Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiwipitje schreef:@Nancy: Dus als ík voor de bus betaal, dan neem ik gewoon een vriendin mee en die betaalt dan niet. Want ik betaal toch al dus dan mag ik toch alles bepalen?Jeetje wat een domme redeneringen komen hier langs zeg.
Nee.
Kiwipitje schreef:En natuurlijk had TS het misschien beter anders kunnen verwoorden tegen haar vriend. Dat ziet ze nu denk ik ook wel in, maar soms zeg je dingen in the heat of the moment.
TS Leg gewoon eens aan je vriend uit dat je graag hebt dat ze meebetaalt. Dat je het vooral jammer vind dat ze meerijdt omdat je dan je momentje samen met hem kwijt bent. Dat je er wel mee kan leven als ze wat bijdraagt maar dat je het anders gewoon niet wil hebben. Als hij dan zegt dat hij dan met háár in de auto van je moeder gaat rijden dan weet ik niet wat je moet doen. Ik zou niet voor mezelf instaan
NoaSky schreef:Kiwipitje schreef:En natuurlijk had TS het misschien beter anders kunnen verwoorden tegen haar vriend. Dat ziet ze nu denk ik ook wel in, maar soms zeg je dingen in the heat of the moment.
TS Leg gewoon eens aan je vriend uit dat je graag hebt dat ze meebetaalt. Dat je het vooral jammer vind dat ze meerijdt omdat je dan je momentje samen met hem kwijt bent. Dat je er wel mee kan leven als ze wat bijdraagt maar dat je het anders gewoon niet wil hebben. Als hij dan zegt dat hij dan met háár in de auto van je moeder gaat rijden dan weet ik niet wat je moet doen. Ik zou niet voor mezelf instaan
HULDE! Kom op zeg, is dit het verschil tussen mannen en vrouwen ofzo?
Lekker makkelijk ook om het meteen op jaloers te gooien.. Laat hem dan maar eens uitleggen wat zijn redenen zijn om haar boven jou te stellen als hij zelfs met zijn moeders auto wil gaan rijden voor haar. Volgens mij heb je dan toch alle reden om jaloers te zijn hoor!
Daarbij is quality time met zn tweeen ook wel zo lekker. En niet echt fijn als er dan iemand bij zit die je niet goed kent, en dus niet al je verhalen hoeft te horen. Ook kun je niet ff vlug een boodschap doen enz.
Mwah, en dan ook nog tegen jou snauwen, terwijl ze al een aantal weken gratis met je meerijd?? Kom op, dat moet je vriend
toch ook inzien. Zo niet... Dan is het ook maar een slappe ... hoor. De mening van zijn eigen vriendin gaat toch hopelijk altijd nog
voor die ander of ben ik nou gek?!
RM94 schreef:_Nancy schreef:Maar HIJ vindt het toch niet erg als er iemand bij zit?
Wat maakt het uit wat jullie vinden?
ZIJ zit er ook iedere dag bij er zitten dus 3 mensen in de auto en het zou fijn zijn als de vriend meer aandaacht voor de gevoelens van zijn vriendin had dan voor een collega
RM94 schreef:RM94 schreef:ZIJ zit er ook iedere dag bij er zitten dus 3 mensen in de auto en het zou fijn zijn als de vriend meer aandaacht voor de gevoelens van zijn vriendin had dan voor een collega
sorry Nancy zag dat je het ondertussen wel gezien had