Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MJ__

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-11 21:23

wahaha arme kerel _O-

ShiningStar1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 21:27

Mijn ex heeft ook een blunder begaan.
We waren op het feest van zijn moeder. Het was al vrij laat en hij vrij zat.
En hij wou dus ... op een gegeven moment moest ie naar toilet en wou hij dus in zijn blootje naar de toilet..
Maar een man met zin heeft een je weet wel. Ik zeg euhm? Zou je geen onderbroek aandoen? En hij vroeg doodleuk waarom? Ik zei: omdat je niet thuis bent en het zo geen zicht is om naar de toilet te gaan.

En s'morgens zei hij: Hé hoe komt het dat ik hier naakt op bed lig?? Ja meneer wist dus niets meer, maar was wel bezorgt want hij vroeg meteen: ik heb toch niks verkeerd gedaan hé :=

concetto

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 21:28

Fien__ schreef:
wahaha arme kerel _O-

Ja en het was bijna een jaar mijn ex en ben daarna met hem getrouwd, en ik heb nu 2 kids met hem!
Maar je snapt wel dat op de bruiloft van mijn moeder uit nog een heel pinnig gedicht kwam met alle blunders erin!
Tja toen was het pas een arme kerel want ik en de rest van de zaal kwamen werkelijk niet meer bij!!

xGaab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 21:34

Wat een geweldig topic! MIjn ex heeft echt grote blunder maar hij is wel leuk! Hij wilde bij ons naar de wc. Maar hij liep in plaatst van naar de wc, de slaap kamer van mijn broer in. Wil daar heel vrolijk zijn broek naar beneden trekken, maar kwam er achter dat hij toch niet op de wc zit!

Ik heb me kapot gelachen!

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 21:36

:(:) Een lieve / vreemde blunder van mijn ex

We gingen valentijn vieren ... bij zijn thuis. Heel gezellig en wel, ik verheugde me erop .
De blunder : zijn ouders en zus zaten nog geen 4 meter verder tv te kijken ...
Het was in 1 grote eet / woonruimte waar we zaten ...

dag romantiek :') :evaw:

concetto

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 21:40

Liefde is geen romantiek, als de room eraf is blijf je zitten met het antiek...
Tja domme uitspraak van weer een andere ex...

SunNDLM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 21:44

kyraliam schreef:
Liefde is geen romantiek, als de room eraf is blijf je zitten met het antiek...
Tja domme uitspraak van weer een andere ex...

Hahaha! *stomme smileys doen het niet*

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 21:48

Die beste jongen kwam destijds voor de eerste keer bij ons mee-eten, waarop mijn vader uiterst vriendelijk aan hem vraagt wat hij voor werk had etcetera. Kreeg het heerlijke antwoord terug dat hij een hele verantwoordelijke baan had bij de AH (dan gaat er toch wat komen denk je), hij was namelijk een soort hoofd-vakkenvuller.. Heb mn vader aangekeken en toen wisten we genoeg. Later is hij bij een bar gaan werken en sindsdien gebombardeerd tot "Chef-Sinas" :(:)

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-11 21:52

Amburtjoz schreef:
Die beste jongen kwam destijds voor de eerste keer bij ons mee-eten, waarop mijn vader uiterst vriendelijk aan hem vraagt wat hij voor werk had etcetera. Kreeg het heerlijke antwoord terug dat hij een hele verantwoordelijke baan had bij de AH (dan gaat er toch wat komen denk je), hij was namelijk een soort hoofd-vakkenvuller.. Heb mn vader aangekeken en toen wisten we genoeg. Later is hij bij een bar gaan werken en sindsdien gebombardeerd tot "Chef-Sinas" :(:)

Een hoofd-vakkenvuller _O-

Mirrrriii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 21:53

Nou ik heb er toch nog een, al is het ook niet echt een blunder.

2 jaar terug ging ik voor een beste tijd op stage en dus van huis weg.
Zou hem daardoor een lange tijd niet zien.

Een tijdje voor ik weg ging is hij een paar dagen op pad geweest, en toen heb ik een briefje voor hem geschreven en in zn tas gedaan.
Zo wou hij dat dus ook bij mij doen.

