ Alleen durf ik hem niet op te sturen, omdat ik dan een tijd zonder mn telefoon zit, terwijl ik gewoon bang ben dat dit een superslecht toestel is (Ja, ik heb ook de HTC Touch Pro 2). Na jou verhaal twijfel ik nu nog of ik hem wel of niet het beste kan gaan opsturen.. :+

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-11 15:17

Zou hem zeker opsturen! echt doen! heb je (of een vriendin ofzo) een andere die je tijdelijk even kan lenen?

Heb net gebeld met de klantenservice en ik krijg nu de Samsung Galaxy S gratis. Het bedrag dat boven de nieuwwaarde van mijn HTC zat krijg ik cadeau, omdat ik mn telefoon niet heb kunnen gebruiken. Ze sturen hem vandaag op, dus zou em morgen moeten hebben!