wat ik helaas ook niet terug kon sturen.... dus heb het toen toch mr gegeven 
en shirtjes die ik haat door de stof!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loesje88 schreef:Autootje, in goed vertrouwen overgenomen van stalgenoot, bleek na 3 dagen dusdanig veel roest aan het carosserie te hebben dat hij nooit de APK door gaat komen
boeflover schreef:MarJon schreef:Mijn Samsung Star Qwerty is ook echt een miskoop geweest.
bij mij ook! speciaal díe gekozen want die was het kleinste en past dus gemakkelijk in mn paardrijbroek e.d. echter nog nooit zoveel spijt gehad van een telefoon! klereding gaat om de haveklap van zn 'blokkering' af en gaat dan jan en alleman bellen.. knopjes blijven hangen of slaat ie over bij het sms'en. echt heel erg irritant, en het ergste; ik heb er een abbo van 2 jaar bij genomen
ga hem maar op bokt of marktplaats zetten dan kan ik van het geld een nieuwe 2ehandse kopen, die wel goed ligt. Tammy_ schreef:een knight rider dressuurzadel, bleek na een halfjaar al niet meer te passen doordat m'n poown zo gegroeid was in bespieringga hem maar op bokt of marktplaats zetten dan kan ik van het geld een nieuwe 2ehandse kopen, die wel goed ligt.
Vreselijk ding, gelukkig wel weer snel doorverkocht.

er zijn ook vlekken die er niet meer uitgaan