Ik aangekomen op mn stage adres vond die brief in mijn tas.
Had hij een best wel leuke brief geschreven, eindigd hij de brief met:
Met vriendelijke groeten "naam''

Nou dat vond ik toch wel even een afknapper op dat moment ;)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 21:56

Oooh "met vriendelijke groeten".. :')
En de broekenpoeper van 26, briljant gewoon.

Die vreemdgaande gasten noem ik geen blunders, nouja, misschien zijzelf maar het hele gebeuren, nee.. :+

Ga zo door, dit topic is briljant. _O-

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 21:59

_Bonte_ schreef:
:(:) Een lieve / vreemde blunder van mijn ex

We gingen valentijn vieren ... bij zijn thuis. Heel gezellig en wel, ik verheugde me erop .
De blunder : zijn ouders en zus zaten nog geen 4 meter verder tv te kijken ...
Het was in 1 grote eet / woonruimte waar we zaten ...

dag romantiek :') :evaw:

Oh, die doet me denken aan een "valentijnsdate" van me ooit :D .

Zonder te lang uit te weiden, jongen in kwestie was stapelverliefd op mij, maar ik had alleen maar medelijden met hem en daarom had ik maar ja gezegd, met wel duidelijk erbij dat ik (nog) geen gevoelens voor hem had maar wel eens een date wilde, je weet maar nooit...

Hij kwam me thuis uithalen terwijl zijn zus en vriend de auto bestuurde, we hadden immers beide nog geen rijbewijs. Toen ik bij zijn huis aankwam, werd ik daar bijna ontvangen alsof ik de pas aangetrouwde schoonddochter/zus was en we al een koppel waren. Terwijl ik hem niet eens leuk vond.
Hij wilde als date naar de film...geen probleem...maar het was maar goed dat ik er geen crush op had, want wist ik veel dat zijn zus en diens vriend gezellig mee zouden gaan. Onze "valentijnsdate", was dus een date waar ik naast hem zat, en de zetels achter ons (ja achter ons ook nog eens, niet naast :Y) )zijn grote zus en diens vriendje.
Na de film vroeg hij of ik nog wat wilde gaan drinken in de lokale bar...zaten zijn ouders daar en heb ik daar weer een hele avond bij moeten zitten.

's anderendaags vroeg hij dan ook nog eens aan mij op msn... "en, wat vond je van mijn ouders?" }:0 Wat moet ik daar nu op antwoorden. Ik heb hem daarna maar verteld dat ik een toekomst helaas niet zo zag gebeuren tussen ons :D .

ShiningStar1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 22:02

Een ex heeft ooit gezegd dat hij zijn gsm kwijt was en ik had er dus een paar dagen niks van gehoord en op een dag gewoon naar hem toe gegaan, alles normaal zei hij ja ik ben mijn gsm kwijt, maar hij wou er niet naar zoeken.

Viel wel tegen dat mijn beste vriendin hem ook kent, en hij zat wel met haar en zijn ex te sturen, terwijl hij tegen mij had gezegd dat zijn gsm kwijt was. Een paar dagen later kreeg ik een sms van hem: we kunnen beter vrienden blijven want het is allemaal nog al snel gegaan. Dus ik vroeg: dat van je gsm was niet waar dan? Jawel zei hij, hij lag in de koffer van de auto en ik dacht hm waarom kan je dan wel met mijn beste vriendin en je ex sturen? :j Rare jongen hoor :p.

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 22:04

haha voor je verkeert ineen aan de familie voorgesteld ... wat een blunder

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 22:08

ooh wat een geniaal topic :')

ik heb wel een ex gehad, die op kickboks zat jaaaaahaaa, en toen die mij zn ooohzo stoere trappen wou laten zien, en sprong knalde die keihard tegen zijn schuine plafond aan, nou echt ik heb een half uur in de slappe lach gelegen :oo

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 22:36

Hahaha sommige verhalen zijn echt geweldig! Die gast die in zijn broek gepoept had ook _O- Ik ben blij dat ik een ex heb die ontzettend lief was en niet van die rare blunders heeft gemaakt := Oké, hij heeft wel met een ander gezoend en daarna heb ik het ook uitgemaakt maar gelukkig is het niet zo banketstaaf gegaan als bij verhalen van andere Bokkers, sommige verhalen zijn echt hard :oo

