Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:Ik vind het trouwens wel leuk te lezen dat er zoveel mensen positief tegenover staan en het interessant en boeiend vinden! Volgens mij was dat hier op bokt dat ik ooit eens een paardenstaart verkocht (ja, met de huid van de staartwortel er ook nog aan) en dat ik een heel boel pennys in mijn topic kreeg die het walgelijk en vreselijk vonden![]()
Tancreda4 schreef:Ik vind het trouwens wel leuk te lezen dat er zoveel mensen positief tegenover staan en het interessant en boeiend vinden! Volgens mij was dat hier op bokt dat ik ooit eens een paardenstaart verkocht (ja, met de huid van de staartwortel er ook nog aan) en dat ik een heel boel pennys in mijn topic kreeg die het walgelijk en vreselijk vonden![]()
Isegrim schreef:Madenkwekerij?Die lijken me héél makkelijk te kweken, of is er ook een fokbeleid?
Ik zou 'm nog een poosje in de bleek gooien ofzo...
Naskapower schreef:Ik heb hier twee kiezen van dieren liggen. Een is een kies van een jaarlingen met een scheef mondje die eruit was gegroeit (sorry voor m'n onduidelijke uitleg) en een is gevonden tijdens het wandelen rond het meer Busloo, weet niet wat voor beest dat heeft verloren maar het was wel een grazer.
ontoppic: schedel lijkt mij erg gaaf, geen idee hoe je zoiets moet schoonmaken