Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kiichi schreef:Haha was je eerder klaar met school?
Veel succes, ik hoop dat ze informatie voor je hebben!

?

Fien__ schreef:Ik had vroeger toen ik een jaar of 6 was een knuffeltje,hij heette 'rozenparkje' en het was een roze knuffelhondje die ik overal mee naartoe zeulde,
Op een dag gingen mijn moeder en ik naar de pizzeria,en ze zei 'laat hem even in de auto'
dus ik zet hem helemaal netjes neer op de achterbank, en dan echt op mijn voorzichtigst want hij was echt mijn alles
En ik doe de deur toe,moeder doet de auto opslot,en ik kijk er nog naar door de raam omdat ik zo bang was dat er wat met hem ging gebeuren,alles in orde.
We komen terug na de pizza gehaald te hebben,we doen de autodeur open,ik keek naar achteren,
En hij was weg,en echt spoorloos verdwenen,
we hebben op stoepen gekeken,achterbanken omhoog gehaald,zetels voor en achteruit geschoven,de matten eruitgedaan,in de bakken gekeken,onder het ijzer,onder de airco,nog eens op de stoep gekeken,
en echt,ik heb dat beestje nooit teruggezien,
en ik snap nog steeds niet hoe dat nou in godsnaam heeft kunnen gebeuren
Fien__ schreef:Ik had vroeger toen ik een jaar of 6 was een knuffeltje,hij heette 'rozenparkje' en het was een roze knuffelhondje die ik overal mee naartoe zeulde,
Op een dag gingen mijn moeder en ik naar de pizzeria,en ze zei 'laat hem even in de auto'
dus ik zet hem helemaal netjes neer op de achterbank, en dan echt op mijn voorzichtigst want hij was echt mijn alles
En ik doe de deur toe,moeder doet de auto opslot,en ik kijk er nog naar door de raam omdat ik zo bang was dat er wat met hem ging gebeuren,alles in orde.
We komen terug na de pizza gehaald te hebben,we doen de autodeur open,ik keek naar achteren,
En hij was weg,en echt spoorloos verdwenen,
we hebben op stoepen gekeken,achterbanken omhoog gehaald,zetels voor en achteruit geschoven,de matten eruitgedaan,in de bakken gekeken,onder het ijzer,onder de airco,nog eens op de stoep gekeken,
en echt,ik heb dat beestje nooit teruggezien,
en ik snap nog steeds niet hoe dat nou in godsnaam heeft kunnen gebeuren
_Bonte_ schreef:Had dat ook ooit eens .. was er heilig van overtuigd dat ik mijn gsm ergens had laten liggen .. bleek hij onder mijn bed te liggen , geklemd tussen de muur en matras waardoor geluid werd geabsorbeerd en hij niet hoorbaar was.
Wat heb ik me rot gezocht achter dat ding
danku voor de tip 
Roosch schreef:Heb je al in de koelkast gekeken trouwens?