Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juline schreef:Hou je er dan wel rekening mee dat vgz met gecontracteerde zorgverleners werkt? Wellicht is het daarom dat je zoveel betaald? En met verwijzing kan je ook nog gebruik maken van je 9 behandelingen uit je basisverzekering.
flicka schreef:@Zwitsal: het was even een uitzoekerij maar de goedkoopste aanvullende verzekering van Salland (Extra) vergoedt bij de gecontracteerde fysiopraktijken 100%. En daar zit o.a. ook manuele therapie in.
Ik vind alleen de tandartszorg nogal beperkt. Ze vergoeden 50% en dan nog maar tot een jaarlijks bedrag van 200 euro.
Maar het is wel een verzekeraar om over na te denken, zeker met 100 % fysio en trouwens, ook de alternatieve zorg is goed geregeld.
Lizzle schreef:Ik zou denken: àls je denkt geen gebruik te maken van fysio- en ergotherapie, gewoon 2x per jaar naar de tandarts gaat en niets geks verwacht.. blijf lekker BASISverzekerd.
Er wordt toch niets vergoed en sowieso moét je de eerste €170,- zelf betalen. Iedereen verzekerd zich over en uiteindelijk betaal je zelf alleen maar meer.
Lizzle schreef:Ik zou denken: àls je denkt geen gebruik te maken van fysio- en ergotherapie, gewoon 2x per jaar naar de tandarts gaat en niets geks verwacht.. blijf lekker BASISverzekerd.
Er wordt toch niets vergoed en sowieso moét je de eerste €170,- zelf betalen. Iedereen verzekerd zich over en uiteindelijk betaal je zelf alleen maar meer.
Moontje1991 schreef:Ik ben net enkele seconde geleden overgestapt ik zat bij zilveren kruis achmea en ik wil er al het hele jaar weg.
Zojuist heb ik het voor 2011 over laten zetten naar FBTO een stuk betaalbaarder en nog steeds zijn alle dingen die ik belangrijk vindt verzekerd.
Suuskipje schreef:Moontje1991 schreef:Ik ben net enkele seconde geleden overgestapt ik zat bij zilveren kruis achmea en ik wil er al het hele jaar weg.
Zojuist heb ik het voor 2011 over laten zetten naar FBTO een stuk betaalbaarder en nog steeds zijn alle dingen die ik belangrijk vindt verzekerd.
Zegt FBTO het voor je op bij ZKA dan? Wel goed checken hoor! dat je niet met een dubbele verzekering komt te zitten
Ik wilde eerst overstappen naar Anderzorg, maar dat scheelt qua premie zo ontzettend weinig dat ik lekker bij zka blijf, bovendien krijg ik hier ook via mn werkgever korting bij