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 22:54

Dat verhaal van die broekenpoeperd doet me toch een beetje aan mijn vriend denken!
We waren op vakantie, en op de laatste dag van de vakantie vlogen we pas laat weer naar huis.
Dus de hele dag nog in de hitte gelopen, en de koffers stonden in de lobby van het hotel een beste lobby was het ook!!
Blijkbaar had meneer nogal last gehad van een zweetreet en pakt een schone onderbroek uit zijn koffer trekt zo alles van zijn reet om die schone onderbroek aan te doen! En dat in een hoekje van een super luxe hotel! Echt ik heb me bescheurd van het lachen!
En ja ik ben ook zo lief geweest om met mijn vest z'n boeltje te bedekken!

Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 22:57

geweldige verhalen zeg :=

Only_Kiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 23:05

Ge-ni-aal,

Echt waar :')

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 23:19

Haha, wat een verhalen hier zeg. Zit met een grimas om mn mond te lezen.
Heb ook nog wel een blunder, zij het niet mijn ex maar huidige vent.

Zo'n jaar geleden waren we een beetje aan het stoeien. Uiteindelijk zat ik boven op hem en hij lag op zijn buik.
Net toen ik met mijn hoofd naar beneden wilde gaan om hem lieftallig een kus te geven riep hij "Nee!!" en vloog met volle vaart met zijn hoofd omhoog. (dacht dat ik weer ging kietelen)
Heb die nacht sterretjes gezien en het was even zwart voor m'n ogen.
Gevolg: Neus die 2x zo dik was, doktersbezoek, röntgenfoto's en kraakbeen dat niet meer zo was als het hoorde...kortom vriendlief had m'n neus gebroken.
Of het nog niet genoeg was, 2 weken later het was net weer wat rustig en niet meer zo dik... midden in zijn slaap draait hij zich om als een lompe hark en vang ik een arm vol op mijn neus. Het achtervolgt hem tot op de dag van vandaag :+

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 23:20

Nou ts ik hoop niet dat jij zelf naaktfotos heb laten maken want je weet waar ze belanden ;)

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 23:32

Hahahha, die poepjongen :)) :)) :))

Sommige verhalen schrik ik wel van, het zal je maar gebeuren... Rotzakken.

Heb geen ex, dus ook geen blunders.

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 23:37

Wat een geweldige blunders komen er voorbij :')

Ik was een x aan het stoeien met mijn exscharrel, hij sloeg toen verongeluk op mijn slaap dus ik ging nokkie omdat die best wel hard was :')
Hij helemaal in paniek en is toen flauwgevallen toen ik net weer bij was..
Ik heb toen echt vreselijk gelachen _O-

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 00:02

Lolleke schreef:
Haha, wat een verhalen hier zeg. Zit met een grimas om mn mond te lezen.
Heb ook nog wel een blunder, zij het niet mijn ex maar huidige vent.

Zo'n jaar geleden waren we een beetje aan het stoeien. Uiteindelijk zat ik boven op hem en hij lag op zijn buik.
Net toen ik met mijn hoofd naar beneden wilde gaan om hem lieftallig een kus te geven riep hij "Nee!!" en vloog met volle vaart met zijn hoofd omhoog. (dacht dat ik weer ging kietelen)
Heb die nacht sterretjes gezien en het was even zwart voor m'n ogen.
Gevolg: Neus die 2x zo dik was, doktersbezoek, röntgenfoto's en kraakbeen dat niet meer zo was als het hoorde...kortom vriendlief had m'n neus gebroken.
Of het nog niet genoeg was, 2 weken later het was net weer wat rustig en niet meer zo dik... midden in zijn slaap draait hij zich om als een lompe hark en vang ik een arm vol op mijn neus. Het achtervolgt hem tot op de dag van vandaag :+

OMG!!! Ik was echt super down, maar dit vrolijkte me weer helemaal op :D Ge-wel-dig!!! Hoe kom je er op :j

Ik moest van mijn doctor te horen krijgen dat ik een SOA had, welke ik weer van (nu) ex-lief had gekregen en die daarvoor eerst vreemd moest zijn gegaan. En dat ook nog eens in mijn zwangerschap had geflikt.... :(

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 00:10

Dat is helemaal erg JesseAndHope