een jaartje of 3 terug tikte ik ook nog aardig wat weg op een avond maar toen wilde ik zoveel mogelijk alle drankjes uitproberen en toen was dat gewoon zo: uitgaan = drinken. Nu werk ik inmiddels 1,5 jaar in een kroeg waar we gratis mogen drinken onder werktijd, en dan is de lol er snel vanaf. Ik zit nu de hele avond aan de appelsap en spa blauw, en als ik zin heb in een borrel, neem ik een borrel.Ik drink dus omdat ik af en toe een borrel lekker vind, ik ga nooit over mijn grens, ik raak nooit aangeschoten maar ik vind een lekkere frisse borrel op z'n tijd wel heerlijk. Of een wijntje op het terras. Maar verder houd ik het gerust bij m'n glaasje fris!
ik ben een lastige drinker, ik hou niet van bier of wijn, meestal drink ik malibu met cola of sprite, en soms een beetje safari in de jus d'orange 
). Wij zitten altijd bij de oudste van het stel thuis, zo kunnen de jonge meiden in een veilige omgeving hun grenzen ontdekken. Wij drinken ook altijd wel een drankje mee, waarbij ik ook nog wel een keer een beetje tipsy kan worden. 

En dan ben ik niet eens geheelonthouder, een paar keer per jaar drink ik graag een glaasje Baileys. Maar ik zou er totaal niet rouwig om zijn als alcoholgebruik verboden zou worden.