Maar het is echt niet wat het lijkt.. :')

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 00:15

WendyK schreef:
Je tas in een bagagekar voor op de boot naar Terschelling drukken, terwijl je dat doet begint er in de tas iets flink te zoemen en te trillen. Het was echt een ladyshave! :+

Dat heb ik ook eens gehad ja! Ik ging in mei met m'n vriend naar Mallorca en toen ik m'n koffer van de bagageband pakte, dacht ik: goh, het lijkt wel of ie trilt. Zal ik me wel verbeeld hebben, was waarschijnlijk de bagageband. Maar toen ik 'm oppakte, voelde ik 't weer. En toen kwam de gedachte bij mij op dat het wel eens m'n ladyshave zou kunnen zijn.. Ja dus. Sta je daar in een drukte hal je koffer half uit te pakken om je ladyshave uit te zetten. M'n vriend had 't niet meer. :+ Hij zei: 'Die bagagemensen zullen ook wel gedacht hebben toen ze je koffer pakten!'

winnietje3

Re: Maar het is echt niet wat het lijkt.. :')

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 09:22

Deze is niet zo grappig maar wel een beetje dom
Ik kans soms een beetje dromerig zijn en niet opletten, had op school eten gehaald bij de kantine en ik liep zo voorbij die kassameneer.. Was er ff niet bij.
Ja beetje raar om dan uit te leggen dat je echt niet met opzet niet ging betalen :? :P

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 11:28

Heb ik laatst in de supermarkt gehad, legde een fles schoonmaakspul van 5 l onder de kar, waar je ook een krat bier kwijt kan, en vergat die natuurlijk op de band te zetten.
Hoor je zo heel droog: mevrouw, zou u die bidon ook nog willen afrekenen?
En hups kop als een boei!

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 16:41

MieLo schreef:
Cayenne schreef:
Goed, het is geen blunder van mezelf maar heb me wel bescheurd van het lachen toen mijn moeder het vertelde _O- Hij past erg goed in dit topic denk ik :D

Mijn mams werkte part-time bij de thuiszorg, en maakte bij oudere mensen schoon in huis.
Afijn, op een goeie dag komt mams bij een oudere vrouw en moet op de slaapkamer het beddengoed verschonen, tot mams haar oog valt op een vibrator op het nachtkastje :oo :wow:

Mams was even verbijsterd, maar besloot niets te zeggen. Ze wist ook niet wat ze er mee aan moest :')
Nou ja, een week later moest ze weer bij dezelfde vrouw zijn, en stond de vibrator er nog steeds. Deze keer was de dochter van de vrouw toevallig ook aanwezig, dus mams heeft de dochter toen aangesproken en op de vibrator gewezen. Mijn moeder heeft er voor de rest geen moeite mee, maar het stond er nogal open en bloot zeg maar :+ :D

De dochter schrok zich een ongeluk en vroeg aan haar moeder of ze wel wist wat het was.
Oude vrouw: "ja, een massagestick!" :j
mams + dochter: "massagestick?"
Oude vrouw: "ja! Ik heb de laatste tijd enorme last van mijn nek, en achterin een of andere kledingcatalogus stond dit als massagestick, en hij is prima om mijn nek mee te masseren!"

:= *Mams + dochter proberen zich in te houden*

Uiteindelijk hebben ze haar maar duidelijk gemaakt dat dit niet zomaar een massagestick is, en dat het ook voor andere doeleinden kan worden gebruikt :D
Oude vrouw: "OH! Nu snap ik gelijk waarom ze me bij de Kruidvat zo raar aankeken!"
Mams + dochter: :? raar aankeken bij de Kruidvat? Wat bedoel je?"
Oude vrouw: "Ja, op een gegeven moment is ie ermee gestopt omdat de batterijen op waren, dus toen heb ik hem in de rollator meegenomen naar de drogisterij zodat ze er nieuwe batterijen voor me in konden stoppen. Ze keken me alleen zo raar aan :o? :o?"

