Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fien__ schreef:wahaha arme kerel
Amburtjoz schreef:Die beste jongen kwam destijds voor de eerste keer bij ons mee-eten, waarop mijn vader uiterst vriendelijk aan hem vraagt wat hij voor werk had etcetera. Kreeg het heerlijke antwoord terug dat hij een hele verantwoordelijke baan had bij de AH (dan gaat er toch wat komen denk je), hij was namelijk een soort hoofd-vakkenvuller.. Heb mn vader aangekeken en toen wisten we genoeg. Later is hij bij een bar gaan werken en sindsdien gebombardeerd tot "Chef-Sinas"
_Bonte_ schreef:Een lieve / vreemde blunder van mijn ex
We gingen valentijn vieren ... bij zijn thuis. Heel gezellig en wel, ik verheugde me erop .
De blunder : zijn ouders en zus zaten nog geen 4 meter verder tv te kijken ...
Het was in 1 grote eet / woonruimte waar we zaten ...
dag romantiek![]()
Lolleke schreef:Haha, wat een verhalen hier zeg. Zit met een grimas om mn mond te lezen.
Heb ook nog wel een blunder, zij het niet mijn ex maar huidige vent.
Zo'n jaar geleden waren we een beetje aan het stoeien. Uiteindelijk zat ik boven op hem en hij lag op zijn buik.
Net toen ik met mijn hoofd naar beneden wilde gaan om hem lieftallig een kus te geven riep hij "Nee!!" en vloog met volle vaart met zijn hoofd omhoog. (dacht dat ik weer ging kietelen)
Heb die nacht sterretjes gezien en het was even zwart voor m'n ogen.
Gevolg: Neus die 2x zo dik was, doktersbezoek, röntgenfoto's en kraakbeen dat niet meer zo was als het hoorde...kortom vriendlief had m'n neus gebroken.
Of het nog niet genoeg was, 2 weken later het was net weer wat rustig en niet meer zo dik... midden in zijn slaap draait hij zich om als een lompe hark en vang ik een arm vol op mijn neus. Het achtervolgt hem tot op de dag van vandaag