later liepen we weer naar buiten, ik dacht ja nou staat die deur er
dus ik stond al een paar minuten voor de deur te wachten tot die openging, hoor ik ineens, je moet duwen, ik dacht dat het een schuifdeur was

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tante_trien schreef:muts_marijke schreef:oh ja.. ik werk in een winkel waar we een inpak tafel hebben. Maar dit moeten de mensen zelf doen.
Het was erg druk die dag en ik stond achter de kassa. De volgende klant had ik vriendelijk hallo gezegd, heeft u alles kunnen vinden? En een klanten kaart van ons??? Heb haar dus minstends 3 keer aangekeken... en toen vroeg de klant; kun je het even voor me inpakken??? Waarop ik standaard antwoord , mevrouw ik heb aan de overkant een in pak tafel dat mag u daar zelf doen. Waarop mevrouw zegt als ik het had gekund had ik het ook zeker zelf gedaan. Waarop ik op kijk... en zie dat mevrouw helemaal geen onder armen heeft!!!!!! Werkelijk ik kon wel door de grond zakken. Gelukkig kon mevrouw er ook om lachen.
Oei, lastig is dat.
Vandaag had een blinde meneer mij iets aangegeven dat hij wilde laten zien, en toen ik het terug wilde geven stak ik mijn hand uit:"Hier". Oei.
melizz13 schreef:strawberrry schreef:Mijn vader ging laatst alleen met de riem naar buiten en vergat de hond
Hahahhaha.
tessa_brian schreef:En de domste actie van allemaal?![]()
Ik had les en ik was super laat. Dus ik snel mezelf omkleden, zadel, dekje, hoofdstel en peesjes in de trailer gepleurd.
Paps zat al in de auto: kunne we gaan?
Ja pa we kunnen!
Kwam ik nog optijd aan voor mijn les. Instructrice kwam aangelopen. Ikke heeel trots: ik heb het gehaald hoor!
Doet ze het voordeurtje van de trailer open om poown te aaien. En ze krijgt echt van die pretlichtjes in haar ogen.
En ze zegt: mooizo! niks vergeten?
ikke: NeeeZadel, hoofdstel, peesjes, dekje allesss bij
![]()
instructrice schiet keihard in de lach en vraagt vervolgens en je pony?
oepsssssssss
en nee ik ben niet blond...
tessa_brian schreef:En de domste actie van allemaal?![]()
Ik had les en ik was super laat. Dus ik snel mezelf omkleden, zadel, dekje, hoofdstel en peesjes in de trailer gepleurd.
Paps zat al in de auto: kunne we gaan?
Ja pa we kunnen!
Kwam ik nog optijd aan voor mijn les. Instructrice kwam aangelopen. Ikke heeel trots: ik heb het gehaald hoor!
Doet ze het voordeurtje van de trailer open om poown te aaien. En ze krijgt echt van die pretlichtjes in haar ogen.
En ze zegt: mooizo! niks vergeten?
ikke: NeeeZadel, hoofdstel, peesjes, dekje allesss bij
![]()
instructrice schiet keihard in de lach en vraagt vervolgens en je pony?
oepsssssssss
en nee ik ben niet blond...