*Mams + dochter van vrouw bescheuren het inmiddels* _O-

:)) Ik had hier zo graag bij willen zijn :') Ik deed het in m'n broek toen m'n moeder dit vertelde _O-
Ik had zo graag die mensen van de Kruidvat willen zien toen ze de vibrator op de toonbank legde :))

hahaha geweldig := mijn moeder kwam jaren geleden ook aan met dat verhaal :') maar die vrouw had hem in de vensterbank staan :')

Ik ken het verhaal ook al jaren :+
Ook de vensterbank-versie :=
Maar hij blijft leuk :j _O-

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 17:05

hahahahahaa, zodra mij iets te binnen schiet, vertel ik t, zal ook wel genoeg zijn :+

renske_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 20:17

Ik moet elke ochtend voor school onze pony's voeren, en nu met die vorst moet ik ze met emmers water geven. Bij de shetlanders hangt er wel zo'n beugel aan de muur waar ik de emmer dan in hang. Maar deze moet ik dan eerst over de muur heen tillen. Laatst ging het een beetje mis en was mijn ene broekspijp vanaf mijn kruis tot mijn knie nat :+ Maar ik was al laat, dus snel regenbroek aan(het sneeuwde) en op de fiets. Aangekomen op school, regenbroek uit, k*t :+ toen heb ik maar snel stiekem een hand sneeuw gepakt en mijn hele broek nat gemaakt. Maar gewoon gezegt dat ik geen regenbroek had :+ Toch wel een paar vreemde blikken richting mijn broek gehad :o

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 20:26

Ik ging naar mijn verzorgpony en kwam een goede vriend tegen.. ff gepraat naar verzorgpony geweest.
Toen ik thuis kwam meteen naar de wc want ik moest zó nodig :*
Vergeten mijn gulp van mijn paardrijbroek dicht te doen en toen kwam ik heel vrolijk de kamer binnen:
"Pap, ik zag Q nog! heb ff met hem gepraat."
Mijn pa:
"Jha.... ik zie het." (raar kijkende naar mijn open gulp)

Maar ik had dus écht niet gedaan wat hij dacht :o

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 20:43

Oh nog eentje die me te binnen schiet ,

Ik was op de manege,en mijn paardje stond in het midden van de gang aan haar stal gebonden omdat de wasplaatsten allemaal bezet waren.
Toen er een vrouw die haar paard daar ook had staan langsliep,zei ik om aardig te doen ''oh wacht even,ik duuw joyce even tegen haar stal aan,anders kan je er natuurlijk niet langs :D'

die vrouw liep vet beledigd weg,
en pas na veel nadenken kwam ik erachter dat ze het waarschijnlijk opgevat had als dat ze veel te dik was om er zo langs te kunnen.

Ik heb er nooit nog iets over durven zeggen :')

renske_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 21:10

Fien__ schreef:
Oh nog eentje die me te binnen schiet ,

Ik was op de manege,en mijn paardje stond in het midden van de gang aan haar stal gebonden omdat de wasplaatsten allemaal bezet waren.
Toen er een vrouw die haar paard daar ook had staan langsliep,zei ik om aardig te doen ''oh wacht even,ik duuw joyce even tegen haar stal aan,anders kan je er natuurlijk niet langs :D'

die vrouw liep vet beledigd weg,
en pas na veel nadenken kwam ik erachter dat ze het waarschijnlijk opgevat had als dat ze veel te dik was om er zo langs te kunnen.

Ik heb er nooit nog iets over durven zeggen :')

haha ik moest ook even nadenken, ik dacht: "dus?" haha hij is wel goed :P

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 21:16

Toen ik nog een heel klein meisje was had mijn vader mij perongeluk een blauw oog geslagen.Echt geheel perongeluk.
Hij pakte de stofzuigerslang en die week uit zo tegen mijn oog aan.
Op school kreeg ik uiteraard de vraag hoe dat kwam en ik zei heel eerlijk dat mijn vader dat gedaan had.Maar niet verteld dat het door de slang kwam.
Al gauw dacht de juf dus dat mijn vader mij een blauw oog geslagen had.Dus vaders werd op het matje geroepen.Probeer dat dan maar eens recht te draaien.
Hij heeft moeten praten als brugman om haar wijs te maken dat niet zijn vuist dat gedaan had maar de stofzuigerslag.
Weet nog goed dat mijn vader me heel vriendelijk bedankt heeft. :o

Ook nog iets van jaren terug.
Op een dag kwam een vriendinnetje spelen bij mij en die had een hamster.Nou had ik er ook 1tje en zij wou hem wel even zien.
Helaas bleek de hamster het op die dag ineens niet meer te doen.Heb haar moeten vertellen dat hij al een tijdje ziek was en verkouden en dat hij daarom was overleden want kon niet zeggen dat ze niet zo oud zouden worden aangezien ze helemaal gesteld was op haar hammie.(leugentje om bestwil dus ;) ) Was dus ook niet wat het moest zijn.
Arm hamstertje was gewoon oud ipv ziek hihihi.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 21:36

WendyK schreef:
Je tas in een bagagekar voor op de boot naar Terschelling drukken, terwijl je dat doet begint er in de tas iets flink te zoemen en te trillen. Het was echt een ladyshave! :+

een vriendinnetje op school had ook iets beschamends: haar vriendje had voor de gein een vibrator in haar koffer gedaan met een briefje erop 'voor als je me mist'. Leg DAT uit op schoolreis met allemaal pubers :oo

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 22:17

Ik heb vroeger ook ooit iets nogal leuks geroepen..
we waren op vakantie en stonden met ons tentje op een mini camping.
ik wou niet uit de speeltuin komen en toen mijn vader naar mij toe liep, schreeuwde ik loei hard; nee papa je gaat me niet weer inelkaar slaan!!

terwijl hij me nog nooit had geslagen, maarja probeer dat maar eens uit te leggen, iedereen had het ook gehoord omdat het zo'n klein campingtje was.
oeps shame on me!

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 01:56

Toen ik een jaar of 18 was lag ik met mijn vriendje op bed tv te kijken. De afstandsbediening viel toen tussen het bed en de muur. Mijn vriend kon hem niet pakken, want zijn vingers waren te dik. Dus ik probeerde hem te pakken. Ik voelde hem wel, maar kon hem net niet pakken, dan glipte hij steeds weg. We waren daar een beetje mee aan het klungelen en zijn moeder stond op de overloop de was te doen. Ik wilde hem toen opzij duwen, om hem naast het bed te kunnen schuiven. Roept mijn vriend: probeer hem gewoon omhoog te trekken. Dus ik zeg: Ik zit er toch al aan trekken, maar ik krijg hem gewoon niet omhoog....

Horen we ineens naast ons op de overloop iets vallen en een lange stilte... En daarna liep die moeder naar beneden. We hadden het eerst nog niet door, totdat ik besefte wat die moeder wel niet moest denken... Echt heel genant.

ano0uk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 02:10

dutchy_ schreef:
Toen ik een jaar of 18 was lag ik met mijn vriendje op bed tv te kijken. De afstandsbediening viel toen tussen het bed en de muur. Mijn vriend kon hem niet pakken, want zijn vingers waren te dik. Dus ik probeerde hem te pakken. Ik voelde hem wel, maar kon hem net niet pakken, dan glipte hij steeds weg. We waren daar een beetje mee aan het klungelen en zijn moeder stond op de overloop de was te doen. Ik wilde hem toen opzij duwen, om hem naast het bed te kunnen schuiven. Roept mijn vriend: probeer hem gewoon omhoog te trekken. Dus ik zeg: Ik zit er toch al aan trekken, maar ik krijg hem gewoon niet omhoog....

Horen we ineens naast ons op de overloop iets vallen en een lange stilte... En daarna liep die moeder naar beneden. We hadden het eerst nog niet door, totdat ik besefte wat die moeder wel niet moest denken... Echt heel genant.

Hahaha!! Wat een verhalen :D

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 02:16

Een vriendin haar broer en zijn vriendin hebben een kindje met het syndroom van Down, sinds zij in de efetling zijn geweest is het kindje helemaal gek van trollen. Dus zij gingen boodschappen doen en zette het kindje voor een trollenfilm. Onder het boodschappen belt het kindje hun op:'ik heb een trol gezien! Kom hier heen!' Ouders dachten, het zal wel. Later belt hij weer. 'Ik heb nu een trol in huis! Kom nou, kom nou!' Ouders dachten weer, hij heeft het uit de film oid. Toen hij voor de 3e keer belde en zei: 'Ik heb de trol nu opgesloten! Kom nu gahaauw!' zijn ze toch naar huis gegaan.
Bleek hij een liliputer met een collectebus dus langs de deuren kwam in de WC hebben opgesloten.
Ik zou me doodschrikken! :=

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 02:28

Wahahaha jillie :')
Wat zei die collectant dan? _O-

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 02:37

jillie1994 schreef:
Een vriendin haar broer en zijn vriendin hebben een kindje met het syndroom van Down, sinds zij in de efetling zijn geweest is het kindje helemaal gek van trollen. Dus zij gingen boodschappen doen en zette het kindje voor een trollenfilm. Onder het boodschappen belt het kindje hun op:'ik heb een trol gezien! Kom hier heen!' Ouders dachten, het zal wel. Later belt hij weer. 'Ik heb nu een trol in huis! Kom nou, kom nou!' Ouders dachten weer, hij heeft het uit de film oid. Toen hij voor de 3e keer belde en zei: 'Ik heb de trol nu opgesloten! Kom nu gahaauw!' zijn ze toch naar huis gegaan.
Bleek hij een liliputer met een collectebus dus langs de deuren kwam in de WC hebben opgesloten.

Heb helemaal stuk gelegen bij dat verhaal! {:)

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 02:38

jillie1994 schreef:

Dat verhaal ken ik!
Is dat niet op het nieuws geweest ofzo, haha weet niet waarom hem me zo bekend voor komt..

Ik zou me ook helemaal dood schrikken, denk je even rustig met je collectebus rond te lopen. :Y)

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 02:48

Ja komt mij ook bekend voor, dat verhaal over die liliputter! :+ Hmmm, denkdenkdenk..

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 02:50

Hhahahaha arme liliputtert XD

NogSteedsGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 02:55

Zeggen dat je het steenkoud had schijnt ook niet geloofwaardig over te komen als je samen met een jongen in een 1 persoonsbed duikt. Zelfs niet als je je eigen full body condom (a.k.a. slaapzak) aan hebt. Was gewoon echt omdat we het allebei steenkoud hadden, niemand gelooft ons alleen.

21deees

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 03:31

Wat een geweldige verhalen..

Mijn opa had een keer met oud&nieuw een domme actie..
Voor middennacht schoor hij de doe helft van sn snor af en zei tegen mn oma en de buren die dr waren van "zo en de rest doe ik volgend jaar wel" met dus als bedoeling om dit net na 12 uur te doen..
Mja de lieve man had een paar biertjes op en dus niet meer aan die snor gedacht..
Hij na 12 uur dus lekker de straat op en by de buren naar binnen gestapt.. Begonnen dr een paar man toch wel even te lachen en hij had eerst nog niets door.. Tot iemand hem even een spiegel voor hield.. Haha hij snel naar huis en even de rest eraf gehaald :D :+

jesterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 03:40

Tegenover de school geparkeerd, met mijn vriendje van destijds, in de pauze een tijdje muziek luisteren, ik buk naar voren, en heb de radio ingesteld op zenders...

Loop de school in, komen 2 vriendinnen naar me toe, wat ik in hemelsnaam in de auto aan het doen was!
Mijn hoofd was blijkbaar vanuit de school niet te zien, en de jongen zittend wel..

Daarna geef ik hem een kus, en kom uit de auto..

Ra ra waar leek dat op dan... :+

En ik heb de werkelijk nog jaren aan moeten horen.. :o

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 10:55

Elin_ schreef:
jillie1994 schreef:

Heb helemaal stuk gelegen bij dat verhaal! {:)

Ik ook _O-

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 11:13

De vriend van m'n zusje heeft een tijdje geleden een wii gehad, en daar zit een spelletje bij waar je die controller moet pakken en dan heel hard ermee op en neer moet schudden.. Dus hij voor de tv heel geconcentreerd aan t spelen met die wii, met die controller op kruis-hoogte aan t schudden.. Zag hij de wandelaars die voorbij liepen ineens wel héél apart naar binnen kijken :Y